Een aantal vraagjes voor mijn trip

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Juidth43
Member
Member

Hi beste disney fans,

Ik ben heel hard bezig met planning dingen regelen enz en heel veel uitzoek werk.

Maar ik kan een paar dingen niet goed vinden. Weten jullie het?

De Magic band Hoe kan ik die kopen de eerste dag dat ik naar het park ga of moet ik naar disney spring of hoe en wat. En doen ze dan mijn FastPass Etc overzetten van my disney experience of hoe gaat dat in het werk en hoelang duurt dat.

Ik wou eigenlijk heel graag wat disney coins die je kan laten drukken op stuivers en kwartjes etc. Kan dat ook op euro? Of moet je perse dollar geld hebben. Want hier heb ik alleen lira in turkije....
DAt is niet heel duur en leuk om cadeau te geven ik zag op pin interest foto's aan een hangertje Etc kan je dat daar ook laten doen of niet?

Weet 1 van jullie een restaurant voor een ontbijt met brood en beleg? zoals wij het kennen ik kom heel veel vet tegen worst ei omelet en ga zo maar door? Ik zie me dat niet nemen voor ontbijt lol..

Creditcard ik begrijp dat ik voor elke betaling die ik ermee doen een extra bedrag betaal en een percentage. Hoe doen jullie dat want dat kan aardig oplopen? Zit ik niet op te wachten.. Kan ik met me normale bank pas geld uit een automaat halen daar ik las ergens dat het niet kon dat ze geen buitenlandse passen acepteren. Wat ik bijna niet kan geloven.
Doen jullie contant geld meenemen ik weet dat het het land is van creditcards maar cash moet toch ook kunnen als ik me dinner reservering en eten wil betalen met contant accepteren ze dat.

Oo en fooi dat moet je vaak nog geven is verplicht begrijp ik hoeveel is dat en de tax? Want dat komt vaak nog op het eten zag ik.

De rest ben ik even vergeten slim slim...Ik kom er later hoop ik wel weer op. :goofy:

Fijne avond allemaal.
Afbeelding
Esmee
Member
Member

Hoi hoi op een paar vragen antwoord:

- een magicband kan je kopen aan de kassa op de dag dat je ook je 'tickets' haalt. Die worden dus automatisch op je magic band gezet inclusief je fp reserveringen. Dat is direct geregeld.

- creditcard rekent volgens mij geen extra kosten als je ermee betaald. Wel als je opneemt bij een geldautomaat. Je kunt met je normale pas ook geld uit een automaat halen, let wel op dat je bij sommige banken online een soort 'werelddekking' moet aanvinken

- wij hebben altijd wat contact geld mee maar vrij weinig. Niet meer dan 100 dollar ofzo.

- fooi is 'verplicht' je kan ervoor kiezen het niet te doen maar dat is pittig onbeschoft. Ik zou uitgaan van tussen de 15 en 20 procent fooi.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

De Magic band Hoe kan ik die kopen de eerste dag dat ik naar het park ga of moet ik naar disney spring of hoe en wat. En doen ze dan mijn FastPass Etc overzetten van my disney experience of hoe gaat dat in het werk en hoelang duurt dat.

Heb je een Disney hotel gereserveerd? Dan krijg je de band bij het inchecken..
Anders koop je ticket online of niet en hiermee kom je binnen. Eigenlijk heb je geen Magic Band nodig, wil je die wel kan je die inderdaad ter plekke bijkopen. Kan bijna overal daar.

Ik wou eigenlijk heel graag wat disney coins die je kan laten drukken op stuivers en kwartjes etc. Kan dat ook op euro? Of moet je perse dollar geld hebben. Want hier heb ik alleen lira in turkije....
DAt is niet heel duur en leuk om cadeau te geven ik zag op pin interest foto's aan een hangertje Etc kan je dat daar ook laten doen of niet?

Weet 1 van jullie een restaurant voor een ontbijt met brood en beleg? zoals wij het kennen ik kom heel veel vet tegen worst ei omelet en ga zo maar door? Ik zie me dat niet nemen voor ontbijt lol..

Bedoel je in een hotel ofzo? Elk hotel heeft FOOD-Courts en daar kan je gewoon zoals in de supermarkt vers brood en beleg kopen en in de eetzaal of op je kamer opeten

Creditcard ik begrijp dat ik voor elke betaling die ik ermee doen een extra bedrag betaal en een percentage. Hoe doen jullie dat want dat kan aardig oplopen? Zit ik niet op te wachten.. Kan ik met me normale bank pas geld uit een automaat halen daar ik las ergens dat het niet kon dat ze geen buitenlandse passen acepteren. Wat ik bijna niet kan geloven.
Doen jullie contant geld meenemen ik weet dat het het land is van creditcards maar cash moet toch ook kunnen als ik me dinner reservering en eten wil betalen met contant accepteren ze dat.

