Magical Moments Festival
- Disneymaniacus
- Member

- BerichtenCOLON 31
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 23:47
Ik denk niet dat de show maar 1 keer per dag komt, ik heb het stuk op Character Central Blog gelezen en daar wordt niks gezegd over maar 1 show per dag, op andere sites heb ik daar ook nog niks over gehoord.
-
Prince Charming
Interne stukken zeggen helaas wel 1 keer per dagDisneymaniacus @ za jan 22, 2011 4:43 pm schreefCOLONIk denk niet dat de show maar 1 keer per dag komt, ik heb het stuk op Character Central Blog gelezen en daar wordt niks gezegd over maar 1 show per dag, op andere sites heb ik daar ook nog niks over gehoord.
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Hoop ook dat het meerdere keren per dag wordt opgevoerd, maar zal ff afwachten zijn wat het nou wordt
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
[youtube]8pv0n99iZys&feature[/youtube]
Bron: dlrptoday
Bron: dlrptoday
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Ben héél erg benieuwd naar dit nieuwe festival vooral de nieuwe hubshow met Sorcerer MickeyUlti @ za feb 05, 2011 10:11 pm schreefCOLONGelukkig wordt het festival toch wat boeiender dan deze teaser
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
Nieuwe visuals:

Bron: Dlrp Express

Bron: Dlrp Express
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
De Magical Moments Festival website is nu online op de UK Disneyland Paris site: Klik!
-
Prince Charming
Hier worden waarschijnlijk de VIP-characters an toegevoegd in safarikleding.Dragy @ wo jan 12, 2011 12:59 pm schreefCOLON 2) In Adventureland komt er naast de fotolocaties een happening met de tam tam spelers, Koning Louie en Baloe.
FantastischPrince Charming @ di feb 22, 2011 10:44 pm schreefCOLONHier worden waarschijnlijk de VIP-characters an toegevoegd in safarikleding.Dragy @ wo jan 12, 2011 12:59 pm schreefCOLON 2) In Adventureland komt er naast de fotolocaties een happening met de tam tam spelers, Koning Louie en Baloe.
Pluto heeft vanwege nieuwe regels die een aantal jaar geleden zijn opgesteld nooit meer een overdressing, alleen zn halsband wil nog wel eens aangepast worden.Wezz @ wo 23 feb, 2011 00:53 schreefCOLONFantastischPrince Charming @ di feb 22, 2011 10:44 pm schreefCOLONHier worden waarschijnlijk de VIP-characters an toegevoegd in safarikleding.Dragy @ wo jan 12, 2011 12:59 pm schreefCOLON 2) In Adventureland komt er naast de fotolocaties een happening met de tam tam spelers, Koning Louie en Baloe.Die zag je 'vroeger' veel vaker.. Zelfs Pluto had een Safari outfit!
Verder komen de VIP's zowat dagelijks naar buiten in Safari outfit tussen Colonel Hati en Indiana Jones..