het is me niet eerder gelukt om hier effe mn ervaring neer te zetten maar hier komt ie
samen met mijn vriend ging ik naar de auditie, daar hadden we met een paar forumleden afgesproken,
onze wekker ging om 5u want we moesten vanuit belgie komen en namen de trein in breda, gelukkig wouden mijn ouders ons daar afzetten. we moesten nog een treinticket daar kopen, de trein van 6.56 stond al snel dus ontbijten op de trein
we hadden het snel gevonden, om 9.15u waren we er ( mn eerste keer in een dansstudio/school )
en de andere forumleden hadden we snel gevonden
op een gegeven moment mochten we naar binnen, schoenen en spullen aan de kant en laten opmeten, hierna kreeg je een nummer ik had 560 en mn vriend 559. hierna kregen we een presentatie over het werk dat we eventueel gingen krijgen in Disney, we mogen er niet teveel over vertellen maar het was heel intressant en werd leuk gebracht. de mensen van Disney waren erg vriendelijk voor ons.
en toen de eerste ronde : animatie! we moesten ons als een cowboy, piraat, dwerg van sneeuwwitje, villian, prinses gedragen en dan afgaan als onszelf alsof we net een parade hadden gedaan vb. je moest zo orgineel mogelijk zijn maar iedereen kon bij elkaar kijken en er werden ideeen gepikt helaas, ook deed je soms ineens hetzelfde als die naast je en dan moest je weer iets anders verzinnen wat het erg moeilijk maakte om als je stappen te onthouden. we oefende dit een paar keer in grote groep, in 2 groepen en toen moesten we in kleine groepen het voor echt doen zeg maar. op muziek deed je het, was erg leuk.
ik zat in de laatste groep, vond dat vervelend want dan zie je al zoveel dat je je eigen ding vergeet of nog wilt aanpassen, het ging voor mijn gevoel ook niet lekker al de hele tijd, ik zat er niet goed in zeg maar.
helaas bleek dit ook zo toen ik het echt moest doen, ik werd niet doorgelaten naar de tweede ronde en moest de zaal verlaten.
ik moet eerlijk zeggen dat het veel moeilijker was als dat ik dacht, je moet niet groot maar grootser en orgineler doen/ denken/ uitbeelden en blijven lachen no matter what. het was wel een leuke ronde maar zoals ik zei , ik zat er niet helemaal in en alles was gewoon veel voor te onthouden de eerste keer en je bent enorm zenuwachtig en dan is het er ook nog eens erg warm binnen dus dat werkt niet meer hahha. ik ben nog lang op de gbang blijven hangen met andere afvallers om te kijken naar de andere rondes en het proces zeker omdat mijn vriend wel de dansronde gehaald had!
er was ook nog eens meisje dat pruiken moest passen in de namiddag maar hoorde van haar dat ze al vaker pruiken en make up had gehad en ze steeds dan nog niet door was omdat ze of de make up of de pruik niet kon dragen. dus het is though business! het is maar wie ze op dat moment zoeken en of je daarvoor geschikt bent en dat weet je niet als je gaat. toch denk ik dat we beide in september nog eens gaan meedoen