Ik zou je aanraden een beetje geld mee te nemen, maar betaald gewoon met je credit kaart ter plekke.
Of je nu geld afhaaldt of met je kaart betaald er is sowieso een hogere koers dan wat standaard is. Beide kosten extra geld en denk dat de credit kaart nog het goedkoopste is. Als je geld daar afhaalt kost dit ook extra geld! Hangt af van ban tot bank...

Oo en fooi dat moet je vaak nog geven is verplicht begrijp ik hoeveel is dat en de tax? Want dat komt vaak nog op het eten zag ik.

De fooien staan in WDW bijna altijd onderaan de rekening, je geeft minstens 15% en max 20% afhankelijk van hoe blij je wordt van de bediening.
Vaak is de Tax +-15% ok niet in de prijs in de VS, zelfs niet in de winkels!

Moet je nog hotels en tickets boeken, kijk zeker hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =13&t=2706
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Juidth43
Member
Member

Esmee schreef:Hoi hoi op een paar vragen antwoord:

- een magicband kan je kopen aan de kassa op de dag dat je ook je 'tickets' haalt. Die worden dus automatisch op je magic band gezet inclusief je fp reserveringen. Dat is direct geregeld.

- creditcard rekent volgens mij geen extra kosten als je ermee betaald. Wel als je opneemt bij een geldautomaat. Je kunt met je normale pas ook geld uit een automaat halen, let wel op dat je bij sommige banken online een soort 'werelddekking' moet aanvinken

- wij hebben altijd wat contact geld mee maar vrij weinig. Niet meer dan 100 dollar ofzo.

- fooi is 'verplicht' je kan ervoor kiezen het niet te doen maar dat is pittig onbeschoft. Ik zou uitgaan van tussen de 15 en 20 procent fooi.

Dank je wel natuurlijk geef ik fooi maar ik kon nergens vinden hoeveel het was daarom;)dus over het totaal bedrag betaal je dat correct. Helaas de creditcard rekent 1.75% kosten over elke betaling . Dat kan aardig oplopen voor een paar dollar lunch etc. Automaat kost 4,50 en 1.75% koersomslag... maar als ik in 1x veel dollars opneem is dat te overzien.
Ik heb me intree kaartjes al voor disney maar nog geen Magic band dus die kan ik daar kopen en dan zetten ze het over. Want ik heb al wat reserveringen gedaan;)

Super dan hoef ik niet Naar een speciale winkel voor een magicband ;) het leek me ook handig met de memory maker ;)

Heel erg bedankt voor je hulp.... ik ben weer wat wijzer;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Juidth43 schreef:
bedoel je de pressed coins? Dan kan je o.a. hier informatie vinden: http://www.presscoins.com/
maar er zijn veel meer sites over de pressed coins.
Momenteel zijn er diverse muntautomaten in Walt Disney World, bij de kassa in de buurt van de automaat kan je geld wisselen. En verschillende verzamelalbums kan je ook in WDW kopen.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Juidth43
Member
Member

Prins Adam schreef:De Magic band Hoe kan ik die kopen de eerste dag dat ik naar het park ga of moet ik naar disney spring of hoe en wat. En doen ze dan mijn FastPass Etc overzetten van my disney experience of hoe gaat dat in het werk en hoelang duurt dat.

Heb je een Disney hotel gereserveerd? Dan krijg je de band bij het inchecken..
Anders koop je ticket online of niet en hiermee kom je binnen. Eigenlijk heb je geen Magic Band nodig, wil je die wel kan je die inderdaad ter plekke bijkopen. Kan bijna overal daar.

