Backstage Swing into Spring 2015

Partner site van Café Mickey met leuk Disney nieuws en vooral mooie Disney filmpjes.

ModeratorCOLON dlrpfans

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Ik had eind vorig jaar gemaild met de persverantwoordelijke met de vraag of ik niet eens een kleine reportage mocht komen maken over hoe een seizoen in dlp in zijn werk gaat. De keuze lag voor de hand, door het grote succes van Swing into Spring vorig jaar, wilde ik wel eens filmen hoe de decoratie's tijdens de nacht opgehangen worden en hoe de muziek in de studio tot stand komt.

Begin dit jaar kreeg ik het leuke bericht dat mijn vraag was goedgekeurd en dat er verdere afspraken zouden gemaakt worden om te filmen.

Een maand voor Swing into Spring ging starten werd ik gecontacteerd om tijdens de week langs te komen om te filmen, ze hadden van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook enkele andere mensen hierbij uit te nodigen.

Het is een hele lange avond geworden, want we moesten na het bezoek aan de muziek studios, die zich trouwen backstage achter It's a small world bevind, wachten tot het park gesloten was voor de bezoekers, we gingen in principe nog de repetities filmen van Goofy's Garden Party, maar helaas door het aanhouden van regen en wind kon dit niet doorgaan, dat was wel een beetje een domper op de vreugde.

Al bij al is het toch een leuke reportage geworden over de muziek en het plaatsen van de decors, veel kijkplezier

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar