Ontbijten in Disneyland Paris (Hotels, Village en Park)
Café Mickey doet geen Charactermeals meer! Dit is nu een italiaans geïnspireerd menu, ik denk ook geen ontbijtoptie meer en geen characters.Petrake schreefCOLONCafé Mickey heel leuk om te doen met de caracyers dat er rond lopen maar weinig keuze
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

is dit als het heel druk is zo? of altijd? Was het vroeger in Cafemickey dan beter?Wat zijn de grootste verschillen?Ben nog altijd aan het overwegen om dit eens te doenAnnet schreefCOLONCafé Mickey heeft geen character ontbijt meer, daarvoor moet je tegenwoordig bij Plaza Gardens zijn. Daar vond ik de keuze juist reuze, maar de interactie erg minimaal en gehaast.
Bij ons zat het niet helemaal vol, maar was wel redelijk druk, zondagochtend. Ik heb dit echter op Twitter van iedereen gelezen eigenlijk, dus was er al een beetje op voorbereid. Had alleen gehoopt dat het anders zou zijn.
Misschien dan toch beter niet doen, kan misschien beter ooit auberge de cendrillon eens doen en 2 augustus ontbijten bij earl of sandwiches of cafe HyperionAnnet schreefCOLONBij ons zat het niet helemaal vol, maar was wel redelijk druk, zondagochtend. Ik heb dit echter op Twitter van iedereen gelezen eigenlijk, dus was er al een beetje op voorbereid. Had alleen gehoopt dat het anders zou zijn.
Wij vertrekken over 2 weken verblijven 3 nachten in NewPort bay 3 volwassenen 1 kind.
Ik heb het arrangement geboekt incl ontbijt en diner,nu las ik dat het ontbijt tegenwoordig in een counter service is maar hoe zit dat met die ontbijt bonnen kan ik met deze tegen bijbetaling ook elders ontbijten?En wat is de waarde hiervan per persoon ?
Ik heb het arrangement geboekt incl ontbijt en diner,nu las ik dat het ontbijt tegenwoordig in een counter service is maar hoe zit dat met die ontbijt bonnen kan ik met deze tegen bijbetaling ook elders ontbijten?En wat is de waarde hiervan per persoon ?
- Mama van prinsesjes
- Moderator
- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Als het goed is kun je gewoon ontbijten in je hotel.nicnaogio schreefCOLONWij vertrekken over 2 weken verblijven 3 nachten in NewPort bay 3 volwassenen 1 kind.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als je half pension extra hebt bijgeboekt is het ontbijt gewoon in hotel zoals vroeger.nicnaogio schreefCOLONWij vertrekken over 2 weken verblijven 3 nachten in NewPort bay 3 volwassenen 1 kind.
Bij bepaalde acties krijg je inderdaad een counterservice ontbijt in Studio 1 in Walt Disney Studios park. Op je reservering staat normaal duidelijk wat je hebt geboekt.
Het counterservice ontbijt kan je in hotel upgraden naar ontbijt in hotel. De coupons zijn 12 euro waard en in Newport Bay kost ontbijt 25 euro.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb een vraag over het ontbijt met vouchers. Als ik een verblijf boek in het disneyland hotel met zo'n voucher aanbieding dan kan ik, a;s ik het goed begrijp, zonder bijbetaling ontbijten bij plaza met characters.
Dat kost normaal gezien 35 euro pp.
De andere optie is een afhaalontbijtje.
Is dat dan ook een luxer afhaalontbijt? Het lijkt me nog al vreemd want dan krijg ik dus veel minder waar voor mijn voucher toch???
En weet iemand wat je in het disneyland hotel zou moeten bijbetalen als je toch in het hotel wilt ontbijten?
De andere optie is een afhaalontbijtje.

En weet iemand wat je in het disneyland hotel zou moeten bijbetalen als je toch in het hotel wilt ontbijten?
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als je het gratis ontbijt bij je verblijf bedoeld is het enkel voor een counterservice ontbijt geldig met een waarde van 12 euro.vvw schreefCOLONIk heb een vraag over het ontbijt met vouchers. Als ik een verblijf boek in het disneyland hotel met zo'n voucher aanbieding dan kan ik, a;s ik het goed begrijp, zonder bijbetaling ontbijten bij plaza met characters.
De andere optie is een afhaalontbijtje.Is dat dan ook een luxer afhaalontbijt? Het lijkt me nog al vreemd want dan krijg ik dus veel minder waar voor mijn voucher toch???
Voor andere ontbijten moet je bijbetalen.
Enkel als je bijbetaald voor half pension premium in het Disneyland Hotel kan je ontbijten in hotel of met figuren in plaza gardens. Beide kosten normaal 35 euro per persoon.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- estheedemuynck
- Member
- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31
- Mama van prinsesjes
- Moderator
- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ik heb zelf nog geen ontbijt gehad bij Santa Fe, maar afgelopen zomer hebben we ontbeten bij Earl of Sandwich en dat is ons echt heel goed bevallen. De broodjes, wraps en ontbijt zijn erg lekker. Bovendien konden de kinderen gewoon mee eten met ons, dus we hoefden voor hun niet apart ontbijt te betalen. Wat ons betreft een aanrader.estheedemuynck schreefCOLONik ga volgende zomer naar DLP; waarschijnlijk zal het hotel Santa Fe worden deze keer? Wat stellen jullie voor ontbijt in hotel of beter in village of park deze te nemen?
Volg onze avonturen op instagram