Halloween Soiree
Dat is elk jaar anders. De afgelopen 2 jaar waren totaal anders dan daarvoor. Een officieel programma is pas op de dag zelf verkrijgbaar, maar vaak gaan er wel geruchten over de characters. Al was dat vorig jaar wel veel minder dan het jaar ervoor.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Oh ik zou zo graag eens gaan 
Jammer genoeg is deze periode steevast niet haalbaar voor ons .
Jammer genoeg is deze periode steevast niet haalbaar voor ons .
In 2013 + 2014 allesinds wel.Annet schreefCOLONJa het schijnt dat die komen op zijn verzoek, dus zal eraan liggen of hij naar de soiree komt?
In 2014 stond hij opeens vlak voor ons in de rij te wachten bij Darkwing Duck.
Je moest vorig jaar echt wel keuzes maken bij vele, op elke locatie was een rotatie van 2 characters (of groepen van een film).
Wij stonden voor Aristokatten aan te schuiven, maar die werden ook gewisseld met Duffy & Shellie May.
We wouden beide nog wel, maar ging nooit lukken, tegen dat we dan weer moesten aanschuiven voor Duffy had die rij wss ook weer dicht geweest, en Shellie May hadden we in 2013 (na een hoop miserie en getrek) al.
Dus het was een beetje kijken hoe of wat.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Willen dit jaar ook gaan.is in het weekend dus kan ik met schoolgaande kids ook eens.
Al zullen dat vast meer mensen denken.
Al zullen dat vast meer mensen denken.
Met mijn situatie was 2013 dan ook gewoon een hel.Annet schreefCOLONIk heb vorig jaar 2 character foto's gehad en het jaar ervoor een stuk of 20. Dus ergens ging het mis bij mij haha.
Helaas het jaar erop zit ik op EHBO, lol.
Hoewel ik na alle drukte in 2013 toch ook een kleine aanval gehad heb toen ik eindelijk ergens rustig op een bankje zat.
Wij ook twee, maar wel twee leuke: de Sultan en Louis the Gator. Het jaar ervoor waren we gewoon super verwend met al die characters. Volgens mij was het de adrenaline die ons toen zoveel foto's opgeleverd heeftAnnet schreefCOLONIk heb vorig jaar 2 character foto's gehad en het jaar ervoor een stuk of 20. Dus ergens ging het mis bij mij haha.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
hmmm dus qua characters is het afwachten wat je te zien krijgt?
hoe is het qua drukte bij vb het eten halen, winkelen, attracties?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het is druk, dit jaar zeker denk ik want het is op een zaterdagavond, maar zondag hebben we een gezellige meetingMiss Ariel schreefCOLONhmmm dus qua characters is het afwachten wat je te zien krijgt?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Natasja1975
- Member

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06
Even nog een vraagje.
Als we in juni/ juli kaarten willen bestellen voor zaterdag 31 oktober de soiree . Naar welk nummer moeten we dan bellen en hoe gaat het in zijn werk? Moet je de kaarten afhalen die dag of van te voren overmaken en krijg je ze thuis gestuurd?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vanuit België kan je ze zonder jaarkaart (korting dus) ook gewoon online bestellen. (En afdrukken thuis, link komt wel hier terecht)Natasja1975 schreefCOLONEven nog een vraagje.Als we in juni/ juli kaarten willen bestellen voor zaterdag 31 oktober de soiree . Naar welk nummer moeten we dan bellen en hoe gaat het in zijn werk? Moet je de kaarten afhalen die dag of van te voren overmaken en krijg je ze thuis gestuurd?
Wil je ze met jaarkaartkorting bestellen, dan worden ze per post opgestuurd. Je moet wel ongeveer 4 euro (dacht ik) betalen voor de verzending per ticket.
Als je in een Disney hotel slaapt, bestel je ze gewoon bij en haal je ze op bij het aankomen in het hotel.
Je kan op 1 van deze nr's terecht: reserveringslijn vanuit Vlaanderen: 0781 560 28 of vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier