Dreams! The Night Time Show

lady
Member
Member

Adembenemend. Ik kan me voorstellen dat het in het echt nog spectaculairder is als achter het computerscherm. :thumbs:
Gaston
Member
Member

dlrp-magic @ di apr 03, 2012 8:03 pm schreef:Telegraaf van afgelopen zaterdag? Bij ons zat het er dus (ook) niet in. vaag
Yep, was bijlage op de 31e maart.
Gaston
Member
Member

Prince Philip @ di apr 03, 2012 8:32 pm schreef:Ze hebben wel delen uit de show weg gelaten in de LIVE Stream van DREAMS maar deze zullen jullie in echt moeten gaan zien want hij is zeker de moeite waard alleen jammer dat met harde wind of kou het water al niet gebruikt kan worden.
De show die wij bekeken hebben duurde 25 min. is dat dan niet de hele show?
Chellex3
Member
Member

Blijft de fantilusion ook nog rondtrekken 's avonds of is deze geschrapt?
It's a Disney kind of day!
sandertilburg
Member
Member

Chellex3 @ do 05 apr, 2012 07:57 schreef:Blijft de fantilusion ook nog rondtrekken 's avonds of is deze geschrapt?

ik hebdie vraag ook al eens gesteld in het najaar werd namelijk gezegd dat fantilusion in januari zijn laatste ronde zou maken en dat main street electrical parade teruf zou komen maar dan helemaal vernieuwd
Chellex3
Member
Member

sandertilburg @ do 05 apr, 2012 09:18 schreef:
Chellex3 @ do 05 apr, 2012 07:57 schreef:Blijft de fantilusion ook nog rondtrekken 's avonds of is deze geschrapt?

ik hebdie vraag ook al eens gesteld in het najaar werd namelijk gezegd dat fantilusion in januari zijn laatste ronde zou maken en dat main street electrical parade teruf zou komen maar dan helemaal vernieuwd
Dat zou ook nog eens een leuke afwisseling zijn!
Ondanks dat de electrical parade “ouderwetser” en minder spectaculair is dan de fantillusion vind ik ze toch wel supermooi, zou best nog wel eens terug mogen komen!
It's a Disney kind of day!
Jens
Member
Member

De Main Street Electrical Parade komt helemaal niet terug naar Parijs. Laatste dat ik gehoord heb (van een amerikaanse collega) is dat hij terug naar z'n roots gaat in Disneyland California :) Fanti gaat -als alles goed gaat- terug uitrijden deze zomer, zoals aangekondigd in de brochures!
Svenneke
Member
Member

Weet er iemand wat de precieze weeromstandigheden moeten zijn zodat 'Dreams' kan doorgaan?

Ik denk dat ik niet de enige persoon ben die met bange ogen uitkijkt naar de weersvoorspellingen van volgende week, die er niet zo goed uitzien voor 12 april.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

idd heb het ook al gezien :(
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Wezz
Member
Member

Kan nog een hoop veranderen, het is nog ver weg! Blijf goede hoop houden :P Hoop dat het meevalt 12 april!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Ulti
Member
Member

Dreams wordt normaal gezien nooit geannuleerd, wel kunnen elementen weggelaten worden tijdens hevige wind..
Maar regen is normaal het probleem niet hoor :-)
Svenneke
Member
Member

Joehoe! En inderdaad, het kan nog de warmste dag van april worden:) Maar toch:) Kwas niet graag geweest om dan te ontdekken dat er geen Dreams is (en vooral dan nog een dag rond te lopen met mijn zus die speciaal een ticket betaalt voor die dag en voor 'Dreams' :bleh: )
elke w
Member
Member

Kan alleen maar goed komen toch op zo'n verjaardagsfeestje : believe in magic 8)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Disney Dreams is being received very positively by guests.
(Magic_Live Twitter)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
desidinges
Member
Member

elke w @ za 07 apr, 2012 13:07 schreef:Kan alleen maar goed komen toch op zo'n verjaardagsfeestje : believe in magic 8)
dat is de juiste instelling;)
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”