Nieuwjaar vieren in Disneyland
Ik heb dat al eens gedaan en ik vond het SUPER druk! De 30ste december viel het mee,maar de 31ste was het van 's morgens al koppen lopen! Het was eens leuk om mee te maken,maar op zo'n avond steek ik liever mijn voeten onder tafel 
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
- JulieBogaerts1990
- Member

Vorig eindjaar daar gevierd. Enorm tof om de sfeer daar op te snuiven maar kvond de aftelling helemaal niets speciaal.. Iedereen was de show aan het filmen en volop fotos en het trekken en op de moment dat er 'happy newyear' opkomt kreeg ik geen wauw effect. Dan toch liever de familiaire sfeer van thuis.
Ik vond het ook tegenvallen, vuurwerk duurde totaal niet lang! Ik ben gewend om zeker een uur lang vuurwerk te zien danwel horen in onze wijk, dus dat het binnen 10 min voorbij was vond ik jammer. Iedereen gaat dan ook gelijk richting hotel dus de gezelligheid is snel weg. Wel is het hele opbouwen naar het aftelmoment heel leuk, vanaf 22 uur staan de mensen te dansen op Mainstreet. Het hele sfeertje is leuk om eens meegemaakt te hebben maar ik zit toch liever bij familie, inclusief goed vuurwerk 
-
Jacconaberman
- Member

Wij gaan al enkele jaren met oud en nieuw. Hele leuke sfeer, vuurwerk is wel matigjes, maar we hebben dreams. Wel heeeel erg druk rond oud nieuw. Drukte zakt vanaf 2 januari af
Hier ook 4 jaar achter elkaar oud en nieuw gevierd in DLP maar na deze traditie vorig jaar besloten om het niet meer te doen.
Voorheen was er altijd vanaf 22.00 uur een DJ Party in het Disneyland Park en was de sfeer reuze gezellig maar sinds vorig jaar de DJ Party niet meer in het park is en verder niets aan vertier te vinden is buiten een uurtje wat video's waarop je dan mee kan dansen in de Walt Disney Studio's en een zielig vuurwerkje van amper 5 minuutjes hou ik het voor gezien.
Er hing letterlijk een grafstemming in het park overal in de arcades etc. lagen mensen op de grond onder dekentjes half slapend af te wachten tot Dreams zou beginnen en ja hoor tot overmaat van ramp...... stille nachte heilige nacht, als muziek na het vuurwerk en dat is nou niet bepaald mijn idee om gezellig het nieuwe jaar in te luiden met een soort van feestje!
Jammer dat er niet meer aan entertainment gehalte gedaan word op zo'n dag/nacht alleen de focus ligt enorm op de veel te dure menu's in de restaurants en als je het mij vraagt is het echt een gemiste kans voor DLP
Op naar den Efteling dit jaar met oud en nieuw dus, in de hoop dat ze iets geleerd hebben daar van de afgelopen 2 jaar aan parkeergelegenheid en het wegrijden, te late vuurwerk en "verse" oliebollen en dat het dan eindelijk iets beter is dan DLP
Voorheen was er altijd vanaf 22.00 uur een DJ Party in het Disneyland Park en was de sfeer reuze gezellig maar sinds vorig jaar de DJ Party niet meer in het park is en verder niets aan vertier te vinden is buiten een uurtje wat video's waarop je dan mee kan dansen in de Walt Disney Studio's en een zielig vuurwerkje van amper 5 minuutjes hou ik het voor gezien.
Er hing letterlijk een grafstemming in het park overal in de arcades etc. lagen mensen op de grond onder dekentjes half slapend af te wachten tot Dreams zou beginnen en ja hoor tot overmaat van ramp...... stille nachte heilige nacht, als muziek na het vuurwerk en dat is nou niet bepaald mijn idee om gezellig het nieuwe jaar in te luiden met een soort van feestje!
Jammer dat er niet meer aan entertainment gehalte gedaan word op zo'n dag/nacht alleen de focus ligt enorm op de veel te dure menu's in de restaurants en als je het mij vraagt is het echt een gemiste kans voor DLP
Op naar den Efteling dit jaar met oud en nieuw dus, in de hoop dat ze iets geleerd hebben daar van de afgelopen 2 jaar aan parkeergelegenheid en het wegrijden, te late vuurwerk en "verse" oliebollen en dat het dan eindelijk iets beter is dan DLP

