Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen (nou, eigenlijk mijn zoontje van bijna 4). Hij is vorige week zijn Disneyland pet verloren en is echt ontroostbaar. Nu gaan we 'pas' eind september naar Disney! Zou iemand deze pet voor ons kunnen meebrengen en opsturen? Natuurlijk worden alle kosten vergoed!
Hoop graag reactie!
Liefs Marjolein (en Max)
(Ik ga zo een foto opzoeken van de pet en in het volgende bericht plaatsen!!)
Help! Zoontje is ontroostbaar! (Pet verloren)
In juni heb ik ze zien liggen want heb ook erg getwijfeld maar vond het meer voor een jongen. Maar vorige week kan ik mij niet herinneren dat ik ze gezien heb :/. Hoop voor je zoontje van wel!
Zelf gaan we ook pas in september, dus kan helaas niet helpen.
Zelf gaan we ook pas in september, dus kan helaas niet helpen.
- MarjoleinART
- Member

Ze hebben deze pet ook niet overal, hebben hem bij Imperion (of hoe heet die winkel vooraan mainstreet
) gekocht. Zag hem ook nergens anders! Hopelijk hebben ze hem nog! Japperboy, dat zou fantastisch zijn! Ik pm je morgen even!
- MarjoleinART
- Member

We hebben hem weer gevonden!! Na een paar keer met de winkel bellen waar we hem (waarschijnlijk) hadden verloren en ze niks hebben gevonden. Vandaag toch nog zelf gaan kijken. (In een babywinkel!!). Ons zoontje vindt het erg leuk om in ieder kamertje te kijken en in de bedjes te gaan liggen etc. Dus kon overal liggen! Toen vonden we hem ineens in een bedje achter wat kussens! Fantastisch! Hij glunderde helemaal! Zo blij was hij!
(Denk trouwens dat het geen slecht idee is, om in september een reserve pet te kopen ...)
Maar toch bedankt Japperboy voor het aanbieden hem voor ons te kopen! Maar is nu niet meer nodig (gelukkig!)
(Denk trouwens dat het geen slecht idee is, om in september een reserve pet te kopen ...)
Maar toch bedankt Japperboy voor het aanbieden hem voor ons te kopen! Maar is nu niet meer nodig (gelukkig!)
- D-Tekenaar
- Member

Super !!!!MarjoleinART schreef:We hebben hem weer gevonden!! Na een paar keer met de winkel bellen waar we hem (waarschijnlijk) hadden verloren en ze niks hebben gevonden. Vandaag toch nog zelf gaan kijken. (In een babywinkel!!). Ons zoontje vindt het erg leuk om in ieder kamertje te kijken en in de bedjes te gaan liggen etc. Dus kon overal liggen! Toen vonden we hem ineens in een bedje achter wat kussens! Fantastisch! Hij glunderde helemaal! Zo blij was hij!
- Miss Ariel
- Member

fijn nieuws! a happy end
maar idd een reserve geen gek plan
maar idd een reserve geen gek plan
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*