deze hidden mickey is alleen te zien als de wijzers een hoek van ongeveer 90 graden met elkaar maken.

oké ik ga me nu wel erg schamen want dit is mijn favo attraktie en ik kijk altijd naar die kroonluchter en heb deze nog nooit gezien.In de foyer (wanneer je staat te wachten om de stretchroom in te gaan) - vind je op het plafond, rond de kroonluchter id tekening een Hidden Mickey

In de rozen bij de mand bij die vrouw, daar zie ik een hidden mickeyRicardo @ Jun. 12 2009,13:40 schreefCOLONik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.
het gaat om de onderstaande schilderij maar of ik ben scheel of het klopt niet wat ik heb gelezen want ik zie er namelijk geen in.
volgens wat ik heb gelezen moeten de handen en de polsen van het skelet een hidden mickey vormen maar ik zie het er dus niet in.
weet iemand hier meer over?
hieronder zie je een foto van het schilderij.
Op de pols van de hand die het meest naar voren ligt zit een vlek en dat is een hidden mickey.Ricardo @ Jun. 12 2009,13:40 schreefCOLONik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.
het gaat om de onderstaande schilderij maar of ik ben scheel of het klopt niet wat ik heb gelezen want ik zie er namelijk geen in.
volgens wat ik heb gelezen moeten de handen en de polsen van het skelet een hidden mickey vormen maar ik zie het er dus niet in.
Dankjewel nu zie ik hem een beetje.Aaron @ Jun. 12 2009,15:39 schreefCOLONOp de pols van de hand die het meest naar voren ligt zit een vlek en dat is een hidden mickey.Ricardo @ Jun. 12 2009,13:40 schreefCOLONik heb gelezen dat er in de strechrooms van Phantom manor in een van de schilderijen ook een hidden mickey moet zitten.
In de attractie beter zichtbaar dan op de afbeelding,
volgens mij is het ook maar bij slechts 1 lift.