Mister Café Mickey 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Cynderella schreef:Wanneer gaan jouw oren in productie?
Breng de organisatoren van de verkiezing niet op ideeën :P al lijken mij die tinkerbel oren best wel leuk.
Mss moeten we idd van alles een prototype maken Afbeelding er komen zo veel leuke ideeën voor oortjes voorbij.
Volg onze avonturen op instagram
Japperboy
Moderator
Moderator

:P Say no more :P
De Disneyworld oren in een 25jarig Disneyland paris/ cafe mickey jasje :D
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

hahaha leuk :)
D-Tekenaar
Member
Member

Beste misters binnen een week loopt opdracht 1 af en moet alles afgeleverd zijn . Nog veel succes :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

Ben nog benieuwd naar de 4 andere hun eerste ronde,maar vooral ook naar de volgende ronde! :thumbs:

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Doensel
Member
Member

Ik heb hem verstuurd!! Hopelijk op de goede plaats gezet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Doensel
Member
Member

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam.

Mijn gebruikersnaam is Doensel. Ooit bij een opleiding gebruikt door een leraar, iedereen was blij dat ze eindelijk de naam van een mede-leerling goed uitspraken totdat mijn achternaam gezegd werd. Dit werd dus Doensel ipv Doensen.

2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?

Eigenlijk best veel, vooral de weetjes en ervaringen van andere Disney gangers. Zo beleef je elke keer wat nieuws in het park.

3. Wat voor forumbezoeker ben je?

Ik ben vooral iemand die bij leest!! Meestal 1 x in de week even lekker bij lezen. Als het tijd is dat we weer richting Disney gaan ben ik wel vaker op het forum te vinden. Ik wil natuurlijk niks missen!!

4. Ben je nog lid van andere (Disney) forums?

Nee ik ben alleen lid van dit forum. Hier staat naar mijn mening voldoende informatie.

5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2017

Nou eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Buiten dat ik gek ben op Disney films en natuurlijk het park, moet ik eerlijk zeggen dat mijn vrouw mij stiekem heeft opgegeven.

6. Wat is je favoriete Disney film? En waarom?

Zonder enige twijfel Star Wars. Het verhaal blijft mooi. En deze films zijn nooit achterhaald. Zelfs al bestaat Star Wars dit jaar 40 jaar. De muziek hierin is ook prachtig. Zelfs de muziek verteld het verhaal!!

7. Wie is je favoriete Disney figuur? En waarom?

Kylo Ren!! Een grotere boef is er niet!! Hoe ze hem in de film geplaatst hebben is geweldig. Natuurlijk ook alle respect voor de acteur!

8. Wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland Parijs? En waarom?

Disney Illuminations!! Vooral de stoere Star Wars effecten. Aan elk klein detail is gedacht zelf de 'sterrenhemel' in de bomen.

9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?

Ik ben alleen nog maar in Disneyland Parijs geweest dus ik kan niet echt vergelijken. Maar ik zou nog graag een keer naar Disney Anaheim willen voor mij is dat nog een droom om naar toe te gaan. Is dan toch het allereerste park van Disney.

10. In welk deel van Disneyland Parijs voel je je het meeste thuis? En waarom?

Dan is dat toch de mainstreet. Zodra je daar loopt denk je: Yes, we zijn er weer. Je ruikt, ziet, hoort en voelt daar Disney.

11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Parijs? En waarom?

KERSTMIS!! Het kerstseizoen begint in november of te wel nog lang geen kerst. Maar zodra je in Disney bent maakt het helemaal niet uit welke datum het is. Het is gewoon kerst. Zo mooi is er versierd. En het sneeuwt!!!

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar jezelf opstaat in een van de Disneyparken?

Deze foto is gemaakt met mijn zoon voor het eerst in een 'enge' attractie. Pirates of the Carribean. Hij ziet er een beetje bang uit maar dat viel naderhand wel mee. Hij vond het super. Op de foto was hij 5 jaar nu 7 jaar en een echte daredevil aan het worden. Vinden wij niet altijd leuk hahaha.

13. Stel je voor je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop. Hoe zou jij willen dat deze eruit zagen?

Ik vind de originele oortjes toch het mooiste. Maar als ik dan toch mag ontwerpen zou ik een Star War reeks maken. Te beginnen bij Kylo Ren, met wat rood licht erbij.

