Magical Moments Festival

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Dat het thema voor volgend jaar Magical Moments Festival wordt wisten we natuurlijk al een tijdje.
We weten nog niet precies wat het in gaat houden maar wel dat het waarschijnlijk in het teken gaat staan van het magische ontmoetingen met de Disney figuren.
Zoals al eerder bekend werd wordt de postshow van It's a Small World omgebouwd tot Princess Meet & Greet area en zal er misschien zelfs mickey's huis verschijnen in het Fantasyland Stage.
Via Dlrpfans.be zijn de eerste visuals al opgedoken en ik vind het er eerlijk gezegd wel leuk uit zien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

vind dit hele leuke afbeeldingen, dit kan een heel magisch jaartje worden :D
MINI Mouse

Ziet er leuk uit :thumbs: Yeah, Sorcerer Mickey :D
Prince Charming

Ik vind het er persoonlijk erg goedkoop uitzien.... Vooral het woord festival erbij :-S
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Bwa, ik weet het niet Joost. Mij spreekt het persoonlijk enorm hard aan. Van wat er nu ook al naar buiten gekomen is, lijkt het me een zeer leuk thema. Nu met die sorcerer Mickey heb ik wel een vermoeden dat we hem met dat outfit in een show mogen verwachten op Central Plaza. Ik kijk er in elk geval wel naar uit, hopelijk volgt er snel meer informatie.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Alleen al het woordje Festival is zo slecht.. Noem het gewoon Magical Moments. Dat klinkt toch al veel beter? Nou eerst zien wat het gaat worden, ben blij dat ze wat meer met de echte classics gaan doen!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Het logo met alleen Sorcerer Mickey is de mooiste. :sorc:
Die van DLP met die 'banner' is ronduit lelijk. Het logo met alle figuren is leuk gedaan maar waarom staat Buzz daar tussen? Classic Disney graag! Pixar hebben we dit jaar al.
Het eerste wat ik dacht bij het zien van dit logo was: Fantasmic! Twee seconden later dacht ik alweer: never mind... :wink:

Anyway, ben benieuwd naar dit festival. De volgende geruchten zijn bekend:

- Nieuwe show op de Central Plaza Stage met ‘Sorcerer Mickey’ als opvolger van de huidige Disney Showtime Spectacular
- Vernieuwd meet & greet treintje met de Disney figuren als opvolger van de huidige Disney All Stars Express
- Mickey’s House uit Hong Kong Disneyland in de huidige Fantasy Festival Stage (Fantasyland; Disneyland Park)
- Permanente meet & greet locatie voor de Disney prinsessen in de nieuwe Royal Princess Palace naast “It’s a Small World” (Fantasyland; Disneyland Park)

Het 'derde gerucht' over Mickey's House is het meest wilde gerucht van ze allemaal en lijkt me niet helemaal geloofwaardig, maar je weet maar nooit.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

ik las zelfs ergens dat in de hubshow ook de 3 feeen van doornroosje zitten en merlijn.... lijkt me helemaal geweldig.... maarja het zijn nog geruchten....
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

ben eens benieuwd wat dit gaat worden, van alles wat ik nu al gelezen heb vind ik het al geweldig :)
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Heb al een veel beter gevoel bij dit alles dan met het NGF. Ik kijk er al helemaal naar uit!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Woop Woop, Sorcerer Mickey --> laat hem maar snel komen. Vind het zo'n leuke outfit!! De laatste geruchten klinken toch wel al veel belovend... Enkel van NOG een character express overlay zit ik echt niet op te wachten. Hoe lang gaan ze deze nog laten rondrijden en uitmelken...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Dragy @ do 09 sep, 2010 16:26 schreefCOLONWoop Woop, Sorcerer Mickey --> laat hem maar snel komen. Vind het zo'n leuke outfit!! De laatste geruchten klinken toch wel al veel belovend... Enkel van NOG een character express overlay zit ik echt niet op te wachten. Hoe lang gaan ze deze nog laten rondrijden en uitmelken...
Waarschijnlijk tot de start van de 20ste verjaardag in 2012. In Parijs zijn ze nu eenmaal erg goed in het 'hergebruiken'. :D
Het is op zich een leuke manier van meet & greet, maar ze kunnen daar ook die mooie Main Street vehicles voor gebruiken met 'Dancin a Catchy Rythm' als muziek. Weet dat ze dat altijd doen tussen de themajaren door.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Hartstikke leuk Sorcerer Mickey weer eens terug. Wat betreft Mickey's huisje: :yes: laat maar komen :yes: .
Dat de trein weer een metamorfose zou gaan krijgen is helemaal niet erg. Er kunnen niet vaak genoeg characters door MainStreet gaan, is altijd gezelig en een leuk sfeertje met die muziek. En als je maar een keer in het jaar gaat of misschien nog minder ben je er echt nog niet op uitgekeken hoor.
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Ook ik kijk heel erg uit naar dit nieuwe festijn! Spreekt me persoonlijk iets meer aan dan het huidige NGF. Ben benieuwd! :mickey2:
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Op dlrpexpress zijn de logo's in verschillende talen bekend gemaakt. Persoonlijk vind ik de orginele mooier, nu staat er veel te veel tekst op.

Frans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Spaans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Italiaans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Portugees

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Duits

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nederlands

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De engelse worden als orgineel gebruikt en vind je terug in de begin post van Aaron ;)
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar