bron : ED92

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018

Bij Slangen staat bij de datum of het gaat om een gegarandeerd vertrek of datum onder voorbehoud.Mouseketeer schreefCOLONIn principe geeft geen enkele organisatie naar Disney zekerheid tot 1-2 weken van tevoren.
Dat is gewoon een risico wat je moet nemen.
Ik heb ruime ervaring met Oad, SlangenReizen en Peter Langhout en alle drie zijn prima.
Nog nooit problemen mee gehad, en zijn bij mij tot nu toe altijd vertrokken.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Oad, puur omdat dit de enige is die tot na Illuminations blijft.
Zelfs als deze zoals nu pas om 23:00 is.
Alle andere organisaties vertrekken al een stuk eerder.
Prins Adam schreefCOLONMocht je Oad gaan boeken, hebben helemaal onderaan rechts een linkje... http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Je steunt ons en kost je niks!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Mouseketeer schreefCOLONBus, vliegtuig, te voet, met de luchtballon, op de step, op de scooter, of met de boot.thierry_mat schreefCOLONIs er nog een andere optie behalve auto tijdens de treinstakingen op 2 juni?
Het is gewoon een vraag, daar mag een gewoon antwoord op gegeven worden.moorhunhe schreefCOLONBeetje logica, niet? Je enige optie zal een busreis zijn, maatschappijen zoeken die naar DLRP gaan.thierry_mat schreefCOLONIk heb de tickets voor de fandaze, de treinen staken en met de auto dat lukt niet
Het is de niet bedoeling om met mij de draak te steken, ik wou gewoon weten wat de overige opties waren?
Of met de vlieger naar CDG, en dan voort met bv Uber ofzo.

Mama van prinsesjes schreefCOLONBus? Van waar moet je naar dlp reizen?