Halloween Soiree

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat is elk jaar anders. De afgelopen 2 jaar waren totaal anders dan daarvoor. Een officieel programma is pas op de dag zelf verkrijgbaar, maar vaak gaan er wel geruchten over de characters. Al was dat vorig jaar wel veel minder dan het jaar ervoor.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Kwa characters was het de afgelopen 2 jaren verschilend.
In 2013 werd iedereen gedropt achter het kasteel, vorig jaar werden er rijen gemaakt.

Zal ook weer afhangen van de Prins of niet?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Ja het schijnt dat die komen op zijn verzoek, dus zal eraan liggen of hij naar de soiree komt?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh ik zou zo graag eens gaan :D
Jammer genoeg is deze periode steevast niet haalbaar voor ons .
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Annet schreefCOLONJa het schijnt dat die komen op zijn verzoek, dus zal eraan liggen of hij naar de soiree komt?
In 2013 + 2014 allesinds wel.
In 2014 stond hij opeens vlak voor ons in de rij te wachten bij Darkwing Duck.
Je moest vorig jaar echt wel keuzes maken bij vele, op elke locatie was een rotatie van 2 characters (of groepen van een film).
Wij stonden voor Aristokatten aan te schuiven, maar die werden ook gewisseld met Duffy & Shellie May.
We wouden beide nog wel, maar ging nooit lukken, tegen dat we dan weer moesten aanschuiven voor Duffy had die rij wss ook weer dicht geweest, en Shellie May hadden we in 2013 (na een hoop miserie en getrek) al.

Dus het was een beetje kijken hoe of wat.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Klopt. Met het geduw en getrek in 2013 heb ik meer characters op de foto gezet dan afgelopen jaar. Elk voordeel heeft z'n nadeel :)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Bij ons dus omgekeerd, wij hadden er meer met gewoon aanschuiven, en dan nog niet eens via de eac rij. Die waren echt achterlijk lang :o
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Ik heb vorig jaar 2 character foto's gehad en het jaar ervoor een stuk of 20. Dus ergens ging het mis bij mij haha.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Willen dit jaar ook gaan.is in het weekend dus kan ik met schoolgaande kids ook eens.
Al zullen dat vast meer mensen denken.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Annet schreefCOLONIk heb vorig jaar 2 character foto's gehad en het jaar ervoor een stuk of 20. Dus ergens ging het mis bij mij haha.
Met mijn situatie was 2013 dan ook gewoon een hel.
Helaas het jaar erop zit ik op EHBO, lol.
Hoewel ik na alle drukte in 2013 toch ook een kleine aanval gehad heb toen ik eindelijk ergens rustig op een bankje zat.
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Annet schreefCOLONIk heb vorig jaar 2 character foto's gehad en het jaar ervoor een stuk of 20. Dus ergens ging het mis bij mij haha.
Wij ook twee, maar wel twee leuke: de Sultan en Louis the Gator. Het jaar ervoor waren we gewoon super verwend met al die characters. Volgens mij was het de adrenaline die ons toen zoveel foto's opgeleverd heeft ;)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

hmmm dus qua characters is het afwachten wat je te zien krijgt?
hoe is het qua drukte bij vb het eten halen, winkelen, attracties?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Miss Ariel schreefCOLONhmmm dus qua characters is het afwachten wat je te zien krijgt?
hoe is het qua drukte bij vb het eten halen, winkelen, attracties?
Het is druk, dit jaar zeker denk ik want het is op een zaterdagavond, maar zondag hebben we een gezellige meeting :)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Even nog een vraagje. :) Als we in juni/ juli kaarten willen bestellen voor zaterdag 31 oktober de soiree . Naar welk nummer moeten we dan bellen en hoe gaat het in zijn werk? Moet je de kaarten afhalen die dag of van te voren overmaken en krijg je ze thuis gestuurd?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Natasja1975 schreefCOLONEven nog een vraagje. :) Als we in juni/ juli kaarten willen bestellen voor zaterdag 31 oktober de soiree . Naar welk nummer moeten we dan bellen en hoe gaat het in zijn werk? Moet je de kaarten afhalen die dag of van te voren overmaken en krijg je ze thuis gestuurd?
Vanuit België kan je ze zonder jaarkaart (korting dus) ook gewoon online bestellen. (En afdrukken thuis, link komt wel hier terecht)

Wil je ze met jaarkaartkorting bestellen, dan worden ze per post opgestuurd. Je moet wel ongeveer 4 euro (dacht ik) betalen voor de verzending per ticket.
Als je in een Disney hotel slaapt, bestel je ze gewoon bij en haal je ze op bij het aankomen in het hotel.
Je kan op 1 van deze nr's terecht: reserveringslijn vanuit Vlaanderen: 0781 560 28 of vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar