Ik heb een PR op de 10K ingestuurd die net binnen de geldigheid van de Proof of Time regels valt, om te kijken of ik geaccepteerd zou worden. Zelfs met die PR op de 10 zou ik krap aan 1:30 lopen, maar je hebt weinig te verliezen en er wel een corral mee te winnen.
Maar verder ren ik wel eens vaker wat wedstrijden en ik loop voor een recreant best netjes.
Drie weken later is de halve marathon van Amsterdam, daar hoop ik wel naar die 1:30 toe te kunnen werken en het daadwerkelijk te kunnen halen. De kans dat dat in Disney lukt lijkt me erg, erg klein.
Ik was er zelf ook verbaasd over dat ze mijn Proof of Time accepteerden. Ik denk dat er niet superveel mensen een PoT hebben ingestuurd en dat er nog wat ruimte over was in het startvak

1:30 is ook echt wel een strakke tijd.
Voor de aankomende halve marathon in Disneyland (Cali) doen er ruim 10.000 mensen mee op de halve marathon en een verwachtte eindtijd van 1:57 of sneller levert je al een plek in het A corral op. Daar moet je vanaf 2:45 al een Proof of Time inleveren, dus dat maakt het verschil met Parijs wel erg duidelijk.