Keandra schreefCOLONWij zijn maandag 18 mei naar de princessen geweest.
Eventjes van 9u15 moeten wachten voor een uur te krijgen. Heel lange wachtrij die er gemaakt werd.
Wij zijn bij Ariel geweest.
Toevallig de favo princes van de dochter, dus die was super gelukkig.
super!! altijd fijn als je een favoriet ontmoet

doen ze daar hun best wel voor ook vind ik
ik ben vorig weekend geweest en heb 4 verschillende prinsessen ontmoet :
Rapunzel, Tiana, Merida en Ariel

allemaal leuke meets maar die van Ariel en Merida springt er echt uit, die waren super! heb met Ariel under the sea gezongen en met Merida gek gedaan!
ze zaten erg goed in hun rol en namen uitgebreid de tijd voor me, super

Merida had een echt schots accent! haar cm vertelde ons dat ze 1 vd beste was en echt van schotland kwam.
eindelijk Tiana eens hier binnen gezien! yeah! en dankzij photo pass+ al mn foto's in bezit van de leuke meets, een echte aanrader als je je proffesionele foto's graag hier hebt ( ze trekken er genoeg )
tip : ga niet direct om 10.30u in de rij staan voor een ticket, iedereen doet dit en dan moet je veel langer wachten dan als je vb om 11u gaat, dan loop je zo door en wacht je vb 10min ipv 30min. er zijn genoeg tickets te krijgen. vaak delen ze zeker tot 12u uit. mn 2de tip : als je 2 of 3 meets wilt, haal dan gewoon nog tickets. wissel voor de zekerheid van persoon die ze gaat halen maar dit mag gewoon. de tickets mogen op want anders hebben ze geen werk toch?

ik zeg dit gewoon omdat ik het idee heb dat veel mensen denken dat ze maar 1 ticket mogen halen terwijl je gewoon nog eens mag halen. natuurlijk geen 5 tickets ofzow maar 2 of 3 moet kunnen

hopelijk hebben jullie er wat aan
een paar foto''s van mn meets vorig weekend :
owja wij namen Botje bij de meeste meets mee wat hilarisch was hoe te zien hoe ze erop reageerden
Ariel was Botje kwijt en zei tegen hem dat ie uit de problemen moest blijven, Tiana vond hem superschattig en wou hem houden voor haar collectie van baby Disney knuffels en Merida wou ermee op de foto.
Maar het grappigste was de fotograaf van Ariel ; hij vond Botje zo leuk dat we niet zonder hem op de foto mochten hahah en hij wou hem zelf eens vasthouden hihi wat dit plaatje opleverde