Telefonisch boeken van restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
sophie08
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2014, 18:29

Ik heb vandaag iets voor 10 u proberen bellen en had binnen de 5 minuten iemand aan de lijn :-)
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

hoi

ik heb nazr de reserveringslijn gebeld omdat ik voor 4 of 5 januari een ontbijt wil reserveten bij cafe mickey.
blijkbaar ging dit niet en jan he mazr enkeke dagen van te voren boeken klopt dit?

kan ik dan best bij aankomst in mn hotel(cheyenne)dit boeken?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Dat klopt voor niet Disneyhotel gasten. Voor zover bij mij bekend kunnen gasten van een Disneyhotel dit meteen reserveren bij hun boeking. Welke reserveringslijn heb je gebeld? Die voor de hotels of die voor de restaurants? De eerste zou het volgens mij aan je boeking moeten kunnen toevoegen (en bij de tweede kan het dus niet)
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

Bedankt voor het antwoord heb het idd aan mijn boeking kunnen toevoegen ga 4/1 om 8 uur.
Wat mag ik verwachten qua ontbijt en figuren het is de eerste keer voor mij en mijn zoontje
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Ik vind het ontbijt voor wat je betaalt niet veel voorstellen. Had van mij wel iets uitgebreider mogen worden met zoals pannekoeken enzo.

Je hebt aan warm scrambled eggs, bacon geloof ook aardappeltjes.
Croissantjes gewoon brood en geloof nog wat bolletjes.
Je hebt donuts en je standaard dranken.
Voor de rest zou ik het zo even niet weten
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jessica3787
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2015, 16:02

olafLover schreefCOLONDat klopt voor niet Disneyhotel gasten. Voor zover bij mij bekend kunnen gasten van een Disneyhotel dit meteen reserveren bij hun boeking. Welke reserveringslijn heb je gebeld? Die voor de hotels of die voor de restaurants? De eerste zou het volgens mij aan je boeking moeten kunnen toevoegen (en bij de tweede kan het dus niet)
Weet iemand of dit inderdaad mogelijk is?

Ik wil op 3 juli Inventions reserveren. Ik verblijf in het Sequioa Lodge hotel. (ik heb net al geprobeerd de boekingslijn te bellen, maar ik stond zo lang in de wacht dat ik ben afgehaakt)

Ik zou het liefste nu al reserveren, dan weet ik zeker dat ik terecht kan op mijn verjaardag.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Ik had het alleen over het ontbijt in Cafe Mickey (wat volgens mij in maart, naar Plaza Gardens verhuisd). Voor restaurants kan je 2 maanden van te voren reserveren. Voor 3 juli ben je nog te vroeg.
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Ik heb net gebeld voor reserveren eerste week van mei. (Binnen 5 min iemand aan de lijn.) deze meneer gaf ook aan dat ik het ontbijt in plaza Gardens niet kon reserveren ondanks dat ik aan gaf in newport bay te verblijven. Hij gaf aan dat dit pas 3 dagen vantevoren kan. Wat is het nummer van de reserveringslijn van de hotels waar dit wel mee zou kunnen? Ik heb via het reisburo geboekt. Moeten zij dit dan aan mijn boeking toevoegen?
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Even een aanvulling: het reisburo kon inderdaad het ontbijt bij plaza garden aan de boeking toevoegen. Via de normale reserveringslijn gaat dut dus niet. Je moet het echt aan je boeking toevoegen.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Correctie, de restaurant reserveringlijn kan het niet, de hotel reserveringlijn wel :) (weet niet of je een reserveringsnummer gekregen had van je reisbureau, dan had je het zelf gekund, maar nu is het ook gelukt :))
jennefer893
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2015, 10:13

Ik wil zo gaan bellen om de restaurants te boeken voor mijn verblijf, daar voor moet ik het restaurants reseveringslijn bellen? en voor het ontbijt in plaza gardens het hotel reserveringslijn.

Heeft iemand misschien nummers voor mij?

Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit kan met het onderstaande telefoon nummer :)

+33 1 60 45 60 45
Pauk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2016, 09:50

Is het ook mogelijk in het disneypark ergens te reserveren bij aankomst?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Ja, je kan reserveren bij je (Disney)hotel, City Hall, Studio Services of bij het restaurant zelf. Hou er wel rekening mee dat het dan al vol kan zijn (ook voor volgende dagen)
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Net even gebeld en een tafel gereseveerd in mijn beste engels hahah maar het is gelukt gelukkig. Gaan bij Chez Remy eten ben erg benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar