Officieel persbericht 25 jaar Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Boomerke
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 201
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het is officieel: Disneyland Paris viert haar 25e verjaardag in 2017 - Het is tijd om te schitteren

Hoofddorp, 17 oktober 2017 – Het is officieel: Disneyland Paris viert haar 25e verjaardag vanaf 26 maart 2017. Bezoekers kunnen genieten van sensationele nieuwe attracties, een groots feest met de geliefde Disney figuren, een gloednieuwe parade en een adembenemend nieuw avondspektakel. Extra verrassingen en elementen worden binnenkort bekend gemaakt. Vier met ons mee van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat met een groot aantal nieuwe shows waar gasten gegarandeerd worden betoverd. Een schitterend verjaardagsfeest dat je verbeelding overtreft.

Om te beginnen kunnen gasten in het Disneyland Park vanaf 26 maart 2017 Star Tours: The Adventures Continue ervaren. De nieuwe attractie neemt de gasten mee op een geheel nieuw, actievolle intergalactische reis in 3D. Episch! Gebaseerd op de Star Wars™ films, dompelt Star Tours de gasten onder in verschillende bestemmingen waar zij worden meegenomen door figuren uit de saga.
Elke bestemming biedt unieke verrassingen met reizen naar de exotische werelden van Jakku, Hoth, Tatooine, de Death Star en nog veel meer! Gasten kunnen diverse keren van de attractie genieten zonder te weten waar de Force ze heen brengt. De verschillende verhaallijnen zijn willekeurig, dit biedt de gasten de kans de attractie vaker te ervaren.

Afbeelding

Gasten kunnen zich ook aansluiten bij de Rebel Alliance door bestuurders van Star Wars Hyperspace Mountain1 (Disneyland Park) te worden. De Force zal sterk zijn met deze attractie, die met duizelingwekkende snelheden door het Star Wars-sterrenstelsel raast en de bochten van de TIEvechters en een intimiderende Star Destroyer volgt.

Ook komt in 2017 in spectaculaire stijl de nieuwe parade aan in het Disneyland Park: Disney Stars on Parade. De favoriete Disney sterren zorgen samen met verbluffende nieuwe paradewagens voor magie en vreugde voor iedereen.

Afbeelding

In het Disneyland Park kunnen gasten ook de nieuwe show Mickey presents "Happy Anniversary Disneyland Paris" ontdekken, waar Mickey Mouse het feest zal beginnen door zoveel mogelijk van zijn beroemde Disney vrienden te verzamelen voor een groot verjaardagsfeest. Deze feestelijke show zal dagelijks plaatsvinden voor alle gasten. Daarnaast kunnen
fans van de Disney prinsessen genieten van enkele van hun meest geliefde prinsessen tijdens de voorstelling The Starlit Princess Waltz op Royal Castle Stage (Disneyland Park).

Afbeelding

Tot slot, als de avond valt, is er nog een nieuwe spectaculaire show: Disney Illuminations. Dit nieuwe spektakel op het Kasteel van Doornroosje (Disneyland Park), met sprankelende verlichting, projecties en adembenemende special effects, wordt geleid door Mickey Mouse. Het zal gasten meenemen naar een plek waar de verhalen van Disney's The Little Mermaid, Frozen en de films van Disney's Beauty and the Beast, Star Wars en Pirates of the Caribbean tot leven komen voor de verwonderde ogen van de gasten.

Afbeelding

Wat hopen Mickey Mouse en zijn vrienden te bereiken tijdens deze verjaardagsfeesten? Dat alle gasten stralen van verwondering! Dit is ongetwijfeld een kans om niet te missen!
De 25e verjaardag van Disneyland Paris – Tijd om te schitteren.

Afbeelding
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. ~Walt Disney
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

De nieuwe shows klinken geweldig. Maar de 2 nieuwe attracties zijn toch gewoon star tours en space mountain, maar dan gerenoveerd. Ik hoopte dat ze in de komende jaren echt nieuwe attracties zouden gaan maken.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JoZwF
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2016, 15:35

Ik heb een klein beetje een "meh, gemiste kans" gevoel.... en dat als groot Star Wars fan.

Had toch wel wat meer spectaculairder nieuws verwacht...
NeedMagic92
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2016, 15:31

Beloofd een mooi jaar te worden. Kijk erg uit naar al het nieuwe entertainment volgend jaar ☺
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

wij willen volgend jaar gaan om dit allemaal te zien, mama gaat liefst tijdens het kerstseizoen, maar
dat is ook meteen ons probleem een beetje, gaat dit allemaal te zien zijn dan nog, zoals de nieuwe avondshow, of zou het dan terug de kerstversie van dreams zijn ofzo, want we willen natuurlijk de nieuwe shows zien :)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Had er ook meer van verwacht. Is toch eigenlijk niets nieuws? De attracties wisten we al en ligt toch ook wel voor de hand dat er andere shows zouden zijn. Moesten we daarvoor wachten op die aankondiging, denk dat er veel mensen met hogere verwachtingen zullen geweest zijn.
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Hoge verwachtingen schept iedereen uiteraard zelf ;-) .
De teaser van de communicatiedienst van DLP heeft in elk geval zijn werk gedaan !

Denk dat dit toch mooi nieuws is van DLP en dat er toch weer spannende, nieuwe dingen te wachten staat voor de 25e verjaardag.
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Woot! Zouden ze nou echt een paar weken eerder met de 25e verjaardag beginnen, of openen dan alleen de twee "nieuwe" attracties en is de officiële launch in april? Ben benieuwd want wij wilden net dat weekend van 26 maart gaan. :shock: En heel veel mensen hebben toch voor het speciale verjaardagsweekend geboekt.. :?
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Niet echt nieuw nieuws eigenlijk..... Dit wisten we toch al wel een beetje??

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ondanks dat het niet allemaal nieuwstjes zijn ....
Ben ik toch zeer blij met dit nieuws :)
Ik kijk enorm uit naar de prinsessen show :)
maar vraag me wel af waar we de Mickey show gaan zien ...
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

en wat zou er in het chapparal theatre komen?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ik heb tijdens mijn laatste bezoek gehoord dat The forrest of enchantment voor een lange tijd te zien zal zijn in Chapparal .
Voorlopig zijn het nog geruchten ... maar het kwam wel uit heel goede bron :)
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Bizar dat de nieuwe star tours opengaat als de season of the force afgelopen is.
wij wilden net dat weekend ervoor gaan met mijn papa, broer en stiefmoeder.
Nou ja, de rest is fantastisch! Al het entertainment wat we nieuw krijgen is mooi meegenomen, want Disney is altijd al leuk
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

D-Tekenaar schreefCOLONik heb tijdens mijn laatste bezoek gehoord dat The forrest of enchantment voor een lange tijd te zien zal zijn in Chapparal .
Voorlopig zijn het nog geruchten ... maar het kwam wel uit heel goede bron :)

Dat zal dan neem ik aan niet op 26/3 kunnen starten
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik had juist lage verwachtingen, dus ik ben blij met het nieuws. Ik ga net een weekend eerder, maar ach dan kan ik nog afscheid nemen van het oude :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar