Zou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken
Disney Magic on Parade
Belle en adam komen niet meer in de parade.glstitch @ za 14 jan, 2012 17:17 schreefCOLONZou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Vind ik heel jammerdriesko69 @ zo jan 15, 2012 12:36 am schreefCOLONBelle en adam komen niet meer in de parade.glstitch @ za 14 jan, 2012 17:17 schreefCOLONZou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken
Dit snap ik dus niet. Volgens mij is Belle nog altijd één van de populairste prinsessen. Als er dan eentje geschrapt moet worden, laat dan Sneeuwwitje achterwege. Wat is nu de moeite om nog een extra koets te maken voor Belle en Adam? Van mijn part dansen ze vóór de float uit, maar een parade zonder Belle vind ik toch echt een zwaar gehandicapte parade...driesko69 @ zo 15 jan, 2012 00:36 schreefCOLONBelle en adam komen niet meer in de parade.glstitch @ za 14 jan, 2012 17:17 schreefCOLONZou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Belle is by far de leukste princess, Snowwhite is natuurlijk wel de aller-eerste princess dus die verdiend ook wel een plekje in de parade. Maar nu zitten dus alle princessen in de parade ( Ok Mulan en Pocahontas dan niet, maar die tellen toch al 9 van de 10 keer niet mee in het rijtje ) behalve Belle :S Rare keuze!
En zo te zien krijgen we ook geen Tinkerbell in de parade, dat lijkt eerder op de Tink die bovenop het kasteel stond de afgelopen jaren. Zou die niet veel te groot zijn?
Ik ga een petitie starten :bleh:
En zo te zien krijgen we ook geen Tinkerbell in de parade, dat lijkt eerder op de Tink die bovenop het kasteel stond de afgelopen jaren. Zou die niet veel te groot zijn?
Ik ga een petitie starten :bleh:
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Wezz zal ik me doen voor de petitie :bleh:
Dan wil ik ook dan mulan, Pocahontas, Kwik Kwek Kwak, Robin Hood, Stromboli, Jimminy Cricket, Lotso, Mr. Rabit, Dr. Radcliff, Aladdin en Jasmine, ect er ook zijn ahahahahahah denk namelijk ook niet dat flora founa en mooiweertje er zijn maar we zullen zien
Dan wil ik ook dan mulan, Pocahontas, Kwik Kwek Kwak, Robin Hood, Stromboli, Jimminy Cricket, Lotso, Mr. Rabit, Dr. Radcliff, Aladdin en Jasmine, ect er ook zijn ahahahahahah denk namelijk ook niet dat flora founa en mooiweertje er zijn maar we zullen zien
Ohja Aladdin en Jasmine zijn er ook uitgeknipt.. Neem m'n woorden terug van 'alle' princessen
De feetjes van Doornroosje komen volgens mij voor de eerste float uit als character!
Zijn er inderdaad nog genoeg om toe te voegen
Maar Belle knippen, hoe durven ze !!!
Zijn er inderdaad nog genoeg om toe te voegen
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Ja zou zeggen waarom laten ze de koetsen niet met 3 koetsen Cinderella, Snow White, Aurora en dan Belle en Aladdin en Jasmine er om heen lopen zou niet eens storen dat die er tussen lopen
Tis een andere tinkerbel die op de float komt hoor (ze komt wel aan een torentje, zoals het echt was, maar tis een ander beeld).Prince Philip @ ma 16 jan, 2012 14:55 schreefCOLONWezz zal ik me doen voor de petitie :bleh:
Verder ist inderdaad jammer van de prinsessen, maar das ook maar een stukje van de parade he.
Is ook niet altijd een beslissing van de parademensen zelf hoor. Uit surveys kan je afleiden dat kinderen nu gewoon tiana en rapunzel willen zien, en mss geen belle meer, dan doen ze dat ook.
De rest zal iig niet teleurstellen
Though Tinker Bell will apparently be featured as an actual live character in the reworked parade, that didn’t stop entertainment slipping in a golden ‘Tink at the top of the castle. (bron DLRT Today)
Lijkt er dus op dat Tink in 2-voud aanwezig zal zijn.
3x dan als hierboven vermeld ook op de Peter Pan / Marry Poppins float hangt..Gaston @ 17 jan 2012 18:51 schreefCOLONThough Tinker Bell will apparently be featured as an actual live character in the reworked parade, that didn’t stop entertainment slipping in a golden ‘Tink at the top of the castle. (bron DLRT Today)