*** nee geen disney hotel geboekt. Ik dacht dat het handig was omdat ik alleen ben en de foto's zetten ze dan op de Magic band correct? Zoiets zag ik op een YouTube filmpje;) en ook heb ik geen goede vingers dus steeds de kaart pakken enz leek me onhandig. Zijn ze prijzig ?***

Bedoel je in een hotel ofzo? Elk hotel heeft FOOD-Courts en daar kan je gewoon zoals in de supermarkt vers brood en beleg kopen en in de eetzaal of op je kamer opeten

*** nee ik dacht op het park ik heb een hotel buiten het park en ik kom met een shuttle dienst... en ik wou vroeg komen en dacht te ontbijten op het park maar tot op heden weinig tegen gekomen waarvan ik dacht dat blijft wel in me maag zitten hihih :D ****

Ik zou je aanraden een beetje geld mee te nemen, maar betaald gewoon met je credit kaart ter plekke.
Of je nu geld afhaaldt of met je kaart betaald er is sowieso een hogere koers dan wat standaard is. Beide kosten extra geld en denk dat de credit kaart nog het goedkoopste is. Als je geld daar afhaalt kost dit ook extra geld! Hangt af van ban tot bank...

**** ja ik had het lijstje van de ING erbij gepakt 4,50 automaat en 1,75% creditcard 1,75% over elke transactie. Ik denk dat ik hier dan euro pin daar betaal ik Hoe dan ook 2,25 voor per transactie en het omwisselen naar dollars.en dat dan meenemen.en derest met creditcard. Safe in het hotel dus bewaar ik het daar wel.***

De fooien staan in WDW bijna altijd onderaan de rekening, je geeft minstens 15% en max 20% afhankelijk van hoe blij je wordt van de bediening.
Vaak is de Tax +-15% ok niet in de prijs in de VS, zelfs niet in de winkels!

*** ooo wat anders dan bij ons hahaha dus boven het menu heb ik dan 15 procent tax en 15 procent fooi dus 30 procent er bij optellen;). Ik heb me hotel vlucht al geboekt en me tickets ook al ontvangen voor universe en disney was een discount met memory maker en hopper beide parken 14 dagen ...Dus dat heb ik vooraf gedaan. Niet alle site zijn werkzaam vanuit turkije dus de opties waren wat anders ik kom op Veel usa sites een restrictie tegen. Engeland kan wel maar verzenden niet naar turkije etc.
Heel erg bedankt nu benieuwd of iemand iets weet over die coins lijkt me leuk

Fijne avond allemaal

Moet je nog hotels en tickets boeken, kijk zeker hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =13&t=2706
Afbeelding
Juidth43
Member
Member

Maria-Anna schreef:
Juidth43 schreef:
bedoel je de pressed coins? Dan kan je o.a. hier informatie vinden: http://www.presscoins.com/
Momenteel zijn er diverse muntautomaten in Walt Disney World, bij de kassa in de buurt van de automaat kan je geld wisselen. En verschillende verzamelalbums kan je ook in WDW kopen.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: o super ik wist niet hoe het heette ik tikte coins disney in maar dan kwam ik die zilveren en gouden munten uit etc...ok super dan kan ik wat dollars wisselen ervoor. Want ik begreep dat je ze eerst goed moest schoonmaken Etc. .Ik ga eens gluren op die site bedankt voor je hulp.. ;)
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Juidth43 schreef:
Maria-Anna schreef:
Juidth43 schreef:
:thumbs: :thumbs: :thumbs: o super ik wist niet hoe het heette ik tikte coins disney in maar dan kwam ik die zilveren en gouden munten uit etc...ok super dan kan ik wat dollars wisselen ervoor. Want ik begreep dat je ze eerst goed moest schoonmaken Etc. .Ik ga eens gluren op die site bedankt voor je hulp.. ;)
Graag gedaan, veel verzamelplezier :sorc: We verzamelen ook de pressed coins en maken ze altijd waar we ook zijn in de VS. Laatst nog in Washington DC geweest, daar verkochten ze armbandjes enz in verschillende kleuren waar je de de pressed coins in kan doen, zoals te zien op deze link
http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDQ1MA==/ ... G?set_id=2
http://i180.photobucket.com/albums/x36/ ... _large.jpg
Ik weet niet of WDW deze ook verkoopt.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
calimero
Member
Member

Bij een credit card betaal je alleen transactie bedrag als je cash geld pint uit pin automaat. Je betaalt niet voor al je uitgaves die je met credit card aan de kassa betaald. hebben zelf ook ING card.
Vergeet niet voor je gewone pinpas, die je gewoon kan gebruiken omcash geld te pinnen en in sommige supermarkten en zo, om dara voor vertrek werelddekking aan te zetten. Kan gewoonvia de App tegenwoordig. Dit moet je doen voor vertrek omdat je anders je kaart in de usa niet kan gebruiken. Ik heb werelddekking op dag van vertrek inlaten gaan en twee dagen na aankomst in nederland weer uit laten zetten automatisch. Twee dagen extra voor geval er iets mis zou gaan met terug reis.

