Heb sowieso een disneyberen zwak zullen we maar zeggen.. Pooh, Balou.
Anyway, ik vind de float er erg mooi uit zien hoor! De duffy tentoonstelling lijkt me helemaal tof.. :appl:
Uiteindelijk ben je goedkoper uit hoor, geen benzine, hotel en tolkostendaan1973 @ di nov 15, 2011 2:37 pm schreef:Wilde net een reactie plaatsen dat ik super trots ben op mijn 17inch duffy die ik schijnbaar goedkoop uit USA heb laten komen (dacht dat 17 inch de grote beer was zoals ik uit reacties opnam) maar nu ik alle plaatjes nog eens extra goed heb bekeken is de grote beer van 28 inch denk ik degene die €70 euro kost en de kleinere van 17 inch die van 29,99 of ik heb het mis.. maar balen doe ik nu wel tot ik weet of ik het mis heb.. heb Duffy vanuit amerika over laten komen voor totaal 35 euro! :duh:
Als iemand mij meer kan vertellen of zeggen dat ik een sukkel ben mag dat wat mij betreft
Prince Charming @ di 15 nov, 2011 17:37 schreef:Uiteindelijk ben je goedkoper uit hoor, geen benzine, hotel en tolkostendaan1973 @ di nov 15, 2011 2:37 pm schreef:Wilde net een reactie plaatsen dat ik super trots ben op mijn 17inch duffy die ik schijnbaar goedkoop uit USA heb laten komen (dacht dat 17 inch de grote beer was zoals ik uit reacties opnam) maar nu ik alle plaatjes nog eens extra goed heb bekeken is de grote beer van 28 inch denk ik degene die €70 euro kost en de kleinere van 17 inch die van 29,99 of ik heb het mis.. maar balen doe ik nu wel tot ik weet of ik het mis heb.. heb Duffy vanuit amerika over laten komen voor totaal 35 euro! :duh:
Als iemand mij meer kan vertellen of zeggen dat ik een sukkel ben mag dat wat mij betreft.

Wij hebben het certificaat ook al gekregen in november, bij de grote Duffy, en later ook bij de kleine Duffy. Jammer dat jullie het niet hebben gekregen.Brouns @ wo 07 dec, 2011 12:52 schreef:Jammer hebben we hem net te vroeg gekocht, nu hebben wij een illegale hihiWezz @ di dec 06, 2011 7:55 pm schreef:Vanaf vandaag krijg je een adoptie-certificaat bij aankoop van een Duffy in Dlrp! Bron: InsideDLParis
Het hele kerstseizoen heeft Doud park IN gereden.sebasjecc @ ma jan 09, 2012 3:52 pm schreef:van town square naar small world?