Ik ben heel hard bezig met planning dingen regelen enz en heel veel uitzoek werk.
Maar ik kan een paar dingen niet goed vinden. Weten jullie het?
De Magic band Hoe kan ik die kopen de eerste dag dat ik naar het park ga of moet ik naar disney spring of hoe en wat. En doen ze dan mijn FastPass Etc overzetten van my disney experience of hoe gaat dat in het werk en hoelang duurt dat.
Ik wou eigenlijk heel graag wat disney coins die je kan laten drukken op stuivers en kwartjes etc. Kan dat ook op euro? Of moet je perse dollar geld hebben. Want hier heb ik alleen lira in turkije....
DAt is niet heel duur en leuk om cadeau te geven ik zag op pin interest foto's aan een hangertje Etc kan je dat daar ook laten doen of niet?
Weet 1 van jullie een restaurant voor een ontbijt met brood en beleg? zoals wij het kennen ik kom heel veel vet tegen worst ei omelet en ga zo maar door? Ik zie me dat niet nemen voor ontbijt lol..
Creditcard ik begrijp dat ik voor elke betaling die ik ermee doen een extra bedrag betaal en een percentage. Hoe doen jullie dat want dat kan aardig oplopen? Zit ik niet op te wachten.. Kan ik met me normale bank pas geld uit een automaat halen daar ik las ergens dat het niet kon dat ze geen buitenlandse passen acepteren. Wat ik bijna niet kan geloven.
Doen jullie contant geld meenemen ik weet dat het het land is van creditcards maar cash moet toch ook kunnen als ik me dinner reservering en eten wil betalen met contant accepteren ze dat.
Oo en fooi dat moet je vaak nog geven is verplicht begrijp ik hoeveel is dat en de tax? Want dat komt vaak nog op het eten zag ik.
De rest ben ik even vergeten slim slim...Ik kom er later hoop ik wel weer op.
Fijne avond allemaal.

[/u