Dat onvergetelijke Disney Parks moment !!!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Plaats reactie
D-Tekenaar
Member
Member

Dat onvergetelijke Disney Parks moment !!!

Iedereen heeft wel eens dat moment in een Disney park gehad waarvan je dacht dit is top .
Een moment waar je het maar over blijft hebben en voor altijd in je geheugen zit als onvergetelijke Disney Parks komen .
Wat was jou onvergetelijke Disney Parks moment ?

Ik begin even met één van mijn favoriete momenten .
Ik was net afgestudeerd en we gingen hiervoor naar Disneyland Paris voor een paar daagjes .
Om het echt te vieren hadden we gereserveerd bij de inventions .
Hier was een brunch van Sneeuwwitje en ik vond het wel top om Dopey nog eens te knuffelen :yes:
Maar bij binnenkomst merk ik al meteen dat er geen dwergen zijn . Maar wel Mickey en zijn vrienden in piraten kostuum .
Bij het zien van van Goofy in zijn piraten kostuum krijg ik al meteen het gevoel dat Max er ook gaat zijn .
En ja na een paar minuten zie ik de mini Goof ... wanneer ik hem zie ga ik echt helemaal uit mij dak en ben dolgelukkig dat ik deze Goof op de foto mocht hebben :)
En nog steeds typ ik dit met een enorme glimlach !!!

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Mijn onvergetelijke Disney park moment:

Belle heeft een speciaal plekje in mijn hart, Beauty and the Beast is de eerste film die ik van mijn eigen verdiende centjes heb gekocht op videoband en een prinses die van lezen houdt, daar kan ik me heel goed in inleven. Mijn kleine boekenwurmpjes vinden haar ook helemaal geweldig. Wat is er dan ook mooier dan dat Belle je voor leest uit je eigen boek?

Deze droom is voor ons dus werkelijkheid geworden en is werkelijk mijn meest favoriete moment in Disneyland Parijs.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Mouseketeer
Member
Member

Na 25 jaar, 72 bezoekjes, 8 jaarkaarten en 7 maanden er werken.. heb ik er echt teveel om op te noemen.

Een moment wat mij sowieso altijd bij zal blijven is het moment waarop ik mijn nametag overhandigd kreeg van Mickey Mouse, en daarna voor het eerst als cast member het park binnen liep. Jarenlang ervoor gevochten, maar ik heb vorig jaar april eindelijk mijn levensdroom werkelijkheid kunnen maken!

Afbeelding
Afbeelding
calimero
Member
Member

Zoveel mooie disney momenten gehad. Eerste x parijs 1e x wdw 1x anaheim, hongkong cruiseline allemaal mooie super toffe momenten op op terug te kijken.

Mooiste is een hele kleine. Tijdens onze ijsland/schotland cruise waren we aangekomen in Kirkwall, Orkney Island Schotland.
We hadden een port adventure geboekt en keurig verzamelt in een van de pubs aan boord. Toen werd al gezegt dat we moesten opletten bij het verlaten van het schip. Dit x als enigste x van de gehel cruise konden we op maindeck 3 naar buiten aan wal.
Eenmaal in het Atrium waar we het schip af gingen stond Merida ons vanaf deck vier ons aan het uitzwaaien en tips aan het geven wat we allemaal moesten gaan doen en haar ouders dag moesten zeggen. Ik kreeg hier een heel mooi gevoel door en je kreeg echt de indruk dat je zo de wereld van Merida instapte. Iets wat totaal niet is want kirkwall is zo plat als een dubbeltje, maar toch verwacht je merida op Angus rijdend om elke bocht tegen te komen. Iets heel kleins maar zo groots mensen het echte disney gevoel geven dat is knap.
Fantillusion
Member
Member

Leuk topic! :)

Het huwelijksaanzoek van mijn man onderaan de trap in het Disneyland Hotel eind 2014 was uiteraard een hoogtepunt voor mij! Maar meer Disney gerelateerd is deze:

Swing into spring 2015, we logeerden in het Disneyland Hotel. Als allereerste gingen een vriend en ik om 8:00 het park in. Dat was sowieso al mijn eerste keer om als eerste in het park te zijn. Bovendien was het hek aan het begin van Fantasia gardens blijkbaar nog dicht, want er kwam een poos lang nog niemand achter ons aan. Dus wij liepen met z'n tweeën als eerste het park in en daar stond Donald in de Gazebo ons op te wachten en naar ons te zwaaien. Alsof hij er speciaal voor ons was!

Afbeelding

Ik ben daarna nog vaker om 8 u als (een van de) eerste het park in geweest, maar altijd waren er dan ook andere mensen en vaak kwamen de characters dan pas aanlopen etc. Ik heb het nooit meer zo ervaren als deze keer in elk geval!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Tom beeckman
Member
Member

Toen we in 2013, voor de eerste keer in Disney World waren. was het na magic kingdom de volgende dag de beurt aan Animal Kingdom.
Doordat het allemaal nieuw was wisten we nog niet waarheen. We liepen eigenlijk al heel verwonderd in dat eerste stukje waar de eerste dieren zitten op naar het park.
Bij het volgende kruispunt kijken we op het plannetje om te bepalen waarheen. We zien de "meute" wel allemaal rechtdoor gaan.
Waarop we besluiten naar links te gaan naar meet en greet met mickey en minnie.
daar aangekomen lijkt deze nog niet bezig.
Dan maar terug.
maar plots verschijnt het muizen koppeltje, en vragen ons mee.
Daar liepen we dan mijn vrouw en ik, mickey en minnie houden elk een handje van onze dochter van 3 vast.
We houden onze pas in een zien hoe onze kleine meid door het dolle heen meehuppelt.

en omdat er nog verder niemand deze richting uitkwam, hebben we zeker 15min quality time gehad met Mr en Mevr Mouse. heerlijk

en dan nog die talloze andere zaken die elke trip weer gebeuren. Wat maakt dat Disney niet gewoon een pretpark is.
the second star to the right
Juidth43
Member
Member

Leuk topic jemig wat een verhalen ik ben nu net terug van me eerste wdw bezoek. Voor mij was het een overwinning ik heb een progressieve ziekte die al 2 x roet in het eten gooide als ik wou gaan. Maar dit keer ging ik en wat was het een unieke ervaring ik vind het moeilijk om te kiezen want alles was bijzonder maar ik denk dat ik dan toch voor de show ga önce a time en waarom er stonden zoveel mensen er was zoveel samenhorigheid. Iedereen zong mee met frozen jong oud dat was iets uniek in mijn ogen.
Afbeelding
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Mijn onvergetelijke Disney park moment:

Belle heeft een speciaal plekje in mijn hart, Beauty and the Beast is de eerste film die ik van mijn eigen verdiende centjes heb gekocht op videoband en een prinses die van lezen houdt, daar kan ik me heel goed in inleven. Mijn kleine boekenwurmpjes vinden haar ook helemaal geweldig. Wat is er dan ook mooier dan dat Belle je voor leest uit je eigen boek?

Deze droom is voor ons dus werkelijkheid geworden en is werkelijk mijn meest favoriete moment in Disneyland Parijs.

Afbeelding
leuk, dat boek heb ik ook!!

Allemaal leuke herinneringen!!! Leuk om te lezen. Tikkeltje jaloers op Nikki, maar ja... hard werken loont! :)

Mijn mooiste herinnering was de 3e keer (3x scheepsrecht) het park binnen liep, toen werd ik pas gegrepen door de Disney magie. Het gevoel dat ik had toen ik op Main Street liep en het kasteel zag. Onbeschrijfelijk.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Plaats reactie