Prijs restaurant met oudjaar

Gesloten
Dorien.x
Member
Member

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om in de oudejaarsperiode naar Disney te gaan.
Normaal gezien gaan we 1 van deze dagen eens eten in Plaza Garden.
Ik ben er nog niet geweest, maar heb al gehoord dat het er lekker is.
Nu was mijn vraag of het hier met oudjaar duurder zou zijn als anders en of het nog steeds gewoon een buffet zou zijn. Anders ga ik er wel op een van de andere dagen.
Ik ben wel van plan te reserveren, maar omdat dit in het Engels is check ik het liever ook even op voorhand ;)

Alvast bedankt!
Dorien.x
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Dit zijn de prijzen met oudjaar en kerst .... uit de Brochure

Afbeelding

Afbeelding

Dus de prijzen zijn idd hoger dan normaal, het eten is ook anders en er is ook extra entertainment en versiering voorzien voor deze avonden.

Plaza Gardens heeft 2 uren om te gaan eten 18u30 of 21u30 aan 159 euro of 199 euro per persoon.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dorien.x
Member
Member

Bedankt!
Dan zal het Plaza Garden de 30ste worden en de 31ste iets simpels, want dat is me toch wel net veel te veel :p

Groetjes
Dorien.x
Jeroen
Member
Member

Ik heb eens naar de folder gekeken betreffende de prijzen van het eten, maar wat een dure bedoeling zeg.
Er zullen vast mensen zijn die dit uitgeven om te eten, maar voor dat geld sta ik toch bijna met 2 benen in Disneyland op een andere moment dan met kerst of oud en nieuw.
Afbeelding
Twiggy
Member
Member

Ik vind dat ook best veel geld, het is wat je zegt dat geld geef ik liever uit voor een extra tripje naar de muis
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Twiggy schreef:Ik vind dat ook best veel geld, het is wat je zegt dat geld geef ik liever uit voor een extra tripje naar de muis
Ik zou het wel overwegen maar beslis daar niet alleen over he ;)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member

Persoonlijk vind ik de prijzen echt te zot worden zeker die van het Disneyland hotel dat is voor mij een ruime 3 maanden huur met 4 volwassenen.
Al zou ik willen het is niet te betalen want dan kan ik voor de rest van de tijd mijn buik aan de kapstok hangen en onder een brug gaan leven.

Nu moet ik zeggen dat ik toch al niet van al die liflafjes houd die ze elk jaar weer serveren, doe mij maar gewoon een goed buffet rond de €30,- €35,- en ik heb ook mijn buik vol gegeten.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
P-C

De Reveillons (diners op 24 en 31dec) zijn een grote traditie in Frankrijk, vandaar dat DLP daar natuurlijk aan mee doet. Er komen veel mensen alleen voor een diner naar Disney...
Gesloten

Terug naar “Archief 2013”