Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Lars1978 schreefCOLONMaleficent hebben we gisteren gespot in de buurt van Small World .... ben benieuwd welke villain nog meer gaat "warmdraaien" de komende weken...
Gaston was er gisteren ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ben ook echt benieuwd wat er gaat te zien zijn .
Ben van 8 t/m 11 oktober aanstaande aanwezig voor 4 dagen in Disney's"Hotel Cheyenne"
:sorc:
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Ook erg benieuwd. Wij gaan 3 dagen in de herfstvakantie

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Ontzettend veel zin in.....Halloween was onze eerste keer samen met de kinderen...dit jaar van 16-20 oktober :-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Voor ons wordt het de eerste keer in de halloweenperiode, ben echt benieuwd! De mini-me (13 jaar) en ik zijn sowieso villainfans, dus ik hoop er dan extra te zien, en fingers crossed voor een villains show! Het wordt ook het eerste jaar met een annual pass, als verrassing voor mijn dochter :D
Laatst gewijzigd door 1 op MissMetal, in totaal 20 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145

Wanneer ga je miss Metal? Voor ons was de Haloweentijd juist de meest rustige Disney trip. Wij waren er toen wel in een periode dat Frankrijk geen vakantie had en dat is dit jaar weer zo ;-) Wie weet valt de drukte dus mee...

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Karinliam schreefCOLONWanneer ga je miss Metal? Voor ons was de Haloweentijd juist de meest rustige Disney trip. Wij waren er toen wel in een periode dat Frankrijk geen vakantie had en dat is dit jaar weer zo ;-) Wie weet valt de drukte dus mee...
De eerste twee weken zijn rustig, de tweede twee weken zijn druk. En dan bedoel ik ook ERG druk!
Drukste moment van het jaar samen met de twee weken rondom kerst/oud en nieuw.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145

Dit jaar heeft heel Frankrijk herfstvakantie van 21-10 tot en met 5-11, zoals je zegt dus idd de laatste 2 weken Nikki. Voorde regio midden en zuid in Nederland komt dat mooi uit...die hebben vakantie van 14-21 oktober. Noord begint 21 oktober, die hebben wat minder geluk dit jaar ;-) Ps...Nikki...tijdens onze tweede Halloween trip kwamen we jou en je moeder tegen (bij Minies naaimachine/kostuumatelier) en hebben we leuk gekletst. Jullie zijn degenen die ons op de fora wezen ;-) Is inmiddels wel een jaar of 3 terug...

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Karinliam schreefCOLONWanneer ga je miss Metal? Voor ons was de Haloweentijd juist de meest rustige Disney trip. Wij waren er toen wel in een periode dat Frankrijk geen vakantie had en dat is dit jaar weer zo ;-) Wie weet valt de drukte dus mee...
14-15 oktober zal het worden, dan zijn de minste buurlanden in schoolvakantie. En het is mijn eerstkomende vrije weekend. Het weekend erna was optie 'b, maar dan zijn best veel landen al in vakantie zag ik
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145

Weekends zijn natuurlijk altijd drukker, maar dan zit je wel in het 'goede deel' van de Halloweentijd. ;-)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Karinliam schreefCOLONWeekends zijn natuurlijk altijd drukker, maar dan zit je wel in het 'goede deel' van de Halloweentijd. ;-)
met een schoolplichtig kind kan het moeilijk anders dan weekends en schoolvakanties natuurlijk.... De Belgische herfstvakantie start pas 28/10, en de Halloweenperiode is voor mij zeer druk, dus dan kan ik geen vrij nemen (ik ben facepainter van beroep)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Wat een tof beroep! Even off-topic tussendoor haha.
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145

Een heel gaaf beroep! Ik heb toevallig net mijn eerste facepaint cursus achter de rug en start in september met de vervolgcursus (en in Maart 2018 EFABE)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Karinliam schreefCOLONEen heel gaaf beroep! Ik heb toevallig net mijn eerste facepaint cursus achter de rug en start in september met de vervolgcursus (en in Maart 2018 EFABE)
Oh Leuk, dan zie ik je op EFABE misschien :thumbs:
Annet schreefCOLONWat een tof beroep! Even off-topic tussendoor haha.
Beste beroep van de wereld :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

Karinliam schreefCOLONOntzettend veel zin in.....Halloween was onze eerste keer samen met de kinderen...dit jaar van 16-20 oktober :-)
ik ben er dan ook :) ik ga van 16 okt t.e.m 19okt
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar