Amai, zal ook wel heel raar doen voor je mama. Nu nog lekker 1,5w laten verwennenTess81 schreef:Mooie foto Kitty!!
Wij wonen nu zo'n 1,5 jaar bij m'n moeder. 1e 3 maanden was ik alleen zwanger. daarna is mijn dochter daar ook geboren. Mijn moeder heeft haar tot vandaag mee zien opgroeien. Het draaien, het zitten, het tijgeren, kruipen, staan, los staan, en nu d'r 1e stapjes.
Mijn moppie werd er binnen gedragen en loopt na 15 maanden de deur uit.
Over 1,5 week is het zo ver, dan gaan wij verhuizen.
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Wat fijn voor jullie dat jullie bijna weer een eigen plekje hebben! Ik heb door een fout van de makelaar een aantal jaar terug een maand bij mijn ouders moeten wonen, dat was echt niet altijd makkelijk. 1.5 jaar en zeker met een kindje lijkt me helemaal lastig (maar soms ook wel makkelijk, inwonende oppas!). Voor je moeder zal het ook wel moeilijk zijn dat jullie weggaan, het iedere dag je kleindochter zien zal ze vast missen.
Het ging wonder boven wonder enorm goed 1.5 jaar. Ik ben nu wel enorm toe aan mn eigen plekje, en vooral mijn man, want ja... hij woonde bij zn schoonmoeder. Ik weet niet of ik 1,5 jaar bij mn schoonouders had kunnen wonen. We zijn ook enorm verwend, al die tijd. iedere avond werd er voor ons gekookt. Ik heb al die tijd, al mn energie in mn eigen kindje kunnen stoppen. En idd oppas aan huis was ideaal. 2 extra handen, was fantastisch. Al die hulp die ik kreeg. HEERLIJK!
Mijn moeder vindt het heel jammer dat we weg gaan. Zij snapt het, zij ziet ook dat het tijd wordt, maar zij is alleen, zij gaat wederom het lege nest syndroom meemaken. Zij vindt zelfs dat wij niet meer bij haar horen maar in het nieuwe huis, maar het zal idd niet makkelijk worden voor d'r.
Zij kijkt wel uit naar de vrijheid en de ruimte die zij terug krijgt
Zowiezo, past zij 2x in de week op, dus haar kleindochter ziet zij zowiezo 2x in de week. en daarbij nog regelmatig in het weekend. De eerste tijd zullen we ook nog bij dr blijven eten, want onze kookplaat is nog niet aangesloten.
Volgende week neem ik haar mee uit eten (zij mag kiezen waar), dat mag wel na al die tijd, dan wordt zij even flink verwend
Mijn moeder vindt het heel jammer dat we weg gaan. Zij snapt het, zij ziet ook dat het tijd wordt, maar zij is alleen, zij gaat wederom het lege nest syndroom meemaken. Zij vindt zelfs dat wij niet meer bij haar horen maar in het nieuwe huis, maar het zal idd niet makkelijk worden voor d'r.
Zij kijkt wel uit naar de vrijheid en de ruimte die zij terug krijgt
Zowiezo, past zij 2x in de week op, dus haar kleindochter ziet zij zowiezo 2x in de week. en daarbij nog regelmatig in het weekend. De eerste tijd zullen we ook nog bij dr blijven eten, want onze kookplaat is nog niet aangesloten.
Volgende week neem ik haar mee uit eten (zij mag kiezen waar), dat mag wel na al die tijd, dan wordt zij even flink verwend
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Oh dat is wel heel heftig Tess! Zowel voor jullie als je moeder.
Ik heb ooit eens, toen mijn vorige relatie strandde, een tijdje bij mijn ouders gezeten en dat vond ik al lastig...
Wij moeten ook overbruggen tot ons nieuwe huis klaar is. Ons appartement was binnen 1 week verkocht, daar hadden we niet echt op gerekend. Het is wel een beetje een luxeprobleem natuurlijk. Nu hebben we gelukkig een tijdelijke woning via de leegstandswet, maar ik ben stiekem bang dat die woning verkocht wordt voor ons nieuwe huis opgeleverd wordt. Dan zullen we 3 keer moeten verhuizen binnen een jaar, en waarschijnlijk ook naar mijn ouders of die van mijn man...
We gaan er maar niet van uit dat dat gaat gebeuren
Ik heb ooit eens, toen mijn vorige relatie strandde, een tijdje bij mijn ouders gezeten en dat vond ik al lastig...
Wij moeten ook overbruggen tot ons nieuwe huis klaar is. Ons appartement was binnen 1 week verkocht, daar hadden we niet echt op gerekend. Het is wel een beetje een luxeprobleem natuurlijk. Nu hebben we gelukkig een tijdelijke woning via de leegstandswet, maar ik ben stiekem bang dat die woning verkocht wordt voor ons nieuwe huis opgeleverd wordt. Dan zullen we 3 keer moeten verhuizen binnen een jaar, en waarschijnlijk ook naar mijn ouders of die van mijn man...
We gaan er maar niet van uit dat dat gaat gebeuren
- D-Tekenaar
- Member

Oh nog een heel fijne en gelukkig verjaardag van me .... sorry dat ik te laat benMama van prinsesjes schreef:Was fijn tess.
6 jaar geleden om 11:30 werd dit hummeltje geboren.
Nu denkt ze dat ze groot is .
Mooie foto's, Gaaf die foto van je kleine grote meid!Mama van prinsesjes schreef:Was fijn tess.
6 jaar geleden om 11:30 werd dit hummeltje geboren.
Nu denkt ze dat ze groot is .
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- D-Tekenaar
- Member

Namiddag begin ik aan de nieuwe Disney Wheels
Ze moeten netjes zijn voor het grote feest hahahahahahaha
Ze moeten netjes zijn voor het grote feest hahahahahahaha
- D-Tekenaar
- Member

Sneeuuwitje en de 7 dwergen bv gaan verdwijnen .
En er komen nieuwelingtjes zoals Peter Pan en Eeyore
En er komen nieuwelingtjes zoals Peter Pan en Eeyore
- Cynderella
- Member

Kom er zojuist achter dat m'n vorige jaarkaart bij de eerste verlenging zelfs 1 jaar en 7 maanden geldig was ipv 1 jaar en 6 maanden! Hoezee!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Esther-Disney
- Member

Benieuwd naar de nieuwe wielen D-tekenaar!
Ik ben vanmiddag op 2e gesprek geweest bij een sollicitatie!
Ik zit al elf jaar bij hetzelfde hotel en wil af van die avond en weekenddiensten. Dat betekend dat ik dus wel iets heel anders zou moeten doen. Gesprek ging heel goed, nu duimen dat ik verder kom
Ik ben vanmiddag op 2e gesprek geweest bij een sollicitatie!
Ik zit al elf jaar bij hetzelfde hotel en wil af van die avond en weekenddiensten. Dat betekend dat ik dus wel iets heel anders zou moeten doen. Gesprek ging heel goed, nu duimen dat ik verder kom
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- D-Tekenaar
- Member

Net te horen gekregen dat mama haar gezwel gegroeid is ... 
- Minnie1979
- Member

Dat is geen goed nieuwsD-Tekenaar schreef:Net te horen gekregen dat mama haar gezwel gegroeid is ...
Veel sterkte gewenst en hopelijk kan een behandeling het vertragen of verminderen.