bron : ED92

Een alternatief voor het ontbijt dat dan te betalen isD-Tekenaar schreef:Vanaf April worden de oude arcade hallen van Hotel Cheyenne en Hotel Santa Fe overgenomen door Starbucks ... de werken zijn al begonnen !!!
bron : ED92

Gewoon zelfde nummers als normaal maar met +32 voor België en +31 voor Nederlands nummerSulley84 schreef:We zijn op vakantie in Frankrijk weet iemand hoe je vanuit hier naar de disney reserveringslijn kan bellen?

Super, dankjewel!Mich€l schreef:Alle 6 de Disney-hotels (uitgezonderd Davy Crockett Ranch) hebben een fotolocatie waar iedere morgen een figuur is van 8u15 tot 11u00. Figuren bij het ontbijt is alleen voor Castle Club-gasten in het Disneyland Hotel. Verder kan iedereen bij Plaza Gardens ontbijten met figuren (€39 per volwassene en €35 per kind.). Verder hebben de hotels geen Halloweenaankleding (misschien hier en daar een klein detail, maar niet met echte versiering zoals met het kerstseizoen).

Wil je het liefst in een Disneyland hotel of echt buiten Disneyland Paris? Jaarkaarthouders die een magic plus kaart hebben, krijgen namelijk ook nog korting op de Disney hotels. Als je buiten Disney wil, ligt het er ook weer aan op wat voor afstand je van de parken wil zitten. Het Adagio Aparthotel in Val d'Europe is bijvoorbeeld een apartementencompex waar ik ooit verbleven heb, en dat is zeer goed bevallen. Zij hebben ook een gratis busservice naar de parken en liggen dicht bij het winkelcentrum. Je kan natuurlijk ook nog verder van de parken af gaan zitten als je goedkoper uit wil zijn, maar dat ligt helemaal aan je eigen wensenlijstjudoka Jol schreef:Ik heb een vraag:
Ik ben van plan met 3 vrienden waarvan 2 vrienden een jaarkaart hebben de een na duurste. nu ben ik op zoek naar een hotel/appartement in de buurt van Disneyland paris. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben zelf vaak naar disney geweest maar nooit samen met iemand die een jaarkaart heeft.

Ik wil het liefste in een Disney hotel ivm de afstand van en naar Disney. Maar een van drie personen die naast mij mee gaat heeft gezegd dat ze liever in een hotel slaapt die niet van Disney is. vanwege de kosten.Michelle schreef:Wil je het liefst in een Disneyland hotel of echt buiten Disneyland Paris? Jaarkaarthouders die een magic plus kaart hebben, krijgen namelijk ook nog korting op de Disney hotels. Als je buiten Disney wil, ligt het er ook weer aan op wat voor afstand je van de parken wil zitten. Het Adagio Aparthotel in Val d'Europe is bijvoorbeeld een apartementencompex waar ik ooit verbleven heb, en dat is zeer goed bevallen. Zij hebben ook een gratis busservice naar de parken en liggen dicht bij het winkelcentrum. Je kan natuurlijk ook nog verder van de parken af gaan zitten als je goedkoper uit wil zijn, maar dat ligt helemaal aan je eigen wensenlijstjudoka Jol schreef:Ik heb een vraag:
Ik ben van plan met 3 vrienden waarvan 2 vrienden een jaarkaart hebben de een na duurste. nu ben ik op zoek naar een hotel/appartement in de buurt van Disneyland paris. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben zelf vaak naar disney geweest maar nooit samen met iemand die een jaarkaart heeft.