Halloween Soiree

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Welk nummer moet je bellen om online te reserveren en welke gegevens moet je bij de hand houden
Afbeelding
Gebruikers-avatar
tvc
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2015, 15:57

boogschutter schreefCOLONHoeveel dreampaskorting krijg je ?
Ik heb net voor 2 volwassenen besteld en met verzendingskosten kwam ik op 62 euro.
Zonder verzendkosten was het iets van 29 per ticket.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

boogschutter schreefCOLONHoeveel dreampaskorting krijg je ?
30% korting.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

En zonder korting 42 euro. Online kan je ze thuis afdrukken volgens mij en dan geen verzendkosten. Wel ook geen korting mogelijk spijtig genoeg, wordt tijd dat ze dat mogelijk maken.

Vanuit Vlaanderen: 078 15 60 28, vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Wezz schreefCOLONToch weer Dreams.. zo jammer. Daardoor stopt al het entertainment vroeger! Als je Dreams wilt zien kun je dat toch ook eerder op de avond doen? Doe dan een speciale Halloweenshow!
Het is vrij logisch dat ze Dreams doen.
Voor de niet-Soirée gasten is er rond 18.00 eentje.

Maar de meeste Soirée gasten gaan rond die tijd óf naar het hotel om even te rusten i.v.m. een lange dag, óf eten, óf terug naar het hotel om om te kleden voor de avond.

En voor 1 avond gaan ze niet een hele speciale show creëren, Dreams kost veel geld en is niet zo makkelijk aangepast.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er zijn wel onder cast members al meer dan 1 keer geruchten geweest van een speciale Halloween Dreams het hele seizoen zoals met kerst
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Los ticket in Nederland met verzendkosten en jaarkaartkorting is 32,90€.
Ik heb mijn ticket net besteld!
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik heb de onze ook net besteld!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ben ook maar weer present :)
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij hebben onze tickets ook besteld!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

iemand tips waar je Disney kostuums of kleren kunt vinden? of maak je dit best zelf ofzow?
met wat voor een weer moet je rekening houden voor je kostuum? zeer koude, regen,etc?

heb al gekozen!!! :D ik ga als Ariel!!! en vriendlief als Prins Erik :lol: hij vond het zelf goed echt waar
ik zoek specifiek de blauwe jurk van Ariel die ze in de eerste film droeg met strik,
in de kiss the girl scene :
Afbeelding
Afbeelding
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Leuk outfit Miss Ariel!
Qua weersomstandigheden...dat kan natuurlijk niet beantwoord worden.
We hebben Soirée avonden gehad waarop het ijskoud en nat was, maar ook warm voor de tijd van het jaar.
Dat is gewoon een kwestie van de weersvoorspellingen tegen die tijd in de gaten houden.

Ik zelf heb twee Soirée kostuums (Minnie Mouse en Maleficent) besteld bij een carnavalswinkel hier in de stad genaamd Sep.
Carnavalswinkels zijn vaak een goede optie. Je kunt natuurlijk ook gewoon creatief zijn!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Mouseketeer schreefCOLONLeuk outfit Miss Ariel!
Qua weersomstandigheden...dat kan natuurlijk niet beantwoord worden.
We hebben Soirée avonden gehad waarop het ijskoud en nat was, maar ook warm voor de tijd van het jaar.
Dat is gewoon een kwestie van de weersvoorspellingen tegen die tijd in de gaten houden.

Ik zelf heb twee Soirée kostuums (Minnie Mouse en Maleficent) besteld bij een carnavalswinkel hier in de stad genaamd Sep.
Carnavalswinkels zijn vaak een goede optie. Je kunt natuurlijk ook gewoon creatief zijn!
bedankt!! jouw keuzes zijn ook super!!!
het wordt mn allereerste Halloween party dus ben erg benieuwd en nog nieuw met alles ;)

bedankt voor je reactie! ik ga het zeker eens bekijken, ben online op zoek aangezien ik zelf niet zo handig ben, zusjelief wel maar de zin ontbreekt meestal dus weet niet zeker, maar weet niet welke site's betrouwbaar zijn en qua maat vind ik het ook moeilijk soms.
deze vond ik alvast wel goede opties :
http://nl.aliexpress.com/item/Free-Ship ... 68855.html
http://nl.aliexpress.com/item/Free-Ship ... 60479.html
https://www.etsy.com/nl/listing/1976210 ... ery=disney ariel costume adult&ref=sr_gallery_1
https://www.etsy.com/nl/listing/2202387 ... ery=disney ariel costume adult&ref=sr_gallery_32
maar heb ook geen idee wat ik qua prijzen moet verwachten..
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Heb die jurk wel vaak gezien, maar geen idee of ze die zelf gemaakt hadden of niet.
En het weer is inderdaad onvoorspelbaar. Twee jaar geleden was het aanzienlijk kouder dan vorig jaar, maar een trui / lange mouwen is sowieso wel aan te bevelen.
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

@MissAriel Mag ik je een tip geven? Je kan het kostuum ook door iemand laten maken hier in NL, geheel op maat gemaakt en meestal ook in goede kwaliteit. Kostuums bestellen vanuit het buitenland moeten door de douane (dus extra geld) en de uitstraling (is ie wel of niet mooi) van het kostuum is ook maar afwachten. Ik ken wel mensen die prachtige kostuums maken dus geef maar een seintje zodat ik je een link kan doorsturen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar