Disney Magic on Parade

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken :(
Zou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

glstitch @ za 14 jan, 2012 17:17 schreefCOLON
Wezz @ 14 jan 2012 15:16 schreefCOLONSneeuwwitje krijgt ook een koets, die stond op 't concept. Nu is Doornroosje daar dus bij gekomen. Hopelijk krijgt Belle er ook 1, die mag niet ontbreken :(
Zou wel zonde zijn moest Belle als een van de weinige prinsessen er niet bij zijn .
Belle en adam komen niet meer in de parade.
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

driesko69 @ zo jan 15, 2012 12:36 am schreefCOLON
Vind ik heel jammer :(
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

driesko69 @ zo 15 jan, 2012 00:36 schreefCOLON
Dit snap ik dus niet. Volgens mij is Belle nog altijd één van de populairste prinsessen. Als er dan eentje geschrapt moet worden, laat dan Sneeuwwitje achterwege. Wat is nu de moeite om nog een extra koets te maken voor Belle en Adam? Van mijn part dansen ze vóór de float uit, maar een parade zonder Belle vind ik toch echt een zwaar gehandicapte parade...
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Belle is by far de leukste princess, Snowwhite is natuurlijk wel de aller-eerste princess dus die verdiend ook wel een plekje in de parade. Maar nu zitten dus alle princessen in de parade ( Ok Mulan en Pocahontas dan niet, maar die tellen toch al 9 van de 10 keer niet mee in het rijtje ) behalve Belle :S Rare keuze!

En zo te zien krijgen we ook geen Tinkerbell in de parade, dat lijkt eerder op de Tink die bovenop het kasteel stond de afgelopen jaren. Zou die niet veel te groot zijn?

Ik ga een petitie starten :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Wezz zal ik me doen voor de petitie :bleh:

Dan wil ik ook dan mulan, Pocahontas, Kwik Kwek Kwak, Robin Hood, Stromboli, Jimminy Cricket, Lotso, Mr. Rabit, Dr. Radcliff, Aladdin en Jasmine, ect er ook zijn ahahahahahah denk namelijk ook niet dat flora founa en mooiweertje er zijn maar we zullen zien
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ohja Aladdin en Jasmine zijn er ook uitgeknipt.. Neem m'n woorden terug van 'alle' princessen ;) De feetjes van Doornroosje komen volgens mij voor de eerste float uit als character!

Zijn er inderdaad nog genoeg om toe te voegen :P Maar Belle knippen, hoe durven ze !!!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Ja zou zeggen waarom laten ze de koetsen niet met 3 koetsen Cinderella, Snow White, Aurora en dan Belle en Aladdin en Jasmine er om heen lopen zou niet eens storen dat die er tussen lopen
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Prince Philip @ ma 16 jan, 2012 14:55 schreefCOLONWezz zal ik me doen voor de petitie :bleh:

Dan wil ik ook dan mulan, Pocahontas, Kwik Kwek Kwak, Robin Hood, Stromboli, Jimminy Cricket, Lotso, Mr. Rabit, Dr. Radcliff, Aladdin en Jasmine, ect er ook zijn ahahahahahah denk namelijk ook niet dat flora founa en mooiweertje er zijn maar we zullen zien
Tis een andere tinkerbel die op de float komt hoor (ze komt wel aan een torentje, zoals het echt was, maar tis een ander beeld).
Verder ist inderdaad jammer van de prinsessen, maar das ook maar een stukje van de parade he.
Is ook niet altijd een beslissing van de parademensen zelf hoor. Uit surveys kan je afleiden dat kinderen nu gewoon tiana en rapunzel willen zien, en mss geen belle meer, dan doen ze dat ook.

De rest zal iig niet teleurstellen ;-)
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Ik ben benieuwd of ze Tink dan ook van de Peterpan float afhalen.. anders zit zeer twee keer in... dat kan natuurlijk niet!
Gebruikers-avatar
Bart
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2012, 10:03

Ulti @ di 17 jan, 2012 10:55 schreefCOLONIk ben benieuwd of ze Tink dan ook van de Peterpan float afhalen.. anders zit zeer twee keer in... dat kan natuurlijk niet!
Natuurlijk kan dat, dat is magie ;-)
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Though Tinker Bell will apparently be featured as an actual live character in the reworked parade, that didn’t stop entertainment slipping in a golden ‘Tink at the top of the castle. (bron DLRT Today)

Lijkt er dus op dat Tink in 2-voud aanwezig zal zijn.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Gaston @ 17 jan 2012 18:51 schreefCOLONThough Tinker Bell will apparently be featured as an actual live character in the reworked parade, that didn’t stop entertainment slipping in a golden ‘Tink at the top of the castle. (bron DLRT Today)

Lijkt er dus op dat Tink in 2-voud aanwezig zal zijn.
3x dan als hierboven vermeld ook op de Peter Pan / Marry Poppins float hangt..
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Je moet ni altijd alles geloven wat er op andere fora geschreven wordt he :-)
We'll see ;-)
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Tink gaat niet als character de parade in.. dat is een vals gerucht geweest.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar