Maar gelukkig volgt er vandaag nog de Café Mickey meet
En ik ben zeker dat dit een schot in de roos gaat zijn .

Dit doen ze ook bij de characters en vol is vol. Er staan dus geen lange rijen meer bij de EAC characters. Hooguit op het moment dat een character voor het eerst buitenkomt en iedereen wacht op z'n tijd om terug te mogen komenIejoortje schreef:Ze zouden bij characters ook met tijdpassen moeten gaan werken voor mensen met een EAC. Wel zo eerlijk. Doen ze ook bij de attracties. Maar goed, ik zou wel meer voorstellen hebben over de EAC wat veel mensen met een EAC me niet in dank af zouden nemen.En even voor de duidelijkheid: We hebben zelf 2 EAC's.
Voordat ik weer over me heen krijg dat ik niet weet wat het inhoudt.....
Als ik de reacties zo lees, zou het volgend jaar wel eens een stuk rustiger kunnen wezen. Ik hoor er zoveel zeggen dat ze volgend jaar niet meer gaan.

Wezz schreef:Dit doen ze ook bij de characters en vol is vol. Er staan dus geen lange rijen meer bij de EAC characters. Hooguit op het moment dat een character voor het eerst buitenkomt en iedereen wacht op z'n tijd om terug te mogen komenIejoortje schreef:Ze zouden bij characters ook met tijdpassen moeten gaan werken voor mensen met een EAC. Wel zo eerlijk. Doen ze ook bij de attracties. Maar goed, ik zou wel meer voorstellen hebben over de EAC wat veel mensen met een EAC me niet in dank af zouden nemen.En even voor de duidelijkheid: We hebben zelf 2 EAC's.
Voordat ik weer over me heen krijg dat ik niet weet wat het inhoudt.....
Als ik de reacties zo lees, zou het volgend jaar wel eens een stuk rustiger kunnen wezen. Ik hoor er zoveel zeggen dat ze volgend jaar niet meer gaan.