Eerste RunDisney event in Disneyland Paris!

Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Disneyland Paris heeft net bekend gemaakt dat er een RunDisney event plaats zal vinden in 2016.
Dit is het eerste RunDisney event voor DLP!
Het zal plaats vinden in het weekend van 23-25 september 2016.

Inschrijven kan via deze link: http://run.disneylandparis.com/

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zoals de meesten hier al weten komt er in september 2016 een eerst RunDisney event in Disneyland Paris, ontdek het logo:

Afbeelding

Wat beelden van dit jaarlijks evenement in WDW en Disneyland Resort in de VS

Als je interesse hebt kan je nog steeds inschrijven: klik hier voor meer info over RunDisney in Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Er zijn schijnbaar ook al promo's opgenomen. Er schijnt "Get ready" op de finish line te zijn geschreven, en dat de modellen 30min hebben geposeerd.
Afbeelding
En ik had ook een plattegrond gezien, maar ik moet even goed zoeken waar dat was...
Ik kwam deze ook tegen. Er gaan geruchten dat de halve marathon door de kleine plaatjes rond Disney zal trekken. http://runningatdisney.com/2014/09/25/i ... ming-soon/
Afbeelding
Het andere plaatje had ik langs zien komen op facebook, het begin zou voor de poorten van het Disneyland park zijn, en het parcour zou o.a. langs de hotels gaan, niet door de parken zelf. Maar ik dat die plattegrond niet terug vinden :(
Lijkt me een beetje vreemd als het parcour langs de omliggende plaatjes zal gaan, zal dit niet meer zijn dan een halve marathon? En als ik mee zou doen, zou ik ook echt door de parken zelf willen, met een aantal figuren en bijzondere locaties ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Mochten ze best in de Ratatouille area doen in plaats van Epcot:P

Ook is er een DLP kopje op de runDisney site gekomen, maar die leidt naar de nieuwsbrief site.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Disneyland Paris | runDisney - De sfeer van runDisney

Sinds 1994 organiseert runDisney zéér succesvolle hardloopwedstrijden in Walt Disney World (Florida) en Disneyland Resort (Californië). Van 23 t/m 25 September 2016 vindt het "Disneyland Paris Halve Marathon Weekend" plaats! Hiermee wordt Disneyland Paris 's werelds derde Disney bestemming om dit sportevenement, ondersteund door runDisney, te verwelkomen.

http://run.disneylandparis.com/

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Sport en magie tijdens het allereerste Halve Marathon Weekend in Disneyland Paris

Van 23 tot en met 25 september, 2016 Marne la Vallée, Frankrijk, 25 juni, 2015 – Na de eerste aankondiging in februari, presenteert Disneyland Paris nu met trots de details van het allereerste Halve Marathon Weekend, dat gepland staat op 23-26 september 2016.

Afbeelding

Van 23 tot en met 25 september, 2016

Marne la Vallée, Frankrijk, 25 juni, 2015 – Na de eerste aankondiging in februari, presenteert Disneyland Paris nu met trots de details van het allereerste Halve Marathon Weekend, dat gepland staat op 23-26 september 2016.

Het nog nooit eerder in Europa vertoonde evenement vindt plaats in Disneyland Paris en bestaat uit verschillende unieke runs voor zowel kinderen als volwassenen. Het weekend wordt georganiseerd met behulp van runDisney, dat al 20 succesvolle jaren ervaring heeft in het organiseren van hardloopevenementen in Disney Parken in de Verenigde Staten.

Het nieuwe driedaagse hardloopweekend biedt zowel kidsruns, een 5 kilometer familierun en een halve marathon. Tevens zijn er verschillende leuke activiteiten voor de gehele familie zoals de Health and Fitness Expo, een feestje op vrijdagavond en de pre-run Pasta Party op zaterdagavond.

“We zijn zo enthousiast over de komende runDisney. Het maakt Disneyland Paris ‘s werelds derde Disney bestemming om dit succesvolle sportevenement te huisvesten: een geheel nieuwe hardloopervaring voor iedereen,” aldus Tom Wolber, president van Euro Disney S.A.S.

