Toekomst busstation Disney Village

Alles over Disney Village.
Plaats reactie
JohanD
Member
Member

Afbeelding

Afbeelding

Er komt een uitbreiding van het bestaande busstation naast het TGV-RER station om de toegankelijkheid te verbeteren en extra busstopplaatsen te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komt daarna een 2de zuidelijk busstation dichtbij de VINCI (Disney Village) parking, hier komt er ook een extra toegang tot het RER en TGV station.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de laatste afbeelding zien we ook dat er plek voorzien is voor een nieuw (Disney)hotel!

Bron: http://www.epa-marnelavallee.fr/
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Het is wel heel kort bij de parken als er een niet Disney hotel zou komen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

Waarschijnlijk brood nodig zo'n uitbreiding van het busstation. Meestal is het daar toch maar een hectisch gedoe voor de (partner) hotelgasten!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dave
Member
Member

Lijkt me onrealistisch dat men op dat piepkleine stukje daar nog een hotel gaat bijbouwen. Als je dat bekijkt met Google Earth/Maps... Een tweede busstation zie ik wel zitten, maar een extra hotel? Daarmee zouden ze de weg naar de grote parking blokkeren. Omdat het zo dichtbij de parken ligt, is in de hoogte werken ook niet echt optie.
marc
Member
Member

Dave schreef:Lijkt me onrealistisch dat men op dat piepkleine stukje daar nog een hotel gaat bijbouwen. Als je dat bekijkt met Google Earth/Maps... Een tweede busstation zie ik wel zitten, maar een extra hotel? Daarmee zouden ze de weg naar de grote parking blokkeren. Omdat het zo dichtbij de parken ligt, is in de hoogte werken ook niet echt optie.
Hier ben ik het volledig mee eens
paterdave2
Member
Member

het zou opzich kunnen volgens mij. Dan word namelijk die parkeerplaats(al weet ik niet of die nu nog word gebruikt) voor het hotel opgeofferd. Dit lijkt mij opzich geen probleem ivm de garage.
Het grootste probleem lijkt mij de looproute naar de parken en de village.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Prince Philip
Member
Member

Er is namelijk langs die hele laan ruimte als ze als die parkeerplaatsen verwijderen heb je vanaf dat nieuwe busstation tot aan de hoek van de grote rotonde om een hotel te bouwen.

Afbeelding

Ook zie je waar optie 1 is van Disney hotel wat er al bekend gemaakt is.
Plaats reactie

Terug naar “Disney Village”