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Wat zonde dat ze die DJ party niet meer doen, dat was juist het leukste aan de avond!yolayo schreef:Hier ook 4 jaar achter elkaar oud en nieuw gevierd in DLP maar na deze traditie vorig jaar besloten om het niet meer te doen.
- Prins Adam
- Beheerder

Wij staan op de lijst als er kamers beschikbaar komen voor het Efteling Hotel... dus gaan mogelijk daar vieren. Disney lijkt ons veel te druk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

ook wij hebben het daar gevierd maar doen we ook nooit meer alles gaat om 10 uur s avonds dicht ijs koud daar dus onder dekens je warm zien te houden tot 12 uur en dan dat vuurwerk wat 10 minuten duurt en dat is het dan nee wij raden het iedereen af wij gaan al heel wat jaren en vinden de zomer erg leuk om te gaan en Halloween is super kan ik iedereen aanraden ook de kerst is daar niet erg veel aan heel anders als ze je doen geloven viel ons ook zo erg tegen
3x gedaan, 2x in het Disneyland Park en 1x in de Studios. Erg gezellig, maar vanuit Disney zelf is er eigenlijk niet veel te beleven. Volgens mij doen ze tegenwoordig wel speciale Stars & Cars in de Studios en wat meet&greets. Maar een paar jaar terug stelde het allemaal niet zoveel voor. Vond het sfeertje op Central Plaza wel leuk met de DJ en om 12 uur vuurwerk. Leuke ervaringen.
Afgelopen jaar naar de Efteling geweest en dat was pure ellende! Dat doe ik nooit meer, gigantisch druk en je mag pas vanaf 7 uur naar binnen. In Disney hoef je geen speciaal Oud&Nieuw ticket te hebben.
Afgelopen jaar naar de Efteling geweest en dat was pure ellende! Dat doe ik nooit meer, gigantisch druk en je mag pas vanaf 7 uur naar binnen. In Disney hoef je geen speciaal Oud&Nieuw ticket te hebben.
Wij gaan dit jaar met oud en nieuw, 4 dgn van de 30e tm de2e, ben heel benieuwd. 3 jaar geleden waren we er met de kerst en nu dit proberen. Hoop dat ik iets kan zien van t vuurwerk vanuit de rolstoel.
Maar begrijp ik nu uit reacties dat ee rest van het park om 22 uur sluit en dat je dan 2 uurmoet wachten?
Madammeke
Maar begrijp ik nu uit reacties dat ee rest van het park om 22 uur sluit en dat je dan 2 uurmoet wachten?
Madammeke
Ook wij hebben 2x nieuwjaar gevierd in Disney , de eerste keer in het Disney park, het vuurwerk achter het kasteel vonden we heel mooi, maar de ambiance ervoor stelde niet veel voor, het jaar daarna hebben we dan bewust gekozen om het in de studio's te vieren en daar was de ambiance wel goed met de muziek ervoor en de dansjes die je dan kon nadoen, het vuurwerk is hetzelfde als in het Disney park, maar dan achter de rock en roller coaster , was ook mooi maar natuurlijk minder magisch dan met het kasteel, toch hebben we ons toen beter geamuseerd en waren we blij met de keuze die we gemaakt hadden. Sinds vorig jaar gaan we niet meer met oud op nieuw, maar met kerst. En dit bevalt ons ook heel goed, ook omdat je dan het kerstdorp met de kerstman kan bezoeken, wat niet mogelijk is met oud op nieuw, dan is deze locatie gewoon gesloten.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast