Disney Magic on Parade
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
belle1608 schreefCOLONBelle weer niet in de parade
Belle komt Vaiana vervangen in de Studio's volgens geruchten
Ja en........ hergebruik is alleen maar mooi. De parade in wdw heeft ook wagens uit tokyo zie je niet hoor, staat er niet in koeienletters opgeschreven. Overgrote deel van de bezoekers kennen die wagens helemaal niet, voor hen is alles nieuw en mooi en leuk en bewoonderwaardig. De stempunck draak is gewoon dom weg een van de gaafste wagens die ik ook heb gezien tijdens een parade. Afgelopen okt zelf meerdere x mogen aanschouwen in wdw echt supermooi!disneyzot schreefCOLONOndertussen heeft disney de opstelling van de nieuwe parade vrijgegeven https://news.disneylandparis.com/en/201 ... and-paris/ ;en toch blijf ik erbij (sorry :$ ) dat als disney zegt van een brandnieuwe parade voor te schotellen ze niet met wagens af moeten komen die al eens gebruikt zijn. Want wat hebben we nu : de drie koetsen van onze parade ,2 wagens van tokyo ,een draak die dezelfde is eigenlijk van wdw en nu nog een wagen van california (finding nemo) ,ik denk echt dat het een mooie parade zal zijn maar had wat meer beloofde originaliteit verwacht.D-Tekenaar schreefCOLONHet gebeurt wel meer dat floats worden omgetoverd tot gloednieuwe floats hoor
Zo stonden Tiana en Naveen vroeger op de plek waar Anna en Elsa nu staan .
Een likje verf en gips kunnen wonderen doen![]()
Dus het gaat echt wel voelen als een nieuwe parade hoor
Boeien dat die een kopie word van wdw is veel gaver dat we hem krijgen. Ze hadden ook gewoon de oude parade weer kunnen opknappen onder mom geen geld eerst belangrijkste dingen opknappen. Ik vind al mooi idee dat we nieuwe parade krijgen en kan niet wachten om deze te gaan zien.
disneyzot schreefCOLONOndertussen heeft disney de opstelling van de nieuwe parade vrijgegeven https://news.disneylandparis.com/en/201 ... and-paris/ ;en toch blijf ik erbij (sorry :$ ) dat als disney zegt van een brandnieuwe parade voor te schotellen ze niet met wagens af moeten komen die al eens gebruikt zijn. Want wat hebben we nu : de drie koetsen van onze parade ,2 wagens van tokyo ,een draak die dezelfde is eigenlijk van wdw en nu nog een wagen van california (finding nemo) ,ik denk echt dat het een mooie parade zal zijn maar had wat meer beloofde originaliteit verwacht.D-Tekenaar schreefCOLONHet gebeurt wel meer dat floats worden omgetoverd tot gloednieuwe floats hoor
Zo stonden Tiana en Naveen vroeger op de plek waar Anna en Elsa nu staan .
Een likje verf en gips kunnen wonderen doen![]()
Dus het gaat echt wel voelen als een nieuwe parade hoor
We krijgen toch helemaal niet de wagen uit de Pixar Play Parade van Nemo joh! Staat toch nergens.....
Over precies 3 weken rijd de Disney Magic on Parade niet meer uit, en maakt het plaats voor de nieuwe parade "Disney Stars on Parade".
Misschien is het eens leuk om stil te staan aan onze leukste momenten tijdens deze parade.
Wat waren jullie mooiste momenten aan deze parade?

Misschien is het eens leuk om stil te staan aan onze leukste momenten tijdens deze parade.
Wat waren jullie mooiste momenten aan deze parade?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Disney Magic on Parade!
Dans mee met al je favoriete Disney figuren in deze vrolijke muziekoptocht door Disneyland Park®.
Vanaf 26 maart 2017 wordt Disney Magic on Parade vervangen door de nieuwe parade Disney Stars on Parade.
Disney Magic on Parade: Een explosie van kleur en magie
Geniet van deze super speciale parade waar live muziek, prachtige kostuums en levendige praalwagens een extra vleugje kleur en magie aan de straten van Disneyland® Park geven. Zorg dat je erbij bent wanneer de beroemde Disney gezichten in een decor van licht en muziek voorbij trekken. Neem de magische feeststemming in je op. En reken er maar op dat Mickey en zijn vriendjes je versteld zullen doen staan als ze schitteren in een spectaculaire finale.
Bron DLP
Dans mee met al je favoriete Disney figuren in deze vrolijke muziekoptocht door Disneyland Park®.
Vanaf 26 maart 2017 wordt Disney Magic on Parade vervangen door de nieuwe parade Disney Stars on Parade.
Disney Magic on Parade: Een explosie van kleur en magie
Geniet van deze super speciale parade waar live muziek, prachtige kostuums en levendige praalwagens een extra vleugje kleur en magie aan de straten van Disneyland® Park geven. Zorg dat je erbij bent wanneer de beroemde Disney gezichten in een decor van licht en muziek voorbij trekken. Neem de magische feeststemming in je op. En reken er maar op dat Mickey en zijn vriendjes je versteld zullen doen staan als ze schitteren in een spectaculaire finale.
Bron DLP
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Kijk zo op de Facebook van Café Mickey naar de allerlaatste magic on parade !!!

Klik hier voor de Facebook Pagina van Café Mickey !!!
foto is van dedicatedtodlp

Klik hier voor de Facebook Pagina van Café Mickey !!!
foto is van dedicatedtodlp
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Dat vroeg ik me ook af toen ik ernaar keek.Scar666 schreefCOLONwat gaat men nu doen met deze floats ?

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Blijven gewoon opgeslagen staan zoals alle andere oude parades, tot ze nodig zijn,Scar666 schreefCOLONwat gaat men nu doen met deze floats ?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
[2017] De laatste Disney Magic on Parade! - Disneyland Paris
Op vrijdag 24 maart 2017 om 17.30 uur reed 'Disney Magic on Parade!' voor de laatste keer de welbekende route door het Disneyland Park. Na vijf jaar trouwe dienst is deze parade vervangen door 'Stars on Parade'.
Op vrijdag 24 maart 2017 om 17.30 uur reed 'Disney Magic on Parade!' voor de laatste keer de welbekende route door het Disneyland Park. Na vijf jaar trouwe dienst is deze parade vervangen door 'Stars on Parade'.

[/u