disneyfan29 schreef:Hoi allemaal.
Ik heb een vraag ik wil al erg lang naar walt disney world maar ik weet niet hoe het gaat met de fooienen in het park. Ik weet dat eren verplichte fooi is. Hoe veel is deze dan. Ben je altijd verplicht om dan ook nog een vrijwillige fooi te geven of niet. Welk hotel is erg mooi ik zou dan ongeveer twee weken willen gaan en dan op de vlucht dagen geen entree. Ik wil per dag gewoon een park denk gaan bezoeken. Ik bezit niet over een creditcard hoe zou ik dan het beste kunnen boeken. Ik denk dan hotel en entree via reisbureau en vlucht zelf via internet. Of hebben jullie een andere optie.
Het zou dan gaan als ik ga eind januari 2016 waarschijnlijk. Aan vast bedank disneylan 29
Er is inderdaad een verplichte fooi, hoeveel die bedraagt hangt af van wat je besteed hebt en hoe de service was. In WDW regelen ze dit allemaal erg netjes door op de onderkant van je ticket al te zetten hoeveel de fooi bedraagt. Een standaard fooi is 15% en als je alles prima vond, dan geef je 20%. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar wel erg gebruikelijk in Amerika.
Je hebt erg veel keus qua hotel. Het valt eigenlijk gewoon te zien wat jouw smaak is, en vooral ook je budget. Wij sliepen voor onze eerste keer in een All Stars hotel, dit zijn drie resorts van de goedkoopste categorie. En persoonlijk hadden we totaal geen klagen van zo'n hotel. We vonden ze zelfs beter dan de goedkopere categorie (Sante Fe en Cheyenne) in DLP.
Een creditcard zou ik toch wel opteren om een reis te maken naar Amerika. Het gebruik ervan is er namelijk veel groter dan gewoon cash geld. Wij hadden wel nog wat extra cash mee om fooien enzo mee te betalen of kleine aankopen.
Wij hadden ook schrik om alles via internet te boeken, maar eigenlijk hoeft dit totaal niet. Via de Engelse Walt Disney World website krijg je namelijk altijd erg mooie promo's en de beste prijzen. Vaak veel goedkoper dan in een reisbureau. Kijk gewoon eens (vrijblijvend) op hun site wat het je zoal zou kosten. Ook de vlucht is prima te boeken online. Je kan zelfs een pakket vlucht, hotel en entree op de Engelse website boeken. Op onze
aanbiedingspagina vind je rechts een banner waar je op deze site terecht komt. Mocht je effectief boeken, gebruik dan zeker onze banner, daarmee steun je namelijk nog het forum

.