14. Heb je naast Disney nog andere hobby's of bezigheden? Zo ja welke?

Buiten mijn 2 kinderen van 5 en 7, train ik met politiehonden. Ik train met ze van pup totdat ze politiehond worden met een certificaat.

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en nog niet zijn gevraagd.

Ik denk dat alles wel een beetje gevraagd is. Hopelijk gaat de grote opdracht ook wat worden is wel een pittige. Maar goed het is ook niet niks om Mister Café Mickey te worden!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkAfbeelding
Prince Philip
Member
Member

Japperboy schreef:Wow, dit is voor mij echt droom, altijd al aan gedacht om ooit bij Disneyland als cm te kunnen beginnen en nu werkzaam bij stage entertainment. You re living the dream! Mag ik vragen welke producties je allemaal in hebt meegespeeld?

Ik ben zelf niet te zien in de producties ik verzorg de arrangementen en begeleid de gasten. Maar doe ook premières, speciale feesten, Concerten zoals die van Elisabeth.
colin2198
Member
Member

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?

De betekenis van mijn gebruikersnaam: Mijn gewone naam Colin mijn geboorte dag 21 en mijn geboorte jaar 1998. Alles gecombineerd is Colin2198

2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?

Het nieuws over attracties en shows.

3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?

Ik hou dit forum de hele dag in de gaten omdat ik enorme Disney fan ben.

4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
Momenteel nog niet. Dit is het eerste forum waar ik lid van ben en het bevalt me zeker.

5. Wat maakt jou nu de beste Mister Café Mickey 2017?

Ik ben groot Disney fan, dus ik kan menig vragen beantwoorden over Disney. En dit is mijn tweede keer dat ik mee doe dus lijkt het me geweldig om Mister Café Mickey te worden. Vorig jaar werd ik tweede dus mijn streven is nu eerste.

6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?

Pirates of the Caribbean. Omdat, Deze film heeft al 5 delen heeft. Alle 5 de delen blijven leuk en spannend. Altijd een ander verhaal wat samen toch weer 1 verhaal maakt, echt geweldig!!!

7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?

Stitch, omdat hij altijd grappig is en super lief!

8. wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland paris ? en waarom ?
Alle nieuwe shows en de nieuw parade. Omdat het eerlijk gezegd wel eens tijd werd voor vernieuwing. Alles was wel geweldig, maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweest.

9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?

Mijn favoriete Disneypark is toch wel Disneyland Parijs! Ik ben hier meerdere keren geweest in mijn leven en ik krijg er nu nog steeds geen genoeg van. Er hangt zo'n fantastische sfeer.

10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?

Main Street USA. Omdat in dit deel van het prak zitten alle leuke winkels en restaurantjes. Zodra je daar loopt krijg je al meteen dat speciale Disneygevoel.

11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?

Het kerstseizoen. Tijdens dit seizoen is het park zo mooi versierd!! En dan nog die prachtige muziek echt geweldig.

12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen)

Afbeelding

13. Stel je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop in het park. hoe zou jij willen dat deze eruit zagen ?

Het liefst donker blauw, met in de oren verschillende Disney figuren. En tussen de oren het kasteel van Disneyland Parijs.

14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?

Ik hou er van om legpuzzels te maken. Het liefst vanaf de 1000 stukjes.

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?

Ik wil iedereen veel succes wensen met deze wedstrijd. En vooral veel plezier!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Zo leuk om dit allemaal te lezen. :) Prettig nader kennis met iedereen te maken ;)
Japperboy
Moderator
Moderator

Eigenlijk zou deze vragenlijst standaard moeten gebruikt worden voor het 'stel jezelf voor topic', lijkt wel leuk om te zien in welk opzicht je lijkt op een andere disneyfan :D

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... start=1725

Stitch87
Member
Member

Dat had ik ook al zitten denken. Maar iets minder uitgebreid ;)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

We kunnen een vragen rondje doen. ;) 10 vragen aan....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

[quote="Mama van prinsesjes"]We kunnen een vragen rondje doen. ;) 10 vragen aan....

Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Doen ;) misschien ook in babbelbox? zo kunnen reeds actieve leden antwoorden, meningen delen

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Mama van prinsesjes schreef:We kunnen een vragen rondje doen. ;) 10 vragen aan....

Doen ;) misschien ook in babbelbox? zo kunnen reeds actieve leden antwoorden, meningen delen
Ik zal er morgen eens een apart topic voor maken. ;) nu naar m'n bedje toe....

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”