De tickets voor Electroland - Dance evenement zijn vanaf vandaag te koop!
ElectroLand – Standaard ticket
De electro-sfeer neemt bezit van het Walt Disney Studios® Park op 8 juli 2017, van 19.00 uur tot middernacht. Beleef een intense en unieke ervaring in het hart van het Walt Disney Studios® Park en maak de eerste editie mee van ElectroLand! De ideale gelegenheid om met vrienden of vriendinnen onvergetelijke momenten te beleven vol electro-muziek, feestsfeer en attracties met optredens van wereldberoemde dj's.
Wat zijn de voorwaarden van mijn ticket?
Toegang op 8 juli 2017 van 19.00 tot 00.00 uur tot het Walt Disney Studios® Park.
Uniek tarief per persoon. Bij de ingang van het Walt Disney Studios® Park ontvang je, op vertoon van een geldige ticket voor de avondshow vanaf 19 uur, een speciale armband die toegang geeft tot de show. Het evenement kan zonder aankondiging worden gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd, met name in geval van slechte weersomstandigheden. De parking is niet inbegrepen in de prijs van het toegangsticket (€ 15 per auto vanaf 16 uur).
Wat zijn de voorwaarden voor omruilen of terugbetaling?
Het ticket kan niet worden omgeruild of terugbetaald en komt niet in aanmerking voor een korting of speciale aanbieding. De verkoop is beperkt tot maximaal 6 tickets per bestelling.
Hoe krijg ik mijn ticket?
E-tickets: deze tickets die je zelf uitprint kunnen worden gereserveerd zonder bijkomende kosten.
Tickets per post: als je de tickets per post thuis wilt ontvangen (met verzendkosten, zie onze verkoopvoorwaarden), moet je de tickets minstens 10 dagen voor de datum van je bezoek reserveren.
Aanvullende informatie
Bepaalde shows, attracties, delen van het Disney® Park, animaties, boetieks en restaurants zijn alleen in bepaalde perioden geopend en kunnen zonder aankondiging worden gesloten, gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd.
De vermelde prijzen zijn vastgesteld op basis van de economische omstandigheden op 8 december 2016 en kunnen worden aangepast volgens de geldende verkoopvoorwaarden van Disneyland Paris.
ElectroLand – Privilege-ticket
De electro-sfeer neemt bezit van het Walt Disney Studios® Park op 8 juli 2017, van 19.00 uur tot middernacht. Beleef een intense en unieke ervaring in het hart van het Walt Disney Studios® Park en maak de eerste editie mee van ElectroLand! De ideale gelegenheid om met vrienden of vriendinnen onvergetelijke momenten te beleven vol electro-muziek, feestsfeer en attracties met optredens van wereldberoemde dj's.
ATTENTIE: Het Privilege-ticket geeft je toegang tot:
de twee Disney® Parken vanaf 16 uur
de speciale Privilege-zone, pal voor het podium om optimaal te profiteren van de ElectroLand-show
Wat zijn de voorwaarden van mijn ticket?
Toegang op 8 juli 2017 vanaf 16 uur tot de twee Disney® Parken en daarna van 19.00 tot 00.00 uur tot het Walt Disney Studios® Park en de Privilege-zone voor het concert.
Uniek tarief per persoon. Bij de ingang van een van de twee Disney® Parken ontvang je, op vertoon van een geldige ticket voor de avondshow vanaf 16 uur, een speciale armband die toegang geeft tot de show.
Het evenement kan zonder aankondiging worden gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd, met name in geval van slechte weersomstandigheden. De parking is niet inbegrepen in de prijs van het toegangsticket (€ 15 per auto vanaf 15 uur).
Wat zijn de voorwaarden voor omruilen of terugbetaling?
Het ticket kan niet worden omgeruild of terugbetaald en komt niet in aanmerking voor een korting of speciale aanbieding. De verkoop is beperkt tot maximaal 6 tickets per bestelling.
Hoe krijg ik mijn ticket?
E-tickets: deze tickets die je zelf uitprint kunnen worden gereserveerd zonder bijkomende kosten.
Tickets per post: als je de tickets per post thuis wilt ontvangen (met verzendkosten, zie onze verkoopvoorwaarden), moet je de tickets minstens 10 dagen voor de datum van je bezoek reserveren.
Aanvullende informatie
Bepaalde shows, attracties, delen van het Disney® Park, animaties, boetieks en restaurants zijn alleen in bepaalde perioden geopend en kunnen zonder aankondiging worden gesloten, gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd.
De vermelde prijzen zijn vastgesteld op basis van de economische omstandigheden op 8 december 2016 en kunnen worden aangepast volgens de geldende verkoopvoorwaarden van Disneyland Paris.
Tickets:
Wil je graag zo een ticket bestellen? Dat kan via deze link. Klik daarna op BOEK NU en dan selecteer je bovenaan Avondhappenings.
Arrangementen:
Je kan nu ook een Electroland arrangement boeken met 30% korting en gratis ticket upgrade: Klik hier