Dreams! The Night Time Show

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Prince Charming @ wo jan 18, 2012 8:54 am schreefCOLONIdd partner statue hier!!! Met 4 man beveiliging tijdens de parade en bij Dreams... Anders klimmen mensen er gewoon op verwacht ik... Dat heet respect ;-).

Ja zie het al voor me pffff
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Testen van Dreams? Zo te zien nog best wel een "aardig" vuurwerkje..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bron: @Tobiasfl op twitter
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Wezz @ 19 jan 2012 01:45 schreefCOLONTesten van Dreams? Zo te zien nog best wel een "aardig" vuurwerkje..
Bron: @Tobiasfl op twitter
Ziet er al goed uit ;D
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

kan best dat dit de restanten zijn van waar de lift heeft gezeten en dat deze weg gewerkt worden in het midden heeft vaak wat gestaan zo noem ik het beeld van Wishes, The Lion King berg, Een Bloemen beeld, Podium 15 Jaar, Podium Christmas

Zie hier voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Hier sluit ik me bij aan. Bij een orgineel plein heb je het mooiste beeld op het kasteel als door Mainstreet loopt. Prachtig :thumbs:
Gebruikers-avatar
binra
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2010, 21:30

Ben erg benieuwd naar dreams, deze week besloten dat wij in mei toch nog een weekje disney doen............... dus kan niet wachten.
Al moet ik wel zeggen dat ik de shows op het podium ook altijd erg leuk vond.
Waarschijnlijk weer vanaf december 2014 een jaarkaart aanschaffen en back to the magic.
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Het lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Aaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.

Voor wie het nog niet duidelijk was: het glasraam bovenaan is volledig vervangen door een nieuw, met daarin 'the second star to the right" verwerkt (ws in fiber)

Ik probeer morgen een closeup foto te maken.
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Ik stem voor Central Plaza á la Wishes. Heel mooi bloemenbed, beetje schuin verhoogd en dan met het '20' logo erop, super! Helemaal kaal (originele versie tijdens de opening) vind ik dan ook maar zo leeg.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

driesko69 @ vr jan 20, 2012 11:10 pm schreefCOLON
Aaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.

Voor wie het nog niet duidelijk was: het glasraam bovenaan is volledig vervangen door een nieuw, met daarin 'the second star to the right" verwerkt (ws in fiber)

Kijk, wij hebben niet allemaal inside information, dus een opmerking als "voor wie het nog niet duidelijk was" zou verkeerd kunnen vallen hier, want nee, het is voor mij totaal niet duidelijk, ik zie namelijk geen verschil tussen het raam op de laatste foto en het raam op andere foto's.

Dus wat is er nu anders aan? Want ik zie een ster, waar altijd al een ster heeft gezeten :p
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Jens
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2009, 18:08

De ster zal dienen als middelpunt van Dreams. Vanuit deze ster zullen alle werelden komen die aan bod komen in deze show (kijk maar eens naar de preview video van het 20 jaar seizoen). Het moet "The second star from the right" voorstellen :) Een tijd geleden hebben ze de ster al getest en is er een vage foto van getrokken vanuit DLH. De ster zie je ook op de meeste Dreams promo afbeeldingen zoals bijvoorbeeld degene hier onderaan… Hopelijk beantwoordt dit je vraag?

PS: Het gouden ornament hebben ze misschien tijdelijk weggehaald omdat het licht de ster erop weerkaatste? Just guessing…
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Thx, Jens
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Aaron @ za 21 jan, 2012 02:26 schreefCOLON

Kijk, wij hebben niet allemaal inside information, dus een opmerking als "voor wie het nog niet duidelijk was" zou verkeerd kunnen vallen hier, want nee, het is voor mij totaal niet duidelijk, ik zie namelijk geen verschil tussen het raam op de laatste foto en het raam op andere foto's.

Dus wat is er nu anders aan? Want ik zie een ster, waar altijd al een ster heeft gezeten :p
Twas helemaal ni zo bedoeld, lol
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

Aaron @ za 21 jan, 2012 01:26 schreefCOLON

Kom op jongens niet zo kattig doen tegen elkaar :-)

Het klopt dat het moeilijk te zien is op foto's..
Basically is dat de bedoeling aangezien de ster is geplaatst binnenin dus niet zichtbaar. en alleen zichtbaar als ze het gebruiken tijdens de show.
Het enige wat duidelijk te zien is in het park is dat het raam er niet meer in zit, maar dat het is vervangen voor dit bord/doek dat dus waarschijnlijk doorschijnend is tijdens de show.
Het heeft hetzelfde patroon als het oude glas in lood raam (dat waarschijnlijk netjes opgeborgen ligt tot na de show)
Ik wou dat ik een 'camera'had ipv alleen mn telefoon haha om zulke dingen beter te kunnen laten zien :-)
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

Ben ik even blij dat je dat zeg, ik zat maar te zoeken op die foto's en wilde bijna mijn externe schijf met foto's erbij pakken en het spel zoek de verschillen spelen.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar