Iemand ervaring met hotel ACE Marne la Vallée (Bailly-Romainvilliers)? http://bit.ly/2g0PhDU Geopend in mei 2017
Naar verluidt moet je in het hotel 9 euro voor shuttlebus betalen maar ook stopt de buslijn 34 direct voor de deur die naar DLP gaat.
hotel ACE Marne la Vallée
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Klinkt niet verkeerd, te vergelijken met B&B?Stijneke schreefCOLON Goed hotel voor puur overnachting en heel basic ontbijt.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Het is wel wat te vergelijken. De bedden vind ik dan degelijker, het ontbijt is (stok)brood, croissant, chocoladebroodje, wat beleg en de mogelijkheid om een eitje te koken.Maria-Anna schreefCOLONKlinkt niet verkeerd, te vergelijken met B&B?Stijneke schreefCOLON Goed hotel voor puur overnachting en heel basic ontbijt.
De kamers zijn ook allen ingericht voor personen met een rolstoel. Wij hadden de 2 keer dat we er waren toch al zo'n kamer, zowel op het gelijkvloers als op de verdieping.

We hebben meerdere keren in B&B hotel gelogeerd en de laatste keer in ACE, maar vonden de kamers van ACE stukken ruimer. Een fijne, gewone afmeting badkamer en niet een klein hokje als bij B&B.
Leuke ontvangst bij de receptie! Ontbijt is vergelijkbaar, basic, maar prima!
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Iedereen bedankt voor de info 

Ik was de afgelopen dagen in dit hotel.
Ik vind het persoonlijk beter dat B&B, omdat het kleinschaliger is.
Veel stopcontacten is erg fijn. En ruimere kamers. Standaard een föhn op de kamer scheelt mij bagage meenemen.
De wifi is net als bij B&B erg afhankelijk van de drukte. Soms prima, soms minder goed. In de ontbijtzaal helemaal geen wifi.
Het hotel staat niet op de verkeersborden aangegeven, dus een navigatie is wel aan te raden. Doordat je een dorpje door moet rijden, is het 's morgens iets langer rijden dan vanaf B&B, drukker verkeer op de weg.
(Pixiedust.be was er ook, zij hebben een uitgebreide beschrijving met een filmpje op hun site staan)
Ik vind het persoonlijk beter dat B&B, omdat het kleinschaliger is.
Veel stopcontacten is erg fijn. En ruimere kamers. Standaard een föhn op de kamer scheelt mij bagage meenemen.
De wifi is net als bij B&B erg afhankelijk van de drukte. Soms prima, soms minder goed. In de ontbijtzaal helemaal geen wifi.
Het hotel staat niet op de verkeersborden aangegeven, dus een navigatie is wel aan te raden. Doordat je een dorpje door moet rijden, is het 's morgens iets langer rijden dan vanaf B&B, drukker verkeer op de weg.
(Pixiedust.be was er ook, zij hebben een uitgebreide beschrijving met een filmpje op hun site staan)
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

Opmerking bij de kamers van B&B, dit hangt ook af van welke B&B, we hebben nu de laatste keer dus de 4persoonskamer in Marne La vallee genomen, en echt tegengevallen van ruimte, zo klein. We gaan normaal in die van Pontault Combault, goedkoper, rustiger en vooral ruimer!Deeyore schreefCOLONWe hebben meerdere keren in B&B hotel gelogeerd en de laatste keer in ACE, maar vonden de kamers van ACE stukken ruimer. Een fijne, gewone afmeting badkamer en niet een klein hokje als bij B&B.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Enkele foto's van dit hotel.... (met dank aan Jolanda en het hotel is een aanrader!)

Wil je hier graag eens verblijven? Bekijk dan hier de prijzen. (vanaf 65 euro per kamer, inc. ontbijt)

Wil je hier graag eens verblijven? Bekijk dan hier de prijzen. (vanaf 65 euro per kamer, inc. ontbijt)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)