Overal in WDW ook inde hotels kan je pressed pennies maken. LET OP! Er staan verschillende soorten automaten met verschillende prijzen. Goedkoopste zijn die waar je paar kwartjes in moet doen en een penny en dan krijg je je penny bedrukt terug. Maar er zijn ook automaten waar je bv voor 4 dollar 5 pennies krijgt of 6. Heb ook automaten gezien waar ineens een quater in moest om te bedrukken. Was in ons hotel.. je vind ze overal maar heb nergens de mogelijkheid gezien om er een hanger van te laten maken. Mensen verzamelen ze wel in een speciaal mapje. Vind je in de winkels in de parken.

Ontbijten in park alla. Nederland zal moeilijk worden simpel weg omdat je in de USA bent en daar hebben ze niet zi veel et een belegde bruine boterham. Heel veel hotels hebben wel een foodcourt of een star bucks. Daar kan je vaak wel sandwich met ham of zo vinden. Je eigen hotel zal dat hopelijk ook hebben. In de parken heb je wel starbucks zitten daar hebben ze wel sandwiches. Ook zijn er bv in animal kingdom meerdere soorten eten uit verschillende landen te verkrijgen. In disney springs heb je earl of sandwich zitten. In Epcot kan je in frankrijk naar de Boulangerie maar dat gedeelte van het park is over algemeen pas om 11:00 uur open. Is World Show Case.

Magic Band is leuk om te hebben maar je hoeft je absoluut niet verplicht te voelen hem te kopen. Alles wat een Magic Bamd kan voor een gewone bezoeker, dus geen wdw hotel bezoeker, kan ook met je toegangskaart. Ik vond het wel handig omdat je hem om je pols hebt, wij zaten in wdw hotel, en je hoeft dus niet steeds je pass te zoeken voor je fast pass. In meerdere rijen word je twee x gecontroleerd op fast pass. Een x bij ingang en 1 x vlak voor instap omdat de gewone rij en fastpass rij langs elkaar lopen en over lijntje stappen makkelijk gedaan is. Dus dan moet je midden in een rij wat vaak krap is je pasje te voorschijn toveren terwijl je dat vaak juist goed weg gestopt hebt voor de ride bv seven dwarfs mine train. En dan heb je bijna geen tijd om kaartje weer goed veilig weg te stoppen want instappen gaat snel snel snel.

Je magic bamd kan je inderdaad ook koppelen aan je Photo pass of Memory Maker als je die aangeschaft hebt. Maar photopass kan ook oo je gewone toegangskaart. Foto's worden dan op je pass gezet door deze te laten scannen door de fotograaf. Memory Makser heeft als voordeel dat je onbeperkt foto's kan aten maken, je koopt gewoon je fotopakket af zeg maar. Ook krijg je hier je ride foto's er bij. Als je besluit memorymaker aan te schaffen scan dan bij de ride's waar een foto is gemaakt voor zekerheid nog even je Magic Band. Is eenvoudig gewoon tegen de lezer houden onder je foto die je bij de uitgang kan zien. Zo weet je zeker dat je je foto oo je memory maker krijgt. Hebben in okt in begin paar x niet gedaan en missen dus foto's waar je altijd later achter komt.

Magic bands kan je in heel veel winkels kooen maar er zijn ook enkele lokaties waar je er een kan personaliseren of zelf samenstellen dwz kleur en afbeelding bepalen en evt je naam er op laten zetten. Worden ter plekke gemaakt dus je hebt al snel je band en personeel helpt je met omzetten van al je gegevens van je toegangspass naar je band.
Juidth43
Member
Member

[/quote]
Momenteel zijn er diverse muntautomaten in Walt Disney World, bij de kassa in de buurt van de automaat kan je geld wisselen. En verschillende verzamelalbums kan je ook in WDW kopen.[/quote]

:thumbs: :thumbs: :thumbs: o super ik wist niet hoe het heette ik tikte coins disney in maar dan kwam ik die zilveren en gouden munten uit etc...ok super dan kan ik wat dollars wisselen ervoor. Want ik begreep dat je ze eerst goed moest schoonmaken zouden die in de automaat waar je kan wisselen ze al schoon zijn of is dat teveel gevraagd ;) . .Ik ga eens gluren op die site bedankt voor je hulp.. ;)[/quote]
Graag gedaan, veel verzamelplezier :sorc: We verzamelen ook de pressed coins en maken ze altijd waar we ook zijn in de VS. Laatst nog in Washington DC geweest, daar verkochten ze armbandjes enz in verschillende kleuren waar je de de pressed coins in kan doen, zoals te zien op deze link
http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDQ1MA==/ ... G?set_id=2
http://i180.photobucket.com/albums/x36/ ... _large.jpg
Ik weet niet of WDW deze ook verkoopt.[/quote]

