Duffy

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Gio
Member
Member
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010, 20:33

Duffy the Disney Bear, Mickey's officiële knuffelbeest uit Tokyo Disneyland Resort, gaat binnekort zijn weg naar DLP vinden... Merchandise dus, niet als character...
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Vraag me af of dit wel aanslaat in DLP ?
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Ik kan me herrineren dat ze die hier al een tijdje hebben verkocht.. praat ik wel over 5 tot 10 jaar terug?
Gebruikers-avatar
Gio
Member
Member
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010, 20:33

Denk dat je een andere beer bedoelt, want deze is pas in 2009/2010 geïntroduceerd..
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Ulti @ zo apr 24, 2011 10:06 am schreefCOLONIk kan me herrineren dat ze die hier al een tijdje hebben verkocht.. praat ik wel over 5 tot 10 jaar terug?
Vermoed dat jij de HSM beer bedoelt ;-))
Wij kijken uit naar Duffy hoor!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

The Queen @ za apr 23, 2011 10:41 pm schreefCOLONVraag me af of dit wel aanslaat in DLP ?
Ben ook wel benieuwd wat Duffy bij ons gaat geven! In Amerika kent hij niet echt het verwachte succes.

Jammer dat hij niet als character komt, als ze hem goed willen lanceren hoort die er toch wel bij vind ik. Wij zullen hem vast op de foto scoren in Californië, want ik vind hem wel erg leuk. We zullen dan ook wel zien als hij aan onze vingers blijft kleven in de winkeltjes :D .
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prince Charming

Volgens Dedicated to DLP komt Duffy voor kerst:

The latest rumour doing the rounds is that there is a new character coming to Disneyland Paris in Christmas 2011 and that the character is present in all the other parks already. Speculation has it that the character will be none other than Duffy the Disney Bear. This is a bear with two origins: 1) This is Mickey’s bear who he took to Walt Disney World and Tinkerbell made him come to life – remind you of a certain Disney film? 2) Duffy was created by Mickey and Minnie for Mickey to take on a long voyage at sea. Which ever way you paint it, Duffy is just a standard, unremarkable looking teddy bear and as you can see from this display of Duffy bears for sale in Hong Kong Dinsneyland.
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Mag gerust:) Ziet er een enorm schattig beertje uit:)
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Duffy the Disney Bear is coming to Disneyland Paris. He will meet guests on Main Street USA during Christmas Season! (via @PhotosMagiques Twitter)

Lijkt er dus op dat het binnenkort officieel bevestigt zal gaan worden.
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Vind het zeer jammer dat dlp hun geld (en tijd) hierin steekt, en gelukkig ben ik niet alleen.
Dat ze die merchandise verkopen, tot daar aan toe, maar als karakter...

Voor mijn part steken ze dat geld voor het personeel en kostuums in andere (lees echte) disneykarakters
(eventueel speciale karakters die we nu niet of weinig in de parken kunne zien)
MINI Mouse

Ik was ook wat sceptisch over Duffy, maar nadat ik hem in WDW heb gezien moet ik zeggen dat ik hem wel leuk vind :yes:
We hebben zelfs een Duffybeer voor mijn schoonmoeder gekocht.

Ik vind hem leuk door de Mickey-vorm in zijn gezicht en op zijn poten.

Jammer van het "kusgeluid" dat hij maakte...., beetje raar, maar toch erg leuk. Ik wil straks wel met Duffy in kerstoutfit op de foto hoor :santa:

Maar, inderdaad nog niet echt een succes in WDW, geen lange wachtrijen gezien bij het character, hoewel ik wel veel kinderen heb zien lopen met een Duffy knuffel
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Vind het een beetje bwa bwa... Enerzijds leuk dat Parijs hem ook krijgt, maar denk anderzijds dat hij niet erg zal aanslaan. In Amerika is het inderdaad ook geen al te groot succes. Hopelijk doen ze er iets mee (in een vorm van een showtje?), anders vind ik het geen echte toevoeging voor de komende kerst.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Dragy @ 25 jun 2011 16:36 schreefCOLONVind het een beetje bwa bwa... Enerzijds leuk dat Parijs hem ook krijgt, maar denk anderzijds dat hij niet erg zal aanslaan. In Amerika is het inderdaad ook geen al te groot succes. Hopelijk doen ze er iets mee (in een vorm van een showtje?), anders vind ik het geen echte toevoeging voor de komende kerst.
Een showtje zal moeilijk zijn want Duffy ziet barweinig...
:stitch:
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

driesko69 @ vr 24 jun, 2011 09:33 schreefCOLONVind het zeer jammer dat dlp hun geld (en tijd) hierin steekt, en gelukkig ben ik niet alleen.
Dat ze die merchandise verkopen, tot daar aan toe, maar als karakter...

Voor mijn part steken ze dat geld voor het personeel en kostuums in andere (lees echte) disneykarakters
(eventueel speciale karakters die we nu niet of weinig in de parken kunne zien)
Duffy wordt gepushed door TWDC in alle resorts, hier zal DLP weinig of misschien wel helemaal geen geld aan kwijt zijn. De komst van Duffy is puur om de verkoop van merchandise te stimuleren. Vind hem wel schattig! Ik zou zeggen, laat maar komen die knuffelbeer!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

glstitch @ zo jul 03, 2011 7:24 pm schreefCOLON
Dragy @ 25 jun 2011 16:36 schreefCOLONVind het een beetje bwa bwa... Enerzijds leuk dat Parijs hem ook krijgt, maar denk anderzijds dat hij niet erg zal aanslaan. In Amerika is het inderdaad ook geen al te groot succes. Hopelijk doen ze er iets mee (in een vorm van een showtje?), anders vind ik het geen echte toevoeging voor de komende kerst.
Een showtje zal moeilijk zijn want Duffy ziet barweinig...
:stitch:
Wist ik inderdaad, maar als ze in Tokyo er een showtje mee kunnen doen... Zou het erg jammer vinden dat hij enkel en alleen maar komt met een meet 'n greet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar