Disney Junior Live On Stage!

Dragy
Moderator
Moderator

Zowel het Disney California Adventure Park als Disney's Hollywood Studios in Florida krijgen een toevoeging in de reeds bestaande show Playhouse Disney - Live on Stage. De bestaande delen Mickey Mouse Clubhouse, Handy Manny en de Little Einsteins blijven bestaan, maar vanaf maart 2011 komt daar een volledig nieuw stuk bij nl Jake and the Never Land Pirates.

Afbeelding

Dit stuk is gebaseerd op een nieuwe reeks die vanaf februari 2011 op de zender Disney Junior zal worden getoond. Deze reeks zal de magische wereld van Never Land vermengen met deze van kleuters. De kinderen gaan volledig op in de vele avonturen van het hoofdpersonage Jake samen met zijn piratenbende bestaande uit Cubby, Izzy en hun trouwe papegaai Skully.

In deze reeks zullen ook Kapitein Haak en zijn sidekick Vetje te zien zijn. De reeks die in een mix van 2D en CG zal worden getoond, kan je het best vergelijke met Dora en Diego, hij zal namelijk ook interactief en zich vooral baseren op teamwork.

Afbeelding

bron: Disneyparks Blog
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
rschagen
Member
Member

Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen.. jeetje.. moeten we toch nog een keertje terug :bleh:
max
Member
Member

waarom terug als het ook dichtbij kan :wink: maar terug gaan ook leuk hoor ahhaha
just me
Dragy
Moderator
Moderator

max @ za nov 13, 2010 4:01 pm schreef:waarom terug als het ook dichtbij kan :wink: maar terug gaan ook leuk hoor ahhaha
Wil dit zeggen... :?: :wink:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
rschagen
Member
Member

max @ za nov 13, 2010 4:01 pm schreef:waarom terug als het ook dichtbij kan :wink: maar terug gaan ook leuk hoor ahhaha
Dat zou natuurlijk nog leuker zijn!!! Kan het dan een beetje snel.. hebben we weer een extra reden om terug te keren + :wink:
Tuvok
Member
Member

Dat ziet er leuk uit, maar wordt de scene met Pooh dan vervangen?
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
max
Member
Member

laat ik het zo zeggen het zal niet langer of sneller zijn dan orlando en california!!!
en om het over winnie the pooh te hebben disney heeft geen rechten meer over winnie the pooh ze heben verloren dus bye bye winnie the pooh voor disney!!! erg jammer
just me
Tuvok
Member
Member

max @ ma 15 nov, 2010 19:40 schreef:laat ik het zo zeggen het zal niet langer of sneller zijn dan orlando en california!!!
en om het over winnie the pooh te hebben disney heeft geen rechten meer over winnie the pooh ze heben verloren dus bye bye winnie the pooh voor disney!!! erg jammer
Geen rechten meer? Wat is dat voor onzin. Ze hebben eind vorig jaar nog een rechtzaak gewonnen over de rechten van Pooh. Heb je daar een bron van?
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
max
Member
Member

wel op me werk hoorde ik het vandaag lol en ik werk voor disney entertainment :D
verder weet ik er ook niet het fijne van!!!
just me
Prince Charming

Ahoy, mateys! We have some exciting news today for families who enjoy live entertainment and playful pirates!
To celebrate the premiere of the new television creation Disney Junior – which launched Monday – “Disney Junior — Live on Stage!” will debut at Disney Parks in Florida and California. Disney’s Hollywood Studios will present this lively show beginning March 4, and Disney California Adventure park will open the show March 25.

“Disney Junior — Live on Stage!” debuts with a new marquee, new characters and a new segment based on Disney Junior’s newest series, “Jake and the Never Land Pirates.” It is scheduled to run daily.

Children and parents who have enjoyed the popular “Playhouse Disney – Live on Stage!” at both parks can look forward to sharing this new production, which brings back three audience favorites (Mickey Mouse Clubhouse, Handy Manny and Little Einsteins) and also introduces the adventures of “Jake and the Never Land Pirates.”
“Disney Junior — Live on Stage!” continues the imaginative, family-based fun that comes from being part of a live audience. The entertaining show pops to life with bright visuals and whimsical scenery that fill the stage, while guests enjoy four mini-episodes of playful Disney storytelling, fun songs and interactive moments.

The new, animated adventure series “Jake and the Never Land Pirates” airs daily on Disney Junior, the new multiplatform destination devoted to children ages 2-7 and their families. Disney Junior invites parents and grandparents to join children as they enjoy Disney storytelling and Disney characters, along with learning and developmental themes. In 2012, Disney Junior will also debut as a basic cable and satellite channel in the United States?

bron: disney
Wezz
Member
Member

Ik wil een Phineas & Ferb iets !! :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MINI Mouse

Wezz @ di 15 feb, 2011 23:09 schreef:Ik wil een Phineas & Ferb iets !! :bleh:
Die zijn vanaf mei in WDW, en raad eens vanaf wanneer wij gaan :thumbs:
Dragy
Moderator
Moderator

Aanpassing ziet er erg leuk uit. De poppen zijn ook erg leuk :appl:
Wezz
Member
Member

Alleen wat hebben Hook & Smee ermee te maken ?! :P Net zoals dat meisje wat zich ineens met Pooh & Friends bemoeit.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Plaats reactie

Terug naar “Overige Info Amerikaanse Disney Parken”