Ooo Dank je wel ik zal eens gluren ik wil er een aantal meenemen voor mijn gehandicapte neefje hij is gek op star wars en dit gaat niet zo snel kapot;) enik ben gek op pooh dus die lijken me super.je moet ze ook nog schoonmaken vooraf begreep ik. Hmhmhmhm misschien vraag ik het hotel of ze wat penny's hebben dan probeer ik ze schoon te maken op me hotel kamer 8-) je moet wat.. Of zijn die automaten ook ok?
Wat leuk dat ze ze overal hebben ik ga ook eens gluren bij me hotel... zag wel dat universe ze ook heeft...Ik zag ook iemand die er een armband van had laten maken. Kan niet wachten ga vandaag eens verder met welke fp en welke dag welk park want over een paar weken is het al zover .groetjes vanuit alanya
Afbeelding
Juidth43
Member
Member

calimero schreef:Bij een credit card betaal je alleen transactie bedrag als je cash geld pint uit pin automaat. Je betaalt niet voor al je uitgaves die je met credit card aan de kassa betaald. hebben zelf ook ING card.
ooo dat klinkt goed opgezocht online en de stond dus echt voor elke transactie dat maakt het al makkelijker om ook kleine bedragen ermee te betalen.heb je je pincode nodig voor de transacties in de usa.? İk heb al werelddekking woon al buiten nl dus dat is rond weer wat van me lijstje afkan; )
Vergeet niet voor je gewone pinpas, die je gewoon kan gebruiken omcash geld te pinnen en in sommige supermarkten en zo, om dara voor vertrek werelddekking aan te zetten. Kan gewoonvia de App tegenwoordig. Dit moet je doen voor vertrek omdat je anders je kaart in de usa niet kan gebruiken. Ik heb werelddekking op dag van vertrek inlaten gaan en twee dagen na aankomst in nederland weer uit laten zetten automatisch. Twee dagen extra voor geval er iets mis zou gaan met terug reis.

Overal in WDW ook inde hotels kan je pressed pennies maken. LET OP! Er staan verschillende soorten automaten met verschillende prijzen. Goedkoopste zijn die waar je paar kwartjes in moet doen en een penny en dan krijg je je penny bedrukt terug. Maar er zijn ook automaten waar je bv voor 4 dollar 5 pennies krijgt of 6. Heb ook automaten gezien waar ineens een quater in moest om te bedrukken. Was in ons hotel.. je vind ze overal maar heb nergens de mogelijkheid gezien om er een hanger van te laten maken. Mensen verzamelen ze wel in een speciaal mapje. Vind je in de winkels in de parken.
super bedankt ik ga eens snuffelen daar wil er een aantal mee terug nemenikvind ze er echt heel erg leuk uitzien
Ontbijten in park alla. Nederland zal moeilijk worden simpel weg omdat je in de USA bent en daar hebben ze niet zi veel et een belegde bruine boterham. Heel veel hotels hebben wel een foodcourt of een star bucks. Daar kan je vaak wel sandwich met ham of zo vinden. Je eigen hotel zal dat hopelijk ook hebben. In de parken heb je wel starbucks zitten daar hebben ze wel sandwiches. Ook zijn er bv in animal kingdom meerdere soorten eten uit verschillende landen te verkrijgen. In disney springs heb je earl of sandwich zitten. In Epcot kan je in frankrijk naar de Boulangerie maar dat gedeelte van het park is over algemeen pas om 11:00 uur open. Is World Show Case.
ok het hotel wat ik heb heeft een 24 u winkel dan zal ik daar wel iets kunnen vinden.. Starbucks schrijf ik op me lijstje dat klinkt goed dan kan ik er eventueel lunchen bij de boulangerie daarna is het niet zo erg maar te vet eten reageer ik niet denderend op. .
Magic Band is leuk om te hebben maar je hoeft je absoluut niet verplicht te voelen hem te kopen. Alles wat een Magic Bamd kan voor een gewone bezoeker, dus geen wdw hotel bezoeker, kan ook met je toegangskaart. Ik vond het wel handig omdat je hem om je pols hebt, wij zaten in wdw hotel, en je hoeft dus niet steeds je pass te zoeken voor je fast pass. In meerdere rijen word je twee x gecontroleerd op fast pass. Een x bij ingang en 1 x vlak voor instap omdat de gewone rij en fastpass rij langs elkaar lopen en over lijntje stappen makkelijk gedaan is. Dus dan moet je midden in een rij wat vaak krap is je pasje te voorschijn toveren terwijl je dat vaak juist goed weg gestopt hebt voor de ride bv seven dwarfs mine train. En dan heb je bijna geen tijd om kaartje weer goed veilig weg te stoppen want instappen gaat snel snel snel.
super blij met je duidelijke uitleg Dank je wel ja ik heb slechte vingers en steeds dat kaartje pakken laten vallen het terugvinden voor elke foto hoppa weer kaartje zoeken nee dat word het niet ik ga meteen bij aankomst een band halen ja ik heb memory maker gekocht of het zat bij me prijs in...ik kom alleen en dan is het wel makkelijk dan steeds mensen vragen een foto van je te nemen ;) slim weetje van na de ride foto eronder de foto houden dat had ik dus niet geweten en waarschijnlijk gewoon doorgelopen
Je magic bamd kan je inderdaad ook koppelen aan je Photo pass of Memory Maker als je die aangeschaft hebt. Maar photopass kan ook oo je gewone toegangskaart. Foto's worden dan op je pass gezet door deze te laten scannen door de fotograaf. Memory Makser heeft als voordeel dat je onbeperkt foto's kan aten maken, je koopt gewoon je fotopakket af zeg maar. Ook krijg je hier je ride foto's er bij. Als je besluit memorymaker aan te schaffen scan dan bij de ride's waar een foto is gemaakt voor zekerheid nog even je Magic Band. Is eenvoudig gewoon tegen de lezer houden onder je foto die je bij de uitgang kan zien. Zo weet je zeker dat je je foto oo je memory maker krijgt. Hebben in okt in begin paar x niet gedaan en missen dus foto's waar je altijd later achter komt.

