Stel jezelf voor!
Welkom, Julieverse!!Julieverse schreef:Hallo iedereen!
Ik ben Loes en ik zit in mijn eerste jaar audiologie. Mijn Disney obsessie is maar enkele jaartjes geleden begonnen.Ik ben jammer genoeg nog maar 2 keer naar Disneyland Parijs geweest. Het is niet altijd even gemakkelijk om iemand te vinden die mee wil. Mijn favoriete Disney film is Mary Poppins en ik kijk heel erg uit naar de film saving mr. banks!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Welkom Julieverse!! Wie weet, misschien is er hier wel iemand die eens met je mee kan naar Disneyland Parijs! 
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.
Ik ben Yolanda 48 jaar jong en disneyfreak in hart en nieren, wonende aan de parking van Antwerpen met een hart in Den Bosch noord brabant.
Ben al een 5 tal jaar in bezit van een dreampas en dat zal zeker nog een aantal jaren een vervolg gaan krijgen.
ik ben gegrepen door het virus sinds 1997 toen ik tijdens het 5 jarig bestaan met 2 vriendinnen voor het eerst 3 dagen er was.
Ik heb zeker nog wel een aantal wensen op Disney gebied oa een 3 weken WDW en omstreken, wanneer dat zal gebeuren geen idee.
Ik ben ook wel bekend als Kinesia met de felle toon.
Ik ben Yolanda 48 jaar jong en disneyfreak in hart en nieren, wonende aan de parking van Antwerpen met een hart in Den Bosch noord brabant.
Ben al een 5 tal jaar in bezit van een dreampas en dat zal zeker nog een aantal jaren een vervolg gaan krijgen.
ik ben gegrepen door het virus sinds 1997 toen ik tijdens het 5 jarig bestaan met 2 vriendinnen voor het eerst 3 dagen er was.
Ik heb zeker nog wel een aantal wensen op Disney gebied oa een 3 weken WDW en omstreken, wanneer dat zal gebeuren geen idee.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom hoor en hopelijk vind je iemand om nog vaker mee te gaan.Julieverse schreef:Hallo iedereen!
Ik ben Loes en ik zit in mijn eerste jaar audiologie. Mijn Disney obsessie is maar enkele jaartjes geleden begonnen.Ik ben jammer genoeg nog maar 2 keer naar Disneyland Parijs geweest. Het is niet altijd even gemakkelijk om iemand te vinden die mee wil. Mijn favoriete Disney film is Mary Poppins en ik kijk heel erg uit naar de film saving mr. banks!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Welkom hoor en veel plezier hier!yolayo schreef:Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Supermickey
- Member

Welkom en veel geluk en dat je die virus nooit en nooit meer krijgt
Dlrp is top
- Supermickey
- Member

Oh ja zie het nu pas sukkel ben ik sorry
Dlrp is top
- Mouseketeer
- Member

Welkom Loes! En welkom mama! 

Welkom, yolayo!!yolayo schreef:Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
-
Nancke1975
- Member

Hallo iedereen,
De meeste onder jullie zullen me nog uit een ander verleden kennen als tinkelbel maar een nieuw forum ontdekken is ook gelijk een andere nickname aanmaken. Dus vandaar Nancke1975, verklaring hoeven jullie ver te zoeken (Nancy is mijn naam en 1975 mijn geboortejaar);
Ik hoop ook hier veel bekenden en minder bekenden te mogen ontmoeten.
groetjes Nancy
De meeste onder jullie zullen me nog uit een ander verleden kennen als tinkelbel maar een nieuw forum ontdekken is ook gelijk een andere nickname aanmaken. Dus vandaar Nancke1975, verklaring hoeven jullie ver te zoeken (Nancy is mijn naam en 1975 mijn geboortejaar);
Ik hoop ook hier veel bekenden en minder bekenden te mogen ontmoeten.
groetjes Nancy
Wie graag 10% korting heeft mag me altijd een privé berichtje sturen. Wij geven dit met veel plezier.
Do you believe in magic? I believe in magic
Do you believe in magic? I believe in magic