Begeef je in een sprookjesverhaal tijdens het rennen door Disneyland Paris en het platteland dat de Disney Parken omgeeft. En dat is slechts het begin van het plezier: geweldige parcours, speciale evenementen, familie- en kidsruns en een uitbundige viering zodra de finish is gehaald. Daarbij juichen de geliefde Disney figuren langs de kant de deelnemers toe!

Halve Marathon – 25 september, 2016

Doordat de halve marathon dwars door de twee spectaculaire Disney Parken gaat, worden de deelnemers helemaal ondergedompeld in de Disney magie. Na de Parken vervolgt de halve marathon zich door het platteland en de dorpjes rondom Disneyland Paris om uiteindelijk door Disney Village op weg naar de finish voor een victorieuze viering en een exclusieve Disneyland medaille te gaan. Disney figuren juichen de hardlopers toe om het geheel nog magischer te maken.

5 kilometer familierun – 24 september, 2016

Deel het avontuur door mee te doen met de magische familierun door Disneyland Paris. Terwijl de Disney figuren enthousiast langs de lijn juichen, rennen de deelnemers door de twee Disney Parken. Perfect voor iedereen, zowel jong als oud.

Kidsruns – 24 september 2016

Een magische race voor de jongste lopers!

Kinderen onder de twaalf jaar worden uitgenodigd om deel te nemen in een reeks van runs die speciaal voor hen zijn georganiseerd. Het evenement heeft een 100 meter run, gevolgd door de 200 meter en 400 meter runs. Voor oudere kinderen is er een 1 kilometer en 2 kilometer run. Elke deelnemer gaat naar huis als winnaar, met een eigen medaille!

Op 6 oktober 2015 start de registratie. Ga voor meer informatie naar run.disneylandparis.com.

Het allereerste Halve Marathon Weekend in Disneyland Paris wordt hoe dan ook een unieke en overgetelijke ervaring in Europa. Registreer je en zorg dat je een van de eersten bent om te genieten van meters vol plezier tijdens een magische run door Disneyland Paris!

Dus warm je op, op je plaats, klaar voor de start, af!

Bron Disneyland Paris

Inschrijven: http://run.disneylandparis.com/

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

Deze morgen verzamelde de pers op Central Plaza voor een een voorstelling van alles rond de eerste RunDisney in Disneyland Paris .Ik ben alvast benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen en doen !
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Afbeelding
Vandaag kon je met Cogsworth en Lumiere op de foto, tijdens de Wine and Dine Marathon Evenement in WDW!!!
Hopelijk heeft Parijs ook wat bijzondere characters.
Laatst gewijzigd door 2 op Laura, in totaal 1 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ik was zojuist de flair aan het lezen en kwam dit tegen [WINKING FACE]
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Losse tickets voor het RUNDisney event in Disneyland Paris kunnen besteld worden vanaf 16 februari 2016!

http://run.disneylandparis.com/bookings/how-book

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Aah, zodoende! Het is wel zo dat de 5K echt een gezellig loopje wordt gok ik. Hopelijk met veel characters, foto momentjes (voor het kasteel, etc) en je kunt dan makkelijk van elke km een foto maken. In USA staan van die leuke markers bij elke km (of mijl?), en ik heb al meerdere gehoord dat ze een paar hebben gemist tijdens een (halve) marathon. De stukjes die saai zijn, kun je even flink snelheid maken, zodat je de meeste dingen wel kan fotograferen :) Tenzij er ontzettend lange rijen overal staan...
Nee, het zal geen 22u zijn dat je in je bedje ligt denk ik nee ;-) Maar als het maar voor 23u is, dan kan ik zaterdag wel fris en fruitig een 5K om 7uur doen :P En dan zaterdagavond op tijd naar bed toe.

Ooh die zijn gaaf he! Afbeelding
(Foto van 2015)

Wat ik zeker wil kopen is een medaille hanger:
Afbeelding
In USA zijn ze dat ik al zo'n $80... Dus ik verwacht in Parijs iets van €80... Gelukkig ben ik in augustus jarig, verjaardagcentjes gaan daar wel besteed worden haha
En ik hoop dat ze in Parijs ook speciale vinylmations hebben..
Afbeelding

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Afbeelding

foto is van ED92
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

IAfbeelding

Idd 16 februari vanaf 17u

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Was net op tijd toch!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar