bron : Disney

misschien domme vraag maar 12,99 voor alleen de drinkbeker of voor alles?D-Tekenaar schreef:Tijdens de 25ste verjaardag vind je deze hervulbare beker !!!

Het menu kost 5,59 en als je het menu met zo'n beker neemt kost het totaal 12,99.Minnie1979 schreef:misschien domme vraag maar 12,99 voor alleen de drinkbeker of voor alles?D-Tekenaar schreef:Tijdens de 25ste verjaardag vind je deze hervulbare beker !!!
nog niet veel mensen zien een beker laten hervullen in disney, in bellewaerde kan je zo'n speciale beker kopen en gratis laten hervullen op eenzelfde dag

Ja kan ik mij voorstellen hihi. Zelf nog nooit met zo'n beker genomen, maar je moet er altijd wel even naar kijken als je er bij staat... Het heeft een aantrekkingskracht en ik vind het zeker niet duur dan...Minnie1979 schreef:Dat valt dan eigenlijk nog mee voor zo'n beker extra.
Mijn kids zijn heel gevoelig voor die extraatjes, ook die rietjes dat je aan de kassa's ziet

Al veel van die bekers gekocht, en toch nog nooit gratis bijvullingen gehad, dat zou dan iets nieuws zijn, maar zal niet zijn!olafLover schreef:Volgens mij krijg je geen gratis bijvullingen met die beker hoor. Er staat ook souvenir cup, niet hervulbare cup.
Ik vond die rietjes ook altijd al leuk (ben stiekem echt nog maar een kind...), deze van Mickey en Minnie ga ik denk ik echt niet kunnen laten staan...