Ik heb nog enkele foto's die ik met jullie wil delen. Wellicht volgt er later ook nog een filmpje.

Ja, Walibi World heeft Universal rechten voor halloween characters. Zo lopen Freddy Kruëger, Jason Voorhees, Dracula en Leatherface ook rond in het park.Suusje @ do nov 12, 2009 1:22 pm schreefCOLONWauw zie ik nou Beetlejuice ook????
Wat zijn eigenlijk de entreekosten van zo'n avond?

Wat leuk proficiat!Galatea schreefCOLONHet is weer bijna Oktober en Halloween staat voor de deur, Walibi Holland had van de week een actie waarbij ze 50 mensen uitkozen om als eerste met 3 vrienden als V.I.P. het nieuwe spookhuis Jefferson Manor in te laten gaan.
Ik wil al jaren naar Halloween fright nights en ik zelf vind het ook heel erg duur kwa prijzen en vorig jaar deed ik mee met elke retweet attractie voor tickets.
En zo net te horen gekregen van Walibi Holland dat ik een van de 50 winnaars ben en ik heb de longen uit mijn lijf gegild.
Ik ben gewoon zo blij en het is echt iets wat ik al sinds 2011 op mijn bucket list heb staan. En dan alsnog v.i.p tickets winnen om als eerste de nieuwe haunted house te zien als Horror gek is ook al ge-wel-dig.
Dus om het topic even nuttig houden iemand van jullie vandaag ook geweldig nieuws gehad of ooit iets gewonnen?