Hmm, ik weet niet hoor, ik heb de afgelopen jaren al heel enge kostuums gezien, ook incl. maskers wat dus volgens de regels niet mag, maarja, die worden nooit doorgetrokken eens het zo ver is.
Ik kan wel tegen iets, daar niet van, maar sommige waren toch wel eng genoeg.
Halloween Soiree
- goeweekend
- Member

Van wanneer mag je eigenlijk verkleed in het park ? Reeds van 's ochtends, 's middags of pas vanaf 5 uur ?

- Mouseketeer
- Member

Officieel pas vanaf 5 uur.

Kan iemand mij vertellen hoeveel tickets van de halloween soirree ik kan bestellen met mijn jaarpas?
Ik denk dat daar een limiet aan verbonden is..?
(Btw, weet iemand toevallig ook of er überhaupt nog tickets te koop zijn?)
Ik denk dat daar een limiet aan verbonden is..?
(Btw, weet iemand toevallig ook of er überhaupt nog tickets te koop zijn?)
It's a Disney kind of day!
- DisneyGeek
- Member

Hallo iedereen. Ik ben benieuwd of iemand weet hoe laat de laatste bus op halloween nacht rijdt. Wij moeten namelijk naar bussy saint georges, maar zouden dolgraag tot het einde willen blijven. Wie kan mij helpen.
Edit Dragy: verplaatst naar Halloween Soiree topic van dit jaar
Edit Dragy: verplaatst naar Halloween Soiree topic van dit jaar
Het was even zoeken, maar heb de post waar ik naar zocht terug gevonden voor je:
Arthur schreef:Zoals beloofd in een ander topic, de treinen laat op de avond terug naar op 31 Oktober naar 'hotelwijken, zoals Val D, Bussy, en Torcy
Aanbod treinen voor middernacht vanaf 8 uur
Aanbod trein(en) na middernacht (dus effectief op 1 November)
Wat niet zo heel bekend (is maar zeker wel mogenlijk) is dat de station van de RER A lijn in prinipe 24 per dag bediend worden, tussen 0.30 en 4.00 rijden nachtbussen (Noctilien) en de tijden om dus in Val'D,Torcy, Bussy enz te komen zijn als volgt
Wie dus tot het einde wil blijven kan de bus van 1.30 nemen, je hebt hiervoor 1 Ticket T+ voor nodig van 1.80 E
- JulieBogaerts1990
- Member

Onze zelfgemaakte kostuums zijn klaar! En hangen klaar om eindelijk gedragen te worden! Ik kijk er enorm naar uit! 

- D-Tekenaar
- Member

Amai hoe mooi zijn die gemaakt zeg !!!!!JulieBogaerts1990 schreef:Onze zelfgemaakte kostuums zijn klaar! En hangen klaar om eindelijk gedragen te worden! Ik kijk er enorm naar uit!
Echt proficiat met je werk
- JulieBogaerts1990
- Member

Met veel knutsel, knip en naai werk 
Wat leuk gemaakt Julie! Plaats je ook een foto wanneer de outfits gedragen worden? 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019