Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

nee er is wel een druktekalender ... maar echt een aantal personen weet ik niet ....
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

heeft iemand een idee waar ik een klacht kan leggen bij Disney per mail? bij voorkeur in het nederlands
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

isa schreefCOLONheeft iemand een idee waar ik een klacht kan leggen bij Disney per mail? bij voorkeur in het nederlands
dlp.clientenservice@disney.com
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

zou dat in het nederlands kunnen,of moet het in het engels/frans?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kan gewoon Nederlands
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Weet iemand of je jaarkaart korting krijgt in een Disney Store? (Met name Kopenhagen, dacht ooit eens gelezen te hebben dat het in Frankrijk weer ander is)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

In Frankrijk en de UK 10%, geen idee hoe het in andere landen zit.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Annet schreefCOLONIn Frankrijk en de UK 10%, geen idee hoe het in andere landen zit.
Oke dankje, in ieder geval het proberen waard. Ik neem m mee :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Anneke
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2011, 18:46

Weet iemand wat kleurboeken en potloden kosten
Gebruikers-avatar
Fayetjes
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2016, 20:28

boogschutter schreefCOLON
Fayetjes schreefCOLONHallo allemaal

Afgelopen augustus zijn wij 5 dagen in dlp geweest . We waren hier afgelopen jaren al meerdere malen op bezoek geweest en steeds was alles in orde.maar helaas afgelopen aug niet.op dag twee van onze week waren de knuffels van onze zoon van de kamer af kwijt geraakt.toen we dit in de avond ontdekte werd dit een beetje afgeschoven door het personeel van hotel sequoia lodge. We moesten in die week elke dag opnieuw vragen of er al iets bekend. Was over de knuffels helaas tot op heden zijn deze nog steeds spoorloos en ook niet bij de wasserij gevonden. Op vrijdag wilde we afsluiten bij Iventions met een lunch. Helaas was het eten koud . De pannenkoeken heel erg droog uit hard. En we konden maar een bordje eten en weg buffet. Ook met de toetje zelfde verhaal. We zijn met beide problemen naar ons reisbureau gegaan. Ze hebben contact gelegd voor een oplossing maar wij waren al terug in Nederland omdat we niet langer konden blijven. Uit eindelijk kregen we een post pakket van Disney met twee knuffels van uit Disneyland ter compensatie en een geld bedrag van het eten terug . Ook word ons verzocht om bij een volgende boeking apart het boekingsnummer door te geven aan de klantenservice van dlp. Zowel wij als ons reisbureau kennen dit niet en weten ook biet wat we hiervan zouden moeten verwachten. Verder wel naar tervredenheid opgelost alleen helaas nog niet de eigen knuffels terug.
Zijn er hier nog meer mensen die dit ook hebben moeten doen?? En hoe was dit bij jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je reisbureau moet toch het boekingsnummer hebben van jullie trip als je voor jullie geboekt hebben.
heb je ook geen mail gehad met dit nummer ?

Het reisbureau heeft ons boekingsnummer natuurlijk wel en wij ook. Maar de vraag is of iemand er ervaring mee heeft dat je dit boekingsnummer apart van de reservering door moet mailen aan de klantenservice van Disney. Ivm het voorgaande probleem met de knuffels en het eten. Helaas tot op heden nog geen bedrag terug gekregen blijkt steeds mis te gaan zegt reisbureau .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
MiniMouse
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2016, 15:35

Hoi allemaal,
dit is mijn eerste bericht op het cafe mickey forum, dus ik weet nog niet hoe alles precies werkt.
ik wil kijken wat het kost om naar DLP te gaan, maar de site werkt bij mij niet optimaal.
waar kan ik het beste boeken?!
alvast bedankt.

Groetjes,
Mini Mouse
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MiniMouse schreefCOLONHoi allemaal,
dit is mijn eerste bericht op het cafe mickey forum, dus ik weet nog niet hoe alles precies werkt.
ik wil kijken wat het kost om naar DLP te gaan, maar de site werkt bij mij niet optimaal.
waar kan ik het beste boeken?!
alvast bedankt.

Groetjes,
Mini Mouse
Rechtstreeks bij Disneyland zelf is altijd het goedkoopste.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Als je gewoon eenmalig wilt gaan compleet arrangement zou ik ook inderdaad via Disney zelf boeken. Ze hebben door het jaar heen verschillende actie. (d-reizen hanteert dezelfde prijzen in Nederland teminste)

Als je overweegt een jaarkaart te kopen zou ik via bijvoorbeeld booking.com een partner hotel boeken en dan op dag 1,je jaarkaart aanschaffen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Die officiele werkt hier meer niet dan wel :/. Zo frustrerend!
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Stitch87 schreefCOLONDie officiele werkt hier meer niet dan wel :/. Zo frustrerend!
De officiele website bedoel je? Probeer een andere browser. Ik probeerde eerst Google Chrome, die werkte niet met bestellen,wel met bekijken van de site, maar toen gebruikte in Explorer, en toen werkte die wel.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
BUTTON_POST_REPLY