de telefoniste dacht dat ik beter in februari nog eens kon checken,
dat het nog wel effe ging duren, wordt vervolgd

Ik denk dat het ongeveer midden januari zal zijn, net als dit jaar het geval was. Zelfde voor de aanbiedingen op arrangementen voor België en Frankrijk. (Aankomsten vanaf april 2018)Miss Ariel schreefCOLONnet nog eens naar de Disney lijn gebeld en nog geen jaarkart prijzen

Eergisteren een reservering gemaakt voor februari en een prijsopgave voor mei. Ze gaven aan dat de jaarkaart prijzen en aanbiedingen begin december bekend warenPrins Adam schreefCOLONIk denk dat het ongeveer midden januari zal zijn, net als dit jaar het geval was. Zelfde voor de aanbiedingen op arrangementen voor België en Frankrijk. (Aankomsten vanaf april 2018)Miss Ariel schreefCOLONnet nog eens naar de Disney lijn gebeld en nog geen jaarkart prijzen
Nice! Had je infinity korting?Jeroen86 schreefCOLONZonet geboekt.
Van vrijdag tem zondag in Sequoia Golden Forest (room only + 36k bib) = 822 euro.
Wie weet is het thema van de run Marvel.

Je kunt altijd vragen wat de prijzen zijn voor room only, zonder daadwerkerlijk te boeken. Ik baalde ook flink dat alle koopjes van de room only al zo snel weg waren... 's ochtends toen het net open ging hadden mensen voor SQL een prijs die ik later voor SF betaalde (was wel 2 nachten SQL tegenover 4 nachten SF, maar tochfairy tale schreefCOLONGoede dag allemaal
Ik heb net gebeld naar Disney voor een room only te boeken met de 36 km challege. Nu verloopt mijn jaar kaart op 24 maart waardoor ik geen kamer zou mogen boeken met jaar kaart korting. Ik heb door gegeven dat ik hem in februari ga verlegen. Als ik dan terug bel zou ze kunnen kijken wat nog open staat voor korting maar kan me geen garantie geven. Het gaat ineens om heel veel geld. Wat zouden jullie doen.

Wat ik heel gek vond was dat ik na het boeken geen los persoon er bij kon doen, en dat kon vorig jaar september wel. (Toen hadden we Cheyenne geboekt met bibs, en later nog een persoon toegevoegd aan de kamer). Ik kan proberen vanmiddag te bellen en dan de persoon voor oktober erbij zetten, zodat jij ook weet of dit kan. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of voor die "losse" persoon dan ook de bibs kan worden geboekt, dat kun je het beste even vragen.fairy tale schreefCOLONIk zit echt even met mijn handen in het haar. Want wilde de bibs er bij pakken. Maar €1200 voor room only met de bibs er bij zonder korting is me veel. Ik ga eens kijken of ik via jou advies goedkoper ga uit komen. Maar ben bang dat ik geen 2 challenge van 36 km kan pakken omdat ik voor 1 persoon boek dan.....