Ik dacht, vaker willen mensen een film kijken van Disney, een classic. Maar hebben de DVD niet en willen niet kopen via internet. Dus daarom The Cinemaa!
Ik heb niet de rechten van een Disney film, ik wil gewoon puur entertainment delen
Hier probeer ik elke week 1 film op te zetten + eigen review

Deze week.... *tromroffel*
Snow White and The Seven Dwarfs!
De eerste full length animation movie ever made!
http://www.youtube.com/watch?v=lxj_A1CKxPk
Natuurlijk, wie kent het verhaaltje niet? Wie kent die boze stiefmoeder de koningin niet? Wie kent de huid zo wit als sneeuw nou niet?
En wie kent natuurlijk de 7 dwergen niet? Tja, don't ask me!
Al sinds jongs af aan kreeg ik het verhaal van mijn oma te horen, ik kon het na vertellen, kende de hele tekst en natuurlijk op gegeven moment zag ik deze film! Ja, ik was een grote sneeuwwitje fan

Sneeuwwitje, geweldige animatie. Kijk eens die kleuren bij 7:48 ! Of anders dat enge stuk in het woud! ( 9:24). En dan niet te vergeten de transformatie van de koningin ( 50:30 )
De liedjes, nja, ze zitten de rest van de dag in je hoofd, en je droomt als elke tienermeid dat op een dag jouw prins op het witte paard komt en een liedje met je zingt. (Echt waar, hij heeft een wit paard die prins!)
Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat mag wel even.
1 van de minder goede dingen is de slechterik. Ja ik weet het, ik was mega enthousiast over alles en nou ineens de koningin afkraken. Nou de reden waarom ze dit doet is niet zo goed, en wait a minute. Is Sneeuwwitje haar enige dienstmeisje? Waarom vermoordt ze haar? Heeft ze niet in 1 van die magische boekjes van haar staan hoe ze haar jeugd kan stelen? (Snow White And The Huntsman) Of waarom stuurt ze er geen ander iemand op af? Wonen er echt maar 4 mensen in haar koninkrijk die ze werkelijk meetelt? 1 daarvan is geeneens een mens maar een spiegel met een groen/blauw hoofd!
Maar alsnog, de design van de koningin voor en na de transformatie is gewoon awesome! Hebben we haar zien lachen voor de transformatie? Ze had die eeuwige frons, en dan die mantel die zo over de vloer gaat, en nou ja. Haar design is gewoon indrukwekkend, en waarschijnlijk elke keer als je van de koningin hoort moet je aan deze denken en niet die ene met het blonde haar. (Snow White And The Huntsman)
1 van de ander niet goede dingen is de prins. Ja, ik ben weer aan het zeuren. Maar ben ik de enige die het opvalt dat hij alleen maar wat zinnen zingt in het begin, dan terug komt, nog meer zingt, haar kust en tadaaa Happily ever after.
Je zou denken dat hij ook zo'n trauma had aan dat bos als Sneeuwwitje voor een paar seconden had totdat ze haar trouwe dierenvriendjes zag. Maar onze prins heeft blijkbaar alleen zijn (witte!) paard nodig.
Does the film make sense? Nope, not at all.
Maar zoals Nostalgia Critic zei, dat punt maakt niet veel uit want je emoties willen zien dat de prins en prinses bij elkaar komen na zo'n zielig moment. *snik* You're right Critic!
Maar natuurlijk, ik mag 1 punt niet overslaan voordat ik afhaak en verder moet met het schrijven van een liedje; De 7 Dwergen!
Ik denk dat mensen deze het meest genoten, niet alleen door de humor. Maar gewoon dat ze allemaal andere karakters hebben, namen hebben die bij hun karakters passen (Grumpy, Happy, Sneezy, etc..)
Natuurlijk is het bekendste liedje uit de film ook door hun gezongen: Heigh Ho!
(Helaas won deze geen Golden Globe/Oscar/Filmprijs)
Ik moet helaas gaan, maar tot volgende week!
(PS Vergeet niet, dit is mijn mening over de film. De jouwe kan anders zijn en mag anders zijn dan die van mij of iemand anders)