Vandaag serieus gelachen, om elkaar te motiveren waren we 'kijk daar! Rapunzel !' aan het roepen, om er dan snel heen te lopen (de volgende grote boom)

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Ik vind dit een van de fijnste stukken om te lopen, wat ik de eerste keer niet verwacht had.MarjoleinART schreefCOLONGisteren 18km hardgelopen! Gaat dus wel goedkomen!!
Even een vraag aan eerdere halve marathon lopers, als ik de route bekijk, lijkt het stuk tussen de 7 en 17km echt heeel zwaar, of valt dat wel mee? Je loopt dat buiten het park best een lang recht stuk. Hoe hebben jullie dit stuk ervaren!?

de 10 EM was pittig he! Benauwd en veel stukken in de zon!Esther10 schreefCOLONIk heb gisteren ook de 10EM van de Bridge to Bridge in Arnhem gelopen. Zeer tevreden over mijn eindtijd 1:52:00. Weer wat van mijn PR af.
Volgend jaar wil ik de 36K challenge lopen in Disneyland. Dit jaar alvast een voorproefje door de 5 en 10 te lopen in Disneyland en de dag erna de 10EM van de Dam tot Damloop.
De warmte leverde mij inderdaad de meeste "problemen" op. Tijdens de zomer heb ik mijn trainingen altijd in de vroege uren gedaan, zodat ik niet in de warmte hoefde te lopen en dat ging altijd probleemloos.RunningKoen schreefCOLONde 10 EM was pittig he! Benauwd en veel stukken in de zon!Esther10 schreefCOLONIk heb gisteren ook de 10EM van de Bridge to Bridge in Arnhem gelopen. Zeer tevreden over mijn eindtijd 1:52:00. Weer wat van mijn PR af.
Volgend jaar wil ik de 36K challenge lopen in Disneyland. Dit jaar alvast een voorproefje door de 5 en 10 te lopen in Disneyland en de dag erna de 10EM van de Dam tot Damloop.