14 daagse ticket kopen. Wie heeft hier al evaring Mee

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Plaats reactie
jeebee
Member
Member

Heeft iemand ervaring met deze site of met onderstaande app om tickets te bestellen voor Walt Disney World en de all de parken in de buurt?
En zo ja? Hoe lang duurt het voor je deze tickets hebt? En krijg je onmiddellijk ook je magic band erbij of hoe moet je deze bestellen?
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/

Ik heb ook app Orlando Attraction Tickets en daar kan je Legoland mee nemen.

:stitch: :stitch: :stitch: :stitch: :stitch:
calimero
Member
Member

Magic band krijg je alleen als hotelgast van een van de wdw resorts. Als je dat niet bent krijg je toegangskaartjes die je kan linken aan je profiel op de wdw app. Zo kan je 30 dagen van te voren wel fastpass+ boeken. Toegangskaartje is voorzien van chip en werkt verder voor toegang en fastpass toegang zelfde als de magic band. Wil je Perse een band dan kan je er een ter plaatste kopen en meteen linken of via eBay kopen en dan linken. Rechtstreeks bij de disneystore USA kopen kan niet worden nl niet buiten USA verzonden door Disney. In de outletstote van disney in Orlando verkopen ze ook regelmatig banden voor lagere prijs als die in het park. Zijn dan vaak speciale banden zoals voor Halloween van jaar er voor of zo. Kan behoorlijk schelen. In de parken en Disney Springs kan je ook gepersonaliseerde banden laten maken met figuur er op die jij leuk vind.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Je kan een 14 dagen ticket kopen via de WDW uk site: klik hier Je betaald 7 dagen en krijg 14 dagen inc hopper en waterparken!

Of het kan ook via Undercouver Tourist: klik hier Hier vind je tickets voor alle parken in de VS!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Jess
Member
Member

Wij hebben ze besteld bij de website van Disney UK, je krijgt in je mailbox een "reserveringsbrief" welke je bij aankomst moet laten zien bij de servicedesk. Dan krijg je daar je tickets mee.

Met het reserveringsnummer wat in de mail staat kan je wel van te voren (30 dagen) je fastpassen etc. regelen begreep ik. Ik heb zelf mijn reservering al gelinkt in de app.
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Artemis
Member
Member

Ik heb ook een 14 daagse ticket, wat Jess al aangaf is dat je deze tickets pas in Orlando kan afhalen bij een zogenoemde: Willcall afdeling. Je moet dan je ticketbevestiging laten zien en je moet jezelf identificeren. Ik heb later ook nog MNSSHP via de Disney website besteld, ook deze liggen klaar. Ik kan dus bij aankomst gelijk beide tickets ophalen.
boogschutter
Member
Member

Mnsshp kon ik gewoon zelf uitprinten en meenemen.
Artemis
Member
Member

boogschutter schreef:Mnsshp kon ik gewoon zelf uitprinten en meenemen.
Ook handig natuurlijk, maar n echt fysiek kaartje lijkt me ook wel leuk (vooral voor m'n neefje omdat het zijn eerste keer is).
boogschutter
Member
Member

Ja.dat is ook zo
calimero
Member
Member

Je krijgt voor wdw zo wie zo fysiek kaartje ter plaatsen. Is nl voorzien van de chip die je nodig hebt om gebruik te kunnen maken van fastpass. Zonder dat gaat dat nl niet.
boogschutter
Member
Member

Dat was 3 jaar terug nog niet.we moesten papier laten zien en kregen dan een bandje om .zodat ze konden zien wie binnen mocht voor mnsshp.
volgens mij kan je die tickets nu ook aan je magic band koppelen.die hadden we toen ook nog niet.was in testfase
calimero
Member
Member

Voor mnsshp moet je inderdaad polsband ophalen.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”