In 2004 werd ik fan van The Streets. Het eerste concert dat ik bezocht was in Paradiso in Amsterdam. Mike Skinner, de frontman poseerde voor me als ik een foto maakte. Hij trok me het podium op (Ik stond op het podium met nog een 100 meiden ofzo). Ik had een spandoek hierop stond "Fancy a date in the Grasshopper" Hij rapte over onze Amsterdamse Grasshopper. Nu ben ik daar nog nooit geweest. Drugs is niet mijn ding. maar ik wilde zijn aandacht, dat werkte. Hier begon het allemaal.
3 maanden later ben ik naar Luxemburg gegaan, ik had de zelfde spandoek mee, hij herkende me, Hij trok me weer het podium op. Nu was ik daar met maar 5 andere. Dat was meer "gemeend". Ook goot hij alcohol in mn keel, ook niet echt mijn ding, maar weigeren vond ik ook zo wat.... Aan het einde van dit concert heb ik hem buiten bij zijn tourbus ontmoet. Foto is helaas mislukt. Hij vertelde dat hij ook naar Lowlands zou komen.
Ik heb kaarten geregeld voor Lowlands en hij gooide daar zijn tshirt mijn kant op. Deze hangt nu in een lijstje aan de muur. Dit gebeurde allemaal in 2006.
In 2007 heb ik hem in Londen en Cardiff gezien. In 2008 op Les Ardentes in Luik, Rock en Saine in Parijs (meteen een weekend Disneyland Parijs aan vast geplakt), Oxfort, Nottingham, Amsterdam, Luxemburg en Brussel. Hier heb ik Mike voor de 2e keer ontmoet, hier gingen we backstage en is de foto wel gelukt. In 2009 heb ik hem in Brixton (Londen), Deichbrand festival in Cuxhaven (Duitsland) Ozzy brak zijn neus hier door een crowdsurfer die op zijn hoofd viel. Hierna hebben wij niet meer hoeven betalen om The Streets te zien. Open Source Festival in Dusseldorf, Kendal Calling festival in Kendal, Relentless Boardmasters festival in Newquay in Engeland. Mike had mijn hotel geboekt hiervoor, V festival in Staffordshire, Birmingham, Leffingeleure festival in Leffinge en als klap op de vuurpijl een kleine tour in Amerika. We zijn in Solana Beach geweest, dat is vlakbij San Diego, in Pomona, LA, Orange Vale (vlakbij Secramento) en in San Francisco.
Hierna heeft Mike een sebatical gehad.
In 2011 zijn we naar Edinburg en Glasgow in Schotland gegaan, Birmingham en Brixton, Hier heb ik Mike zn broer ontmoet, Hij kende me al. Bristol en T in the Park festival, Mike heeft voor dit festival mijn hotel, vlucht en tickets geregeld. Pukkelpop in Belgie, alleen was die afgelast ivm een storm waar 5 mensen het niet hebben overleefd. Ik ben ook naar Freeze festival geweest waar ik Mike zn moeder heb ontmoet, zij kende mij al.... En hierna het allerlaatste Streets concert ooit... Big Reunion.
Mike is nu DJ. Ga ik nu nog heel af en toe heen.
En natuurlijk de geboorte van mijn dochter