Hidden Mickeys

Allerlei info Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 21:59

wist je dat er een hidden mickey in de klok van de City Hall staat?
deze hidden mickey is alleen te zien als de wijzers een hoek van ongeveer 90 graden met elkaar maken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Já ik zie hem!!! Is die foto van bovenuit het labyrinth genomen?
Afbeelding
Prince Charming

Ik vond me foto's zelf niet meer, maar hier alvast een Hidden Mickey in Phantom Manor:

In de foyer (wanneer je staat te wachten om de stretchroom in te gaan) - vind je op het plafond, rond de kroonluchter id tekening een Hidden Mickey

Afbeelding

BRON van foto
Gebruikers-avatar
Mrs. Incredible
Member
Member
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28

Bij the Small World is er een hidden Mickey van tegeltjes te vinden in het water (vlak langs de railing bij de ingang).
Helaas heb ik er geen foto van, misschien iemand anders?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56

er zijn ook hidden mickey's in de Liberty Arcade aan de zijkant van de Mainstreet.(links)

Afbeelding

in de Liberty Arcade zie je pilaren die aan de bovenkant versierd zijn met een soort van ronde krullen. als je recht voor de pilaar gaat staan waar ook een ronde lamp hangt vormen de lamp en die sierstukken van de pilaren een hiddenmickey.

de volgende hidden mickey is nauwelijks zichtbaar.

in de moteurs action stunt show heb je het decor van een grote toren. in die grote toren hangt een bel. en op die bel staat een hidden mickey.
Afbeelding
Afbeelding

op de onderstaande website vind je heel veel hidden mickey's en nog veel meer weetjes en grapjes die in het resort verstopt zitten.

http://www.hiddendlrp.com/?cat=3
In de foyer (wanneer je staat te wachten om de stretchroom in te gaan) - vind je op het plafond, rond de kroonluchter id tekening een Hidden Mickey
oké ik ga me nu wel erg schamen want dit is mijn favo attraktie en ik kijk altijd naar die kroonluchter en heb deze nog nooit gezien.

heb je ook die hidden mickey in de ballroom gezien in PM?
deze vind je links onder op de tafel (op de hoek). een groot schoteltje en twee kleine.
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

offtopic: Hoe kan ik foto's plaatsen?? :O
Heb ik weer, haha :happy:
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56

er zitten ook hidden mickey's in de Studio Photo winkel.

deze was jullie zeker al opgevallen.
Afbeelding
maar hebben jullie ook die Hidden mickeys gezien in die sierlijst?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56

ik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.
het gaat om de onderstaande schilderij maar of ik ben scheel of het klopt niet wat ik heb gelezen want ik zie er namelijk geen in.
volgens wat ik heb gelezen moeten de handen en de polsen van het skelet een hidden mickey vormen maar ik zie het er dus niet in.

weet iemand hier meer over?

hieronder zie je een foto van het schilderij.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

Ricardo @ Jun. 12 2009,13:40 schreefCOLONik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.
het gaat om de onderstaande schilderij maar of ik ben scheel of het klopt niet wat ik heb gelezen want ik zie er namelijk geen in.
volgens wat ik heb gelezen moeten de handen en de polsen van het skelet een hidden mickey vormen maar ik zie het er dus niet in.

Afbeelding
In de rozen bij de mand bij die vrouw, daar zie ik een hidden mickey
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Ricardo @ Jun. 12 2009,13:40 schreefCOLONik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.

Afbeelding
Op de pols van de hand die het meest naar voren ligt zit een vlek en dat is een hidden mickey.
In de attractie beter zichtbaar dan op de afbeelding,
volgens mij is het ook maar bij slechts 1 lift.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56

Aaron @ Jun. 12 2009,15:39 schreefCOLON

Afbeelding
Op de pols van de hand die het meest naar voren ligt zit een vlek en dat is een hidden mickey.
In de attractie beter zichtbaar dan op de afbeelding,
volgens mij is het ook maar bij slechts 1 lift.
Dankjewel nu zie ik hem een beetje.
ik keek er altijd overheen omdat ik altijd naar de handen zelf keek want zo stond het ook in de beschrijving.
de handen en polsen zouden een hidden mickey vormen maar nu zie ik inderdaad dat het die vlek is op zijn hand.
Gebruikers-avatar
Ricardo
Member
Member
BerichtenCOLON 56

een van de witte vlekken op cruella's auto vormt ook een hidden mickey.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Ik heb nog een hidden mickey gevonden in een Disneyfilm!

Was deze week met mijn broertje Jungle Book 2 aan het kijken, en daar krijgt Kaah (de slang) de prikvruchten van Balou tegen zijn hoofd aan en blijven die natuurlijk steken.
En guess what.. hij heeft 2 grote vruchten op zijn hoofd, net als 2 oren van Mickey! :D
It's a Disney kind of day!
Gebruikers-avatar
someimagination
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009, 01:36

Hidden Mickeys is een fenomeen in alle parken van Disney. Vooral in Amerika zijn deze verborgen grapjes van de Imagineers erg populair. Maar ook Disneyland Paris ontkomt niet aan deze Mickeys.

Buzz Lightyear Laser Blast
Als je door het wachtrijgebied loopt, kijk dan uit naar de posters met kaarten van planeten. Hier zul je een verborgen Mickeyprofiel vinden op de planeet "Pollostroutt".
Afbeelding

Disneyland Park Ingang
Deze verborgen Mickeys kun je vinden in de staalconstructie aan de ingang van het park.
Afbeelding

"It's a Small World"
Zoek naar deze verborgen Mickeys in the radertjes en tandwielen van het gebouw. (rechts)
Afbeelding

Alice's Labyrinth
Ondersteboven verborgen Mickey in de stenen van het kasteel van de Hartenkoningin.
Afbeelding

Kom jij er meer tegen, laat ze zien!
the WORLD is a CARROUSEL of COLORS
Prince Charming

Een aantal van internet geplukt die ik zo snel niet uit mijn eigen collectie kan vissen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ps: topic verplaatst naar algemene informatie, aangezien hidden mickey's overal kunnen voorkomen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar