vrijgezellen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Japperboy
Moderator
Moderator

Hey iedereen,

Binnen kort heb ik mijn vrijgezellen feest :P
Mij n getuige stuurde me mail met enkele opdrachten voor het vrijgezellen feest:
1.Voorzie een USB-stick vol met (meezing) Disney liedjes. Dit zou voor jou natuurlijk geen enkel probleem mogen zijn.
2.Voorzie extra kledij om mee te nemen op 8 juli.
3.Maak een bordje op een stok met een wijzer. Deze wijzer moet kunnen verschuiven naar verschillende "nuchterheids-statussen". De statussen die zeker moeten voorkomen zijn "Bloednuchter", "Tipsy" en "Strontzat". Heb je zelf nog ideeën voor tussenliggende statussen mag je die ook altijd toevoegen natuurlijk ;-)
4.Maak plaats in je schuur tegen 8 juli. Er is een kleine 20 vierkante meter nodig.
Zorg dat je uitgeslapen bent op 8 juli ;-)

Voor de eerste opdracht was ik aan het kijken voor enkele leuke meezing-hits. Ik wil niet alleen de stereotiepe mee-zingers zoals 'Hakuna Matata' of ' Wat je van beren leren kan' of 'diep in de zee' maar ook nummers van musicals, de parken, Disney televisie series, leuke remixen, ...

Had al op m'n lijstje zeker
- Ducktales - themesong (nederlandse versie)
- Everyday's a celebration - Disneyland paris 25th anniversary
- remix Jungle book - wanna be like you
- Mickey mouse club lied (originele versie)
- Supercalifragilisticexpialidasties -Mary poppins musical(Nederland)

Nog iemand leuke ideeën? Heb het liefst wat nummers met sjwoeng, dus geen ballades.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Ik heb een playlist in de auto van 3,5u met enkel allemaal filmliedjes.
Ze vragen meezingliedjes dus denk dat je er best geen te 'gekke' dingen in zet ;)
Lars1978
Member
Member

Wat dacht je van Let it Go ...... past ook wel een beetje in het vrijgezellenthema...
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Ben er mij van bewust als ze zeggen mee-zing liedjes, dat er maar eentje zal zijn die zal moeten zingen :D dus dan maar best de leukste eruit halen.
Afbeelding
ondertussen heb ik ook m'n meter al gemaakt :lol: Denk dat ik wel binnen bovenste halfrond blijf
:P

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Lars1978
Member
Member

Hahahaha díe is leuk!!
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Wat dacht je van Let it Go ...... past ook wel een beetje in het vrijgezellenthema... Afbeelding
K ga hopelijk niet te veel loslaten die avond :lol: maar ja, 'let it go' is een evidente keuze :P

Lars1978
Member
Member

Nu, je laat je "vrijgezellenleven" toch zeker los?
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Nu, je laat je "vrijgezellenleven" toch zeker los?
't grappige is, dat ik dat eigenlijk al heb losgelaten. K heb al een zoontje en we zijn al voor de wet getrouwd :P Omdat we van plan waren om ook nog voor de kerk te trouwen met een groot feest, krijg ik dus na pas mijn vrijgezellen
:P

Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Ik heb een playlist in de auto van 3,5u met enkel allemaal filmliedjes.
Ze vragen meezingliedjes dus denk dat je er best geen te 'gekke' dingen in zet ;)
k heb ook zo'n usb, maar heb veel nummers die ik niet echt zie zitten om te zingen en-plein-plublic :P zie me al 'someday my prince will come' of 'april shower' zingen :P

Lars1978
Member
Member

Misschien een niet-zo-alledaags-meezing-Disneynummertje ... maar zeker goed als afwisseling om even op te rocken ... Fall Out Boy met Immortals (film Big Hero 6)
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Misschien een niet-zo-alledaags-meezing-Disneynummertje ... maar zeker goed als afwisseling om even op te rocken ... Fall Out Boy met Immortals (film Big Hero 6)
jup inderdaad
:D Ik wil meer zo'n nummers, bedankt voor de tip
.

heb ondertussen ook al 'life is a highway' en 'When can i see you again - Owl city'

Stitch87
Member
Member

On my way van brother bear is ook een leuke 'toepasselijke' :)
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:On my way van brother bear is ook een leuke 'toepasselijke' :)
ja er staan ondertussen al enkele Phil collins nummer tussen :P zal wat teksten mogen oefenen :p
'trashing the camp'' van hem had ik ook al,die ken ik helemaal vanbuiten :lol:

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Hahaha, leuke ideetjes van je vrienden. ;) en goede bezigheidstherapie.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Japperboy
Moderator
Moderator

Mama van prinsesjes schreef:Hahaha, leuke ideetjes van je vrienden. ;) en goede bezigheidstherapie.

Sent from my iPhone using Tapatalk
ja leuke bezigheidstherapie, maar k heb gehoord dat ze de plannen beetje hebben moeten veranderen na m'n voorval. M'n broer zei: nja nu zullen we die bungee-jump in Disneyland moeten afzeggen :P :lol:
Ik zeg: Oooh, maar een vrijgezellen gewoon in Disneyland zie ik ook wel zitten ze ;) :lol:

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”