25 jaar Disneyland Parijs!

D-Tekenaar
Member
Member

Tijdens de 25ste verjaardag vind je deze hervulbare beker !!!

Afbeelding

bron : Disney
D-Tekenaar
Member
Member

Deze leuke rietjes zijn het perfecte souvenir tijdnes de 25ste verjaardag !!!

Afbeelding

Minnie1979
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Tijdens de 25ste verjaardag vind je deze hervulbare beker !!!

Afbeelding

misschien domme vraag maar 12,99 voor alleen de drinkbeker of voor alles?

nog niet veel mensen zien een beker laten hervullen in disney, in bellewaerde kan je zo'n speciale beker kopen en gratis laten hervullen op eenzelfde dag
Afbeelding

Afbeelding
SabinaH
Member
Member

Minnie1979 schreef:
D-Tekenaar schreef:Tijdens de 25ste verjaardag vind je deze hervulbare beker !!!

Afbeelding

misschien domme vraag maar 12,99 voor alleen de drinkbeker of voor alles?

nog niet veel mensen zien een beker laten hervullen in disney, in bellewaerde kan je zo'n speciale beker kopen en gratis laten hervullen op eenzelfde dag
Het menu kost 5,59 en als je het menu met zo'n beker neemt kost het totaal 12,99.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Minnie1979
Member
Member

Dat valt dan eigenlijk nog mee voor zo'n beker extra.

Mijn kids zijn heel gevoelig voor die extraatjes, ook die rietjes dat je aan de kassa's ziet :-)
Afbeelding

Afbeelding
SabinaH
Member
Member

Minnie1979 schreef:Dat valt dan eigenlijk nog mee voor zo'n beker extra.

Mijn kids zijn heel gevoelig voor die extraatjes, ook die rietjes dat je aan de kassa's ziet :-)
Ja kan ik mij voorstellen hihi. Zelf nog nooit met zo'n beker genomen, maar je moet er altijd wel even naar kijken als je er bij staat... Het heeft een aantrekkingskracht en ik vind het zeker niet duur dan...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
olafLover
Moderator
Moderator

Volgens mij krijg je geen gratis bijvullingen met die beker hoor. Er staat ook souvenir cup, niet hervulbare cup.

Ik vond die rietjes ook altijd al leuk (ben stiekem echt nog maar een kind...), deze van Mickey en Minnie ga ik denk ik echt niet kunnen laten staan...
Minnie1979
Member
Member

Dacht het ook niet hoor maar in Bellewaerde is het wel zo, allé voorbije jaren toch :-)

Maar is wel mooie souvenir
Afbeelding

Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

olafLover schreef:Volgens mij krijg je geen gratis bijvullingen met die beker hoor. Er staat ook souvenir cup, niet hervulbare cup.

Ik vond die rietjes ook altijd al leuk (ben stiekem echt nog maar een kind...), deze van Mickey en Minnie ga ik denk ik echt niet kunnen laten staan...
Al veel van die bekers gekocht, en toch nog nooit gratis bijvullingen gehad, dat zou dan iets nieuws zijn, maar zal niet zijn!
vdbemdsa
Member
Member

Esther-Disney schreef:Ow cool! Is Malanda er nog steeds? we hebben hem al een tijdje gemist. Hij is zo grappig!

ja hoor, wij hebben hem nog gezien in krokusverlof
D-Tekenaar
Member
Member

Nee klopt in Disneyland Paris zelf kan je de bekers zelf niet hervullen ( niet gratis alleszins ) .
Maar je kan dit natuurlijk wel bij je thuis gewoon doen .
Annet
Member
Member

Gratis refills zijn bij de Franse wet verboden, om overgewicht tegen te gaan. Daarom krijg je ook nergens meer in de restaurants onbeperkte drankjes.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Vanaf vandaag zijn deze producten speciaal voor de 25ste verjaardag van Disneyland Paris te koop! Beperkte oplage op is op! Bron ED92

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Annet
Member
Member

Van de sleutels zijn er maar 500 las ik. Zou ze graag hebben, maar die gaan 10 april allang weer op zijn dus. Ach ja, hou ik meer geld over voor het boek!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

De 25e verjaardag op haar best!

Afbeelding

Onze ontwerpers hebben vijf nieuwe exclusieve merchandise collecties ontworpen die geïnspireerd zijn op onze 25e verjaardag. Hierbij een een overzicht.

Elke collectie is gebaseerd op een specifiek thema uit Disneyland Paris en weerspiegelt de magie van de Disney® Parken.

Afbeelding

We onthullen graag een aantal producten uit deze nieuwe collecties waaronder de schattige Minnie haarband met sterren: de strik is geïnspireerd op de hoed die Minnie in de nieuwe parade zal dragen. Dit item hoort bij de Souvenirs collectie, een leuke kleurrijke collectie waar de hele familie blij van zal worden.

Afbeelding

Naast deze collectie voor de familie, zijn er nog vier andere collecties: Twenty Five – een collectie voor de trendy gasten onder ons, Stars in our Eyes – een verfijnde en subtiele collectie waarin Tinkerbell centraal staat en een Designers collectie – waarvoor twee Franse merken (MiniMe Paris en Servane Gaxotte) de magie van de 25e verjaardag opnieuw hebben uitgevonden.

Afbeelding

Afbeelding

Met Stars in your Eyes lanceren wij een it-bag. Gemaakt van leer op een authentieke en traditionele werkwijze in een Franse werkplaats. Hij heeft een traditionele vorm met een asymmetrisch handvat. De vorm van Mickey staat afgebeeld op de tas.

Afbeelding

De vier collecties worden compleet met de Commemorative collectie, een fantastisch eerbetoon aan de historie en het erfgoed van Disneyland Paris. De eye-catcher in deze collectie is het 18 cm hoge Kasteel van Doornroosje onder een glazen koepel.

Afbeelding

Bron Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”