Magic bands kan je in heel veel winkels kooen maar er zijn ook enkele lokaties waar je er een kan personaliseren of zelf samenstellen dwz kleur en afbeelding bepalen en evt je naam er op laten zetten. Worden ter plekke gemaakt dus je hebt al snel je band en personeel helpt je met omzetten van al je gegevens van je toegangspass naar je band.
ok ik doe dat de eerste middag gaan naar hs eerst dus laat ik het daar doen.. nogmaals bedankt voor je uitgebreide uitleg
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Zou wel zorgen voor wat cash geld.in hotel is het gebruikelijk elke dag fooi voor schoonmaker achter te laten.
en fooi in restaurants is alleen in tafelservicerestaurant niet bij quickservice.
Juidth43
Member
Member

oké dat schrijf ik ook op fooi voor de schoonmaakster hoeveel is dat ongeveer is daar een leidraad voor.ok dus quickservice is zonder ik ben pas bij dag 3 moet vaart maken maar ik ga niet elke avond uit eten denk ook vaak iets simpel het is een heel gepuzzel;)
boogschutter schreef:Zou wel zorgen voor wat cash geld.in hotel is het gebruikelijk elke dag fooi voor schoonmaker achter te laten.
en fooi in restaurants is alleen in tafelservicerestaurant niet bij quickservice.
Afbeelding
scuba-angelo
Member
Member

Als extra credit card hebben wij een gratis prepaid mastercard genomen van REVOLUT.com
Dat is een app met een mastercard aan gelinkt, waar je op voorhand geld op oplaad, de wisselkoers was interessanter dan mijn KBC Master Card. Je bestaald geen transactiekosten, en kan €650 per maand uit de bankautomaat halen zonder kosten.
In Florida rekenen de ATM's wel zelf kosten aan als je geld wil afhalen met een bankkaart, Mastercard of Maestro. Enkel bij de tankstations van Race Track hebben wij geen kosten moeten betalen.
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Juidth43 schreef:
oké dat schrijf ik ook op fooi voor de schoonmaakster hoeveel is dat ongeveer is daar een leidraad voor.ok dus quickservice is zonder ik ben pas bij dag 3 moet vaart maken maar ik ga niet elke avond uit eten denk ook vaak iets simpel het is een heel gepuzzel;)
boogschutter schreef:Zou wel zorgen voor wat cash geld.in hotel is het gebruikelijk elke dag fooi voor schoonmaker achter te laten.
Wij gaven 1 dollar per persoon per dag ongeveer.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”