Ik heb zelf een filmpje gemaakt over welke attracties ik denk dat heel goed in Disneyland Parijs passen.
Welke attracties wil jij dat naar Disneyland komen?
Adventureland
Fantasyland
Frontierland
Discoveryland
Welke attractie wil jij dat naar Disneyland Parijs komt?
- D-Tekenaar
- Member

Je filmpjes en parkmapjes zijn erg leuk gemaakt !
- Prins Adam
- Beheerder

Echt heel leuk gemaakt!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb toch nog stiekem hoop dat ze wat doen met het gebied rond en achter Indiana Jones en een pad aanleggen dat ervoor zorgt dat je rond Adventure Isle kan. Wat oorspronkelijk ook de bedoeling was. Indiana Jones mag dan wel pas helemaal opgeknapt zijn, ik vind'm echt niet leuk.
Ik zelf vind Indiana Jones juist een van de leukere attracties in dat deel van het park.
Wat niet mis zou staan in DLP is een waterattractie of misschien nog liever eentje in de richting van "Everest" zoals in amerika.
Maar na dat ratatouille zoveel heeft gekost denk ik persoonlijk dat we daar niet op moeten hopen.
Wat niet mis zou staan in DLP is een waterattractie of misschien nog liever eentje in de richting van "Everest" zoals in amerika.
Maar na dat ratatouille zoveel heeft gekost denk ik persoonlijk dat we daar niet op moeten hopen.
- Fantillusion
- Member

Leuk gemaakt die filmpjes 
Ik zou graag een waterattractie willen, liefst in Pocahontas thema!
Ik zou graag een waterattractie willen, liefst in Pocahontas thema!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- TylerTremaine
- Member

Wat ik graag zou willen zien:
Fantasy Land:
- Be Our Guest restaurant (met Gaston's Village)
- Tangled show
- Under the Sea attractie
- Seven Dwarfs Mine Train attractie
Adventure Land:
- Jungle Cruise attractie
Frontier Land:
- Splash Mountain attractie
Ik zag in de filmpjes ook een brave attractie (houten achtbaan) dat vond ik ook wel een leuk idee!
Fantasy Land:
- Be Our Guest restaurant (met Gaston's Village)
- Tangled show
- Under the Sea attractie
- Seven Dwarfs Mine Train attractie
Adventure Land:
- Jungle Cruise attractie
Frontier Land:
- Splash Mountain attractie
Ik zag in de filmpjes ook een brave attractie (houten achtbaan) dat vond ik ook wel een leuk idee!
"If you can dream it, you can do it" - WE Disney

Leuke filmpjes, Goofytrooper!
Ik ben gek van het Fantasyland gedeelte, dus wat mij betreft: veel - en ik bedoel VEEL
- meer attracties omtrent de beroemde Disney sprookjes!!!!!
Ik kan me helemaal vinden in de ideeën van TylerTremaine en Fantillusion (waterattractie met Pocahontas, gaaf!!!!! Just around the riverbeeeeend, hihihi!).
Ik ben gek van het Fantasyland gedeelte, dus wat mij betreft: veel - en ik bedoel VEEL
Ik kan me helemaal vinden in de ideeën van TylerTremaine en Fantillusion (waterattractie met Pocahontas, gaaf!!!!! Just around the riverbeeeeend, hihihi!).
Persoonlijk zou een waterattractie, in de stijl van Splash Mountain, niet echt geplaatst hoeven te worden. Het weer in Parijs is leuk als het lente of zomer is, maar herfst en winter lijken me nou niet de leukste periodes om te gaan dobberen met broer konijn. Wat ik wél leuk zou vinden is een water attractie in de stijl van 20.000 leagues under the sea. Ik weet nog wel dat ik 2 x in WDW ben geweest en iedere x was die attractie net in de refurbish. Ik heb deze attractie wel kunnen doen in Tokyo Disney Sea, en ik vond deze zó gaaf! Journey to the Centre of the Earth mogen ze ook wel realiseren deze attractie is te vergelijken met Dinosaur in WDW.
- Goofytrooper
- Member

Hier kan je zien dat deze updates in het bestaande park passen.

Artemis schreef:Persoonlijk zou een waterattractie, in de stijl van Splash Mountain, niet echt geplaatst hoeven te worden. Het weer in Parijs is leuk als het lente of zomer is, maar herfst en winter lijken me nou niet de leukste periodes om te gaan dobberen met broer konijn. Wat ik wél leuk zou vinden is een water attractie in de stijl van 20.000 leagues under the sea. Ik weet nog wel dat ik 2 x in WDW ben geweest en iedere x was die attractie net in de refurbish. Ik heb deze attractie wel kunnen doen in Tokyo Disney Sea, en ik vond deze zó gaaf! Journey to the Centre of the Earth mogen ze ook wel realiseren deze attractie is te vergelijken met Dinosaur in WDW.
Vind ik niet, in een ander attractiepark staan er ook vol van boomstammen, ik weet wel dat je deze niet kunt vergelijken, maar toch. Niet altijd is het in België bv prachtig weer om deze te doen, toch worden ze gedaan, en als het echt niet kan door te koude temperaturen, dan sluit je toch gewoon die dagen, is toch met andere attracties ook dat die soms periodes afgesloten worden.
- Amber_disnerd
- Member

Bijna alle attractieparken hier in België doen dan ook een winterstop.vdbemdsa schreef:Artemis schreef:Persoonlijk zou een waterattractie, in de stijl van Splash Mountain, niet echt geplaatst hoeven te worden. Het weer in Parijs is leuk als het lente of zomer is, maar herfst en winter lijken me nou niet de leukste periodes om te gaan dobberen met broer konijn. Wat ik wél leuk zou vinden is een water attractie in de stijl van 20.000 leagues under the sea. Ik weet nog wel dat ik 2 x in WDW ben geweest en iedere x was die attractie net in de refurbish. Ik heb deze attractie wel kunnen doen in Tokyo Disney Sea, en ik vond deze zó gaaf! Journey to the Centre of the Earth mogen ze ook wel realiseren deze attractie is te vergelijken met Dinosaur in WDW.
Vind ik niet, in een ander attractiepark staan er ook vol van boomstammen, ik weet wel dat je deze niet kunt vergelijken, maar toch. Niet altijd is het in België bv prachtig weer om deze te doen, toch worden ze gedaan, en als het echt niet kan door te koude temperaturen, dan sluit je toch gewoon die dagen, is toch met andere attracties ook dat die soms periodes afgesloten worden.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Disney Land
- Member

Behoorlijk wat:
- Splash Mountain
- Seven dwars mine
- Winnie the pooh adventure
- Under the Sea
en hoewel we Phantom Manor al hebben, daarnaast Mystic Manor.
- Splash Mountain
- Seven dwars mine
- Winnie the pooh adventure
- Under the Sea
en hoewel we Phantom Manor al hebben, daarnaast Mystic Manor.