Telefonisch boeken van restaurants
hoi
ik heb nazr de reserveringslijn gebeld omdat ik voor 4 of 5 januari een ontbijt wil reserveten bij cafe mickey.
blijkbaar ging dit niet en jan he mazr enkeke dagen van te voren boeken klopt dit?
kan ik dan best bij aankomst in mn hotel(cheyenne)dit boeken?
ik heb nazr de reserveringslijn gebeld omdat ik voor 4 of 5 januari een ontbijt wil reserveten bij cafe mickey.
blijkbaar ging dit niet en jan he mazr enkeke dagen van te voren boeken klopt dit?
kan ik dan best bij aankomst in mn hotel(cheyenne)dit boeken?
Dat klopt voor niet Disneyhotel gasten. Voor zover bij mij bekend kunnen gasten van een Disneyhotel dit meteen reserveren bij hun boeking. Welke reserveringslijn heb je gebeld? Die voor de hotels of die voor de restaurants? De eerste zou het volgens mij aan je boeking moeten kunnen toevoegen (en bij de tweede kan het dus niet)
Ik vind het ontbijt voor wat je betaalt niet veel voorstellen. Had van mij wel iets uitgebreider mogen worden met zoals pannekoeken enzo.
Je hebt aan warm scrambled eggs, bacon geloof ook aardappeltjes.
Croissantjes gewoon brood en geloof nog wat bolletjes.
Je hebt donuts en je standaard dranken.
Voor de rest zou ik het zo even niet weten
Je hebt aan warm scrambled eggs, bacon geloof ook aardappeltjes.
Croissantjes gewoon brood en geloof nog wat bolletjes.
Je hebt donuts en je standaard dranken.
Voor de rest zou ik het zo even niet weten
It's kind of fun to do the impossible

- Jessica3787
- Member

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON 31 Jan 2015, 16:02
Weet iemand of dit inderdaad mogelijk is?olafLover schreefCOLONDat klopt voor niet Disneyhotel gasten. Voor zover bij mij bekend kunnen gasten van een Disneyhotel dit meteen reserveren bij hun boeking. Welke reserveringslijn heb je gebeld? Die voor de hotels of die voor de restaurants? De eerste zou het volgens mij aan je boeking moeten kunnen toevoegen (en bij de tweede kan het dus niet)
Ik wil op 3 juli Inventions reserveren. Ik verblijf in het Sequioa Lodge hotel. (ik heb net al geprobeerd de boekingslijn te bellen, maar ik stond zo lang in de wacht dat ik ben afgehaakt)
Ik zou het liefste nu al reserveren, dan weet ik zeker dat ik terecht kan op mijn verjaardag.

Ik heb net gebeld voor reserveren eerste week van mei. (Binnen 5 min iemand aan de lijn.) deze meneer gaf ook aan dat ik het ontbijt in plaza Gardens niet kon reserveren ondanks dat ik aan gaf in newport bay te verblijven. Hij gaf aan dat dit pas 3 dagen vantevoren kan. Wat is het nummer van de reserveringslijn van de hotels waar dit wel mee zou kunnen? Ik heb via het reisburo geboekt. Moeten zij dit dan aan mijn boeking toevoegen?
-
jennefer893
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 06 Nov 2015, 10:13
Ik wil zo gaan bellen om de restaurants te boeken voor mijn verblijf, daar voor moet ik het restaurants reseveringslijn bellen? en voor het ontbijt in plaza gardens het hotel reserveringslijn.
Heeft iemand misschien nummers voor mij?
Alvast bedankt.
Heeft iemand misschien nummers voor mij?
Alvast bedankt.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dit kan met het onderstaande telefoon nummer
+33 1 60 45 60 45
+33 1